Hetzelfde als hierboven wil ik weten, vooral die bracket kwestie vind ik zeer belangrijk.quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Khadgar het volgende:
25 euro plus verzendkosten, op voorwaarde dat je niet zelf al hebt lopen klooien in de laptop en dat de harddisk-bracket er wel gewoon bij zit (de hdd boeit me niet maar die brackets zijn een rotklus om te vinden)
Klopt deze laptop is gewoon van de poep serie van acer..quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:53 schreef Khadgar het volgende:
Pff ik haak af. 90% kans op een werkende laptop met een eenvoudige reflow. Heb de spullen ervoor zelfs staan. Maar dan nog, dit oude ding brengt hoogstens 75 tot 100 euro op met een hoog risico op gezeik als de chip weer stuk gaat.
Dat deel ik niet met je. Reflow en je hebt met een beetje mazzel wel een werkend ding voor een tijdje. Laten we wel wezen, dit beestje is al 4 a 5 jaar oud he? Het spreekt juist van de bouwkwaliteit dat hij zo ver is gekomen!quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:28 schreef xatlad het volgende:
[..]
Klopt deze laptop is gewoon van de poep serie van acer..
De laptop is alleen geschikt in principe voor spare parts. Altijd handig, maar niet voor de prijs die TS hanteert.
Ach, overdrijf niet zo. Vijftig euro voor een 5 jaar oude laptop die waarschijnlijk zeer makkelijk te maken valt, is een hele nette prijs. Als je de losse onderdelen verkoopt kom je echt wel aan dat bedrag. En mocht je hem toch in z'n geheel gebruiken, dan kan het nog een heel nuttige laptop zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:28 schreef xatlad het volgende:
[..]
Klopt deze laptop is gewoon van de poep serie van acer..
De laptop is alleen geschikt in principe voor spare parts. Altijd handig, maar niet voor de prijs die TS hanteert.
Gewoon slechte ervaringen met die Acer serie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:46 schreef Rnnz het volgende:
rdelen verkoopt kom je echt wel aan dat bedrag. En mocht je hem toch in z'n geheel gebruiken, dan kan het nog een heel nuttige laptop zijn.
En die chip gaat weer stuk...dat is al zeker. Ik ben ook gestopt met reflowen. Er zijn 2 goede opties: reballen of een nieuwe videokaart plaatsen indien mogelijk. Beide prijzige opties.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:53 schreef Khadgar het volgende:
Pff ik haak af. 90% kans op een werkende laptop met een eenvoudige reflow. Heb de spullen ervoor zelfs staan. Maar dan nog, dit oude ding brengt hoogstens 75 tot 100 euro op met een hoog risico op gezeik als de chip weer stuk gaat.
Even het scherm demonteren en kijken wat ie dan doet. Waarschijnlijk pakt ie dan wel je via vga aangesloten scherm direct als primair scherm.quote:Op zondag 8 december 2013 15:27 schreef Rnnz het volgende:
Heb helaas hier geen apparaten met hdmi-aansluitingen staan. Ik heb het wel geprobeerd via vga, alleen pikken die monitoren op de een of andere manier het signaal niet op.
Waarschijnlijk niet.quote:Op dinsdag 10 december 2013 01:00 schreef ava85 het volgende:
[..]
Even het scherm demonteren en kijken wat ie dan doet. Waarschijnlijk pakt ie dan wel je via vga aangesloten scherm direct als primair scherm.
Waarschijnlijk wel. Heb er hier twee liggen met exact hetzelfde probleem. Kabeltje uit het scherm trekken en hij pakt direct het scherm op je vga poort.quote:
Ik heb er hier wel 20 gehad uit die serie (en de 7520g, 7920g etc.) toen ik nog laptops repareerde. In 19 gevallen een kapotte videochip/kaart.quote:Op dinsdag 10 december 2013 08:02 schreef ava85 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Heb er hier twee liggen met exact hetzelfde probleem. Kabeltje uit het scherm trekken en hij pakt direct het scherm op je vga poort.
Dacht ik eerst ook aan, maar aangezien ik wel tekst op m'n beeld kan toveren, leek het me meer voor de hand liggend dat ie ergens niet goed contact maakt. Niet waar?quote:Op dinsdag 10 december 2013 09:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik heb er hier wel 20 gehad uit die serie (en de 7520g, 7920g etc.) toen ik nog laptops repareerde. In 19 gevallen een kapotte videochip/kaart.
1) Ik zie geen concrete biedingenquote:Op zondag 15 december 2013 19:30 schreef Khadgar het volgende:
Volgens mij heb je meer dan voldoende biedingen voor dat ouwe ding
Meerdere hoorquote:Op zondag 15 december 2013 20:37 schreef Rnnz het volgende:
[..]
1) Ik zie geen concrete biedingen
2) 'Dat oude ding'... Ik lees alleen maar negatieve berichten hier. Lekker boeiend of ie oud is of nog te reflowen valt.. ik heb het heel duidelijk gemaakt in de OP wat ik verkoop. Als dat je niet aanstaat, reageer je toch niet.
46,75 incl (pagina 1) is toch aardig concreet?quote:Op zondag 15 december 2013 20:37 schreef Rnnz het volgende:
[..]
1) Ik zie geen concrete biedingen
2) 'Dat oude ding'... Ik lees alleen maar negatieve berichten hier. Lekker boeiend of ie oud is of nog te reflowen valt.. ik heb het heel duidelijk gemaakt in de OP wat ik verkoop. Als dat je niet aanstaat, reageer je toch niet.
Anders lees je het topic even.quote:Op maandag 16 december 2013 11:35 schreef Hyman het volgende:
Zo te zien vindt ie de harddisk ook niet meer. Zit er nog wel 1 in? Of iig het OS
Mijn bod vervaltquote:Op maandag 16 december 2013 21:16 schreef Rnnz het volgende:
@Khadgar: was ook niet zozeer op jou bedoeld, jij hebt tenminste nog een nuttige bijdrage geleverd aan dit topic.![]()
@Hyman: zit inderdaad geen HDD meer in.
@Ava85: Klopt, weet alleen niet of die persoon nog geïnteresseerd is.
Voor het archief deze.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:18 schreef shifto het volgende:
Hahahahahaha, let op, als je hem zelf komt brengen, mag je hem hier afgooien.Als dat geen optie voor je is wil ik de mensen in dit topic waarschuwen voor deze aankoop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |