Laatste jaar samenvattingen bij de NOS. Moest er ooit van komen.quote:Tot en met het seizoen 2004-2005 vormde het eredivisievoetbal traditioneel de hoofdmoot van de zondagavonduitzendingen. Ook van andere topsportevenementen werd en wordt verslag gedaan. Zeker toen het sportaanbod op televisie nog schaars was, werd in veel Nederlandse gezinnen de zondagse agenda altijd afgestemd op Sport in beeld, zoals velen het programma tot jaren na de naamsverandering bleven noemen. Studio Sport was met het voetbal op zondagavond vaak het best bekeken programma van de week, maar na het verlies van de televisierechten op de samenvattingen van de Eredivisiewedstrijden aan Talpa verminderde het aantal kijkers tot gemiddeld een miljoen.
De televisierechten voor het eredivisievoetbal werden in 2005 gekocht door de zender Talpa. De NOS heeft toen onder meer als vervanging de televisierechten gekocht van de samenvattingen van wedstrijden uit de Engelse Premier League.
Op 10 maart 2008 werd bekendgemaakt dat de samenvattingen van de Eredivisie voor 5 jaar terug zijn bij de NOS. De zondagavonduitzending zal hierdoor traditioneel om 7 uur beginnen. Het gemiddeld aantal kijkers is in 2011 2,8 miljoen.
In een ander stadion krijg je geel voor gevaarlijkspel, in de Kuip krijg je een penalty.quote:Op zondag 1 december 2013 19:14 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Het lijkt er toch ook op alsof Pelle voor de halve omhaal gaat. Waardoor hij al half valt door zijn eigen actie, maar Bruma moet hem niet vastpakken.
Was gewoon een goed duel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:15 schreef RemcoW23 het volgende:
Nja als je daar strafschoppen voor geeft, mag je voor die overtredingen ook fluiten hoor.
Over beperkt gesproken.. Immers.quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
Was geen overtreding. Dom van Arias hoe hij BMI opzij probeert te zetten.
Wat een beperkte verdediger zeg.
Gevaarlijk spel?quote:Op zondag 1 december 2013 19:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
In een ander stadion krijg je geel voor gevaarlijkspel, in de Kuip krijg je een penalty.
Dat dusquote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel?
Bruma moet hem gewoon niet vastpakken.
Zoals vd Hoorn de scheids ook geen reden tot fluiten had moeten geven.
Geen overtreding inderdaad. Gewoon van twee kanten een duel. Beide strafschoppen zijn terecht.quote:Op zondag 1 december 2013 19:16 schreef GGMM het volgende:
Was geen overtreding. Dom van Arias hoe hij BMI opzij probeert te zetten.
Wat een beperkte verdediger zeg.
Klopt.quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen overtreding inderdaad. Gewoon van twee kanten een duel. Beide strafschoppen zijn terecht.
Dat.quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen overtreding inderdaad. Gewoon van twee kanten een duel. Beide strafschoppen zijn terecht.
Lekkah rellaahhhhquote:Op zondag 1 december 2013 19:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
Immer ziet een rel en doet meteen weer mee
Zelfs zijn stoten mist iequote:Op zondag 1 december 2013 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Die Immers staat altijd wel te bakkessen maar ik denk niet dat je er veel aan hebt in een gevecht
Jij houdt niet van het Vitessevoetbal?quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm nu krijgen we de clubs die minder boeien.
werke voor da cheld!quote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef Muto het volgende:
PSV had die strijd op het veld moeten brengen.
Als hij net zo zuiver slaat als schiet in ieder geval niet.quote:Op zondag 1 december 2013 19:19 schreef Geo4kant het volgende:
Die Immers staat altijd wel te bakkessen maar ik denk niet dat je er veel aan hebt in een gevecht
Zal z'n vriendin niet leuk vinden.quote:
Vitessequote:Op zondag 1 december 2013 19:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Hmm nu krijgen we de clubs die minder boeien.
Neequote:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:23:02Hoofdrol voor scheids Makkelie. Veel foute beslissingen op cruciale momenten. Op basis van veldoverwicht 3-1 zege Feyenoord terecht. #psvfey reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2013 om 15:46:02Volgende penalty voor #Feyenoord en weer rood voor #Bruma. Wat is scheidsrechter Makkelie allemaal aan het doen? #feypsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:23:42Ik heb over Makkelie al gezegd wat ik wilde. Op dit niveau kan je zo niet fluiten. reageer retweet
Slegers heeft zijn fout al toegegevenquote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:23:02Hoofdrol voor scheids Makkelie. Veel foute beslissingen op cruciale momenten. Op basis van veldoverwicht 3-1 zege Feyenoord terecht. #psvfey reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2013 om 15:46:02Volgende penalty voor #Feyenoord en weer rood voor #Bruma. Wat is scheidsrechter Makkelie allemaal aan het doen? #feypsv reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:23:42Ik heb over Makkelie al gezegd wat ik wilde. Op dit niveau kan je zo niet fluiten. reageer retweet
Provincieclubjes als laatste.quote:
piep piep hoiquote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
Hij vond het wel nog steeds een overtreding van Martins Indi.quote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Slegers heeft zijn fout al toegegeven
Objectieve mediaquote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
Geef dan ook die twitter van Slegers dat hij zegt dat de penalties terecht waren.quote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
Wat een triest zooitje zeg.quote:Op zondag 1 december 2013 19:22 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:34:43Penalty's waren terecht, zie ik nu. Aan de 3-1 van Pelle ging wel een overreding op Arias vooraf. reageer retweet
overredingquote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Pascalus het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zondag 01-12-2013 om 16:34:43Penalty's waren terecht, zie ik nu. Aan de 3-1 van Pelle ging wel een overreding op Arias vooraf. reageer retweet
Klopt, hij floot slecht. Maar niet per se in het voordeel of nadeel van PSV of Feyenoord.quote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Makkelie floot gewoon heel slecht. Dat de eerste penalty zeker terecht was en je de 2e kunt geven doen daar geen afbreuk aan.
Hij had Bruma eerder rood moeten geven idd, eerste gele kaart Rekik was onterecht maar daarna had hij er ook nog twee kunnen hebben. Voor de rest aardig gefloten.quote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
Makkelie floot gewoon heel slecht. Dat de eerste penalty zeker terecht was en je de 2e kunt geven doen daar geen afbreuk aan.
Jawel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dit is geen serieuze opmerking toch?
Mee eens.quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Klopt, hij floot slecht. Maar niet per se in het voordeel of nadeel van PSV of Feyenoord.
quote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hij had Bruma eerder rood moeten geven idd, eerste gele kaart Rekik was onterecht maar daarna had hij er ook nog twee kunnen hebben. Voor de rest aardig gefloten.
Onder Feijenoord.quote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef AFCNiels het volgende:
Vitesse gaat serieus voor de 2e plek dit jaar.
In Alkmaar ook.quote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Cambuur komt buitenshuis niet tot scoren. Alleen in Heerenveen volgens mij.
Hahahahaquote:
Speelbal van Chelsea en over x jaar bestaat de club niet meer omdat de eigenaar er genoeg van heeft en de eredivisie geen aantrekkelijke markt is voor investeerders. Je hebt gelijk, ik ben hartstikke jaloers.quote:
Arias is deaud?quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Pascalus het volgende:
Ik denk niet dat ze daar winnen, al hangt het wel een beetje af van Finbogasson.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Feyenoord gaat haar zegereeks voortzetten volgende week in Heerenveen.
Nee, want daar zou hij niet gescoord hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Mansjester het volgende:
Leerdam zou clubtopscorer bij PSV dit seizoen zijn
Daarom heb ik hem in mijn manager opgenomenquote:Op zondag 1 december 2013 19:28 schreef GGMM het volgende:
Leuk voor Leerdam dat hij het ook na een stap naar een hoger niveau goed blijft presteren.
Kijken of ze hun vorm vasthouden na Super Tuesday.quote:
Mighty Mike van Duinenquote:
quote:
Kan dat als de scheids er al een kaart voor heeft gegeven?quote:Op zondag 1 december 2013 19:31 schreef Darkestrah het volgende:
Zal hopelijk nog wel een staartje krijgen.
Voor wie ben jij eigenlijk?quote:Op zondag 1 december 2013 19:31 schreef Darkestrah het volgende:
Zal hopelijk nog wel een staartje krijgen.
Dronken hands.quote:
Was helemaal geen hands idd.quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Mansjester het volgende:
Duarte raakte de bal volgens mij met zijn hoofd
En tussen de 18 ploegen in de Nederlandse competitie?quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Tussen deze twee ploegen ben ik voor Ajax.
Ajax.quote:Op zondag 1 december 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En tussen de 18 ploegen in de Nederlandse competitie Eredivisie?
Helder.quote:
Kan niet meer, helaasch.quote:Op zondag 1 december 2013 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helder.
Al zou een onderzoekje wel terecht zijn ja.
Als hij die kaart gaf voor iets anders wel denk ik.quote:
Deed ie tegen Barca ook een keer, kreeg ie ook op zijn flikker van de keeperquote:
xdquote:
Kwam Claudia bij je langs?quote:
Victor Krosquote:
quote:
Hij denkt wellicht: "Als ik elke keer als PSV verliest thuis blijf, dan ben ik het hele seizoen werkloos"quote:
twitter:arnovermeulen twitterde op vrijdag 08-11-2013 om 17:43:20Oud-international Emile Schelvis is vrijdagavond te gast in de uitzending van Voetbal International op RTL7, die om 20.30 uur begint.???? reageer retweet
Wie is er te gast vanavond Jack?quote:Op zondag 1 december 2013 19:40 schreef Groby het volgende:
hoe moet jack studio voetbal gaan aankondigen als hij er zelf al staat?![]()
![]()
Die overgang van plaatje 3 > 4 is iets te extreem.quote:Op zondag 1 december 2013 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 december 2013 19:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wie is er te gast vanavond Jack?
- Nou Jack goede vraag!
quote:Op zondag 1 december 2013 19:41 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Wie is er te gast vanavond Jack?
- Nou Jack goede vraag!
quote:Cocu keurt gedrag Bruma af
PSV-trainer Phillip Cocu had het wangedrag van zijn verdediger Jeffrey Bruma zondag bij Feyenoord (3-1) zelf niet gezien. "Maar als het waar is wat ik heb gehoord, zou dat slecht zijn. Je moet je op zo'n moment kunnen beheersen”, erkende de oud-international.
Bruma liet zich na zijn tweede gele kaart in de 57e minuut provoceren door het thuispubliek. Met twee forse obscene gebaren dook de ex-Feyenoorder de catacomben in. Hij moet daardoor rekening houden met een strafzaak bij de KNVB en mogelijk ook met een sanctie van zijn eigen club. "Want dit keuren wij ten zeerste af”, benadrukte Cocu.
http://www.telegraaf.nl/t(...)drag_Bruma_af__.html
Goed gifjequote:
Eens.quote:Op zondag 1 december 2013 19:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
Die overgang van plaatje 3 > 4 is iets te extreem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |