De spruiten ook eetbaar op deze wijze.quote:
Precies! Zou het ook met broccoli kunnen?quote:Op maandag 2 december 2013 18:43 schreef golfer het volgende:
[..]
De spruiten ook eetbaar op deze wijze.
Dat is mij een brug te ver.quote:Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef AnneX het volgende:
Precies! Zou het ook met broccoli kunnen?
quote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 2 december 2013 15:32 schreef borisz het volgende:
Ik mag mijn diploma aanvragen.![]()
Scriptie eindelijk voldoende afgerond.
quote:Op maandag 2 december 2013 15:41 schreef golfer het volgende:
(sch.)zussie gaat nu stuk slechter. Zaterdag nog maar een keertje naar Dirksland toe.golfer en bluezz. SterkteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Jammer inderdaad! Maar natuurlijk, er komt nog veeeel meerquote:Op maandag 2 december 2013 18:01 schreef Sarabi het volgende:
Helaas een afwijzing voor mijn sollicitatie binnen![]()
Jammer maar helaas, het was mijn eerste poging en er komen vast nog mooie kansen voorbij.
Dat was mijn kritische blikquote:Op maandag 2 december 2013 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]al keek hij heeeeel vies toen hij het eerste stukje probeerde
![]()
Vooral de leugens die zo'n Seaworld maar blijft verspreiden en de trainers ook verkeerd voorlichten en opleidenquote:Op maandag 2 december 2013 22:08 schreef Sunnythesun het volgende:
Kan ik me iets bij voorstellen.. ik kan daar nooit goed tegen
1 januariquote:Op dinsdag 3 december 2013 08:05 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een onzin.. ik wil een kaartje sturen naar een meisje in Antwerpen en ik zie nu dat ik daar speciale 'Europa' postzegels voor nodig heb
Wat een idioot gedoe.. Moet ik nu speciaal voor één kaartje naar het postkantoor
![]()
Oh en Sherlock is coming![]()
Je kunt toch ook via een belgische website een ''echt" kaartje versturen?quote:Op dinsdag 3 december 2013 08:05 schreef Sunnythesun het volgende:
wat een onzin.. ik wil een kaartje sturen naar een meisje in Antwerpen en ik zie nu dat ik daar speciale 'Europa' postzegels voor nodig heb
Wat een idioot gedoe.. Moet ik nu speciaal voor één kaartje naar het postkantoor
![]()
Oh en Sherlock is coming![]()
Ja, of via Hallmark, bedacht ik me later ook. Ik heb het fysieke kaartje al geschreven..quote:Op dinsdag 3 december 2013 10:03 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Je kunt toch ook via een belgische website een ''echt" kaartje versturen?
Leuk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |