Hetzelfde als hierboven wil ik weten, vooral die bracket kwestie vind ik zeer belangrijk.quote:Op maandag 2 december 2013 12:15 schreef Khadgar het volgende:
25 euro plus verzendkosten, op voorwaarde dat je niet zelf al hebt lopen klooien in de laptop en dat de harddisk-bracket er wel gewoon bij zit (de hdd boeit me niet maar die brackets zijn een rotklus om te vinden)
Klopt deze laptop is gewoon van de poep serie van acer..quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:53 schreef Khadgar het volgende:
Pff ik haak af. 90% kans op een werkende laptop met een eenvoudige reflow. Heb de spullen ervoor zelfs staan. Maar dan nog, dit oude ding brengt hoogstens 75 tot 100 euro op met een hoog risico op gezeik als de chip weer stuk gaat.
Dat deel ik niet met je. Reflow en je hebt met een beetje mazzel wel een werkend ding voor een tijdje. Laten we wel wezen, dit beestje is al 4 a 5 jaar oud he? Het spreekt juist van de bouwkwaliteit dat hij zo ver is gekomen!quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:28 schreef xatlad het volgende:
[..]
Klopt deze laptop is gewoon van de poep serie van acer..
De laptop is alleen geschikt in principe voor spare parts. Altijd handig, maar niet voor de prijs die TS hanteert.
Ach, overdrijf niet zo. Vijftig euro voor een 5 jaar oude laptop die waarschijnlijk zeer makkelijk te maken valt, is een hele nette prijs. Als je de losse onderdelen verkoopt kom je echt wel aan dat bedrag. En mocht je hem toch in z'n geheel gebruiken, dan kan het nog een heel nuttige laptop zijn.quote:Op zaterdag 7 december 2013 13:28 schreef xatlad het volgende:
[..]
Klopt deze laptop is gewoon van de poep serie van acer..
De laptop is alleen geschikt in principe voor spare parts. Altijd handig, maar niet voor de prijs die TS hanteert.
Gewoon slechte ervaringen met die Acer serie.quote:Op zaterdag 7 december 2013 15:46 schreef Rnnz het volgende:
rdelen verkoopt kom je echt wel aan dat bedrag. En mocht je hem toch in z'n geheel gebruiken, dan kan het nog een heel nuttige laptop zijn.
En die chip gaat weer stuk...dat is al zeker. Ik ben ook gestopt met reflowen. Er zijn 2 goede opties: reballen of een nieuwe videokaart plaatsen indien mogelijk. Beide prijzige opties.quote:Op zaterdag 7 december 2013 12:53 schreef Khadgar het volgende:
Pff ik haak af. 90% kans op een werkende laptop met een eenvoudige reflow. Heb de spullen ervoor zelfs staan. Maar dan nog, dit oude ding brengt hoogstens 75 tot 100 euro op met een hoog risico op gezeik als de chip weer stuk gaat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |