abonnement Unibet Coolblue
pi_134355821
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 00:51 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Tot volgende week. :)

Daarmee bedoel ik dat ik de volgende aflevering volgende week af heb en niet de hele serie. NED 3 is de reden daarvoor.
Doe wat je wilt hoor, maar dit is het USA-topic.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_134360292
De documentaire "No Half Measures" is ondertussen te vinden ^O^
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_134360845
quote:
Breaking Bad spin-off Better Call Saul komt naar Netflix abonnees wereldwijd in 2014

Better Call SaulNetflix Inc. en Sony Pictures Television kondigen vandaag aan dat “Better Call Saul,” de langverwachte spin-off van “Breaking Bad,” exclusief beschikbaar zal zijn voor abonnees in Europa en Latijns-Amerika kort na de uitzending ervan in de VS, startend in 2014.

In de VS en Canada zal de complete eerste serie van “Saul” beschikbaar zijn voor Netflix leden na de seizoenfinale op AMC Networks. Door deze overeenkomst is Netflix de enige televisie-abonnementsdienst voor “Saul”, in opvolging voor het onlangs gestopte Breaking Bad.

Better Call Saul, met Bob Odenkirk en mede-gecreëerd en geproduceerd door Breaking Bad schepper Vince Gilligan, vertelt het verhaal van de in een winkelcentrum gevestigde superadvocaat Saul Goodman in de jaren voordat hij Walter Whites advocaat werd. Van parkeerboetes tot massamoord, van uitglijders tot obligatiefraude, Saul regelt het allemaal.

“Breaking Bad’ wordt algemeen erkend als een van de beste TV-ervaringen in deze nieuwe gouden eeuw van de televisie,” zegt Ted Sarandos, Netflix Chief Content Officer. “De serie is ook zeer populair bij Netflix abonnees wereldwijd. Deze spin-off belooft de traditie van het krachtige verhalen vertellen voort te zetten. We zijn er trots op om samen met Sony Pictures Television Saul Goodman naar onze abonnees over de hele wereld te brengen.”

“Komende na het overweldigende succes van ‘Breaking Bad’, zijn we zeer verheugd om onze samenwerking met Vince en Peter Gould voort te zetten en dat fans over de hele wereld ‘Saul’ kunnen omarmen,” aldus Steve Mosko, president van Sony Pictures Television.

Breaking Bad, de serie die eind september eindigde op AMC, volgde vijf seizoenen scheikundeleraar Walter White, gediagnosticeerd met terminale kanker, die met het maken van methamfetamine begint om zijn gezin te onderhouden en eindigt als een meedogenloze drugsbaron. De serie heeft tien Primetime Emmy Awards gewonnen, waaronder Outstanding Drama Series in 2013 en wordt door critici gezien als een van de beste dramaseries op televisie ooit.

Breaking Bad is al beschikbaar in alle Netflix gebieden.
Bron : http://www.flixfilms.nl/b(...)wereldwijd-2014.html
pi_134368455
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:24 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Doe wat je wilt hoor, maar dit is het USA-topic.
Doe ik. :)
“An interesting thing is a good thing.”
pi_134427345
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:20 schreef Me_Wesley het volgende:
De documentaire "No Half Measures" is ondertussen te vinden ^O^
umm waar ???
pi_134454447
Ik kijk dus weer seizoen 3 van breaking bad en het valt me op dat Gus speelgoed heeft in zijn huis.
Hij heeft het ook over zijn kinderen maar in latere seizoenen wordt er niet duidelijk gemaakt dat hij een gezin heeft.
pi_134458884
Okee, ik vond de laatste aflevering dus... sucken... alle lijntjes werden heel mooi opgelost, en het toeval wilde dat Walt daarna zijn auto toevallig ook nog eens goed kon parkeren bij die motorclub, dat-ie net nog die afstandsbediening kon grijpen, nog geraakt werd en dus de schaamte van een arrestatie niet hoefde mee te maken en de pijn aan de tering dood te gaan ook niet, zeg maar...

Sinds gister weet ik welke serie ik nu ga volgen btw: Downton Abbey, iets heel anders, eerste aflevering gister gezien.

[ Bericht 2% gewijzigd door Ryan3 op 19-12-2013 18:58:23 ]
I´m back.
  vrijdag 20 december 2013 @ 20:38:13 #83
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_134500942
quote:
:9. Netflix of niet, komt toch wel online.
Ben benieuwd wanneer de air-time is.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_134503686
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik vond de laatste aflevering dus... sucken... alle lijntjes werden heel mooi opgelost, en het toeval wilde dat Walt daarna zijn auto toevallig ook nog eens goed kon parkeren bij die motorclub, dat-ie net nog die afstandsbediening kon grijpen, nog geraakt werd en dus de schaamte van een arrestatie niet hoefde mee te maken en de pijn aan de tering dood te gaan ook niet, zeg maar...

Sinds gister weet ik welke serie ik nu ga volgen btw: Downton Abbey, iets heel anders, eerste aflevering gister gezien.
http://www.reddit.com/r/b(...)ng_bads_two_endings/

Mooie theorie daarover
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise
pi_134504720
quote:
Ik kan daar heel goed in mee eigenlijk.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_134504831
quote:
Wat weer in contrast staat met de opmerking van Vince Gilligan dat er niets dubbelzinnigs is aan de laatste aflevering.
pi_134508208
quote:
Dat is een aardige theorie, maakt idd misschien het tegenvallende einde van deze serie enigszins goed. Ik had zelf iig het idee naar een gemiddelde Amerikaanse snertserie te kijken, waarin in 50 minuten alle plotlijntjes gauw even moesten worden opgelost naar satisfactie van de gemiddelde kijker...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 21-12-2013 11:13:32 ]
I´m back.
  zaterdag 21 december 2013 @ 12:01:46 #88
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_134520362
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik vond de laatste aflevering dus... sucken... alle lijntjes werden heel mooi opgelost, en het toeval wilde dat Walt daarna zijn auto toevallig ook nog eens goed kon parkeren bij die motorclub, dat-ie net nog die afstandsbediening kon grijpen, nog geraakt werd en dus de schaamte van een arrestatie niet hoefde mee te maken en de pijn aan de tering dood te gaan ook niet, zeg maar...

Sinds gister weet ik welke serie ik nu ga volgen btw: Downton Abbey, iets heel anders, eerste aflevering gister gezien.
Hij moest zijn auto eigenlijk ergens anders neerzetten. Maar dat deed hij juist niet. Hij zette zijn auto juist daar bewust neer.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_134520439
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:01 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Hij moest zijn auto eigenlijk ergens anders neerzetten. Maar dat deed hij juist niet. Hij zette zijn auto juist daar bewust neer.
Met als gevolg dat-ie perfect gesitueerd stond voor het doel, en toevallig dat het enige clublid dat niet in het clubhuis aanwezig was, precies voor die auto stond en dus kon iedereen worden afgeslacht. Alleen de baas bleef nog even in leven, voor de afrekening van Walt. En die jonge jongen bleef als enige ongedeerd zodat Jesse hem als wraak nog even kon vermoorden... en nog meer toevalligheden.
I´m back.
pi_134522184
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met als gevolg dat-ie perfect gesitueerd stond voor het doel, en toevallig dat het enige clublid dat niet in het clubhuis aanwezig was, precies voor die auto stond en dus kon iedereen worden afgeslacht. Alleen de baas bleef nog even in leven, voor de afrekening van Walt. En die jonge jongen bleef als enige ongedeerd zodat Jesse hem als wraak nog even kon vermoorden... en nog meer toevalligheden.
Ik kan niet ontkennen dat BB vol zit met toevalligheden maar een serie is ook entertainment he. Zeker In vergelijking met allerlei andere series blijft dit de meest realistische tv ervaring ooit. Vond het trouwens achteraf wel jammer dat er niks met Walter junior gebeurde waardoor Walt helemaal zou flippen.
pi_134523150
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 december 2013 12:06 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met als gevolg dat-ie perfect gesitueerd stond voor het doel, en toevallig dat het enige clublid dat niet in het clubhuis aanwezig was, precies voor die auto stond en dus kon iedereen worden afgeslacht. Alleen de baas bleef nog even in leven, voor de afrekening van Walt. En die jonge jongen bleef als enige ongedeerd zodat Jesse hem als wraak nog even kon vermoorden... en nog meer toevalligheden.
Alsof dat alleen in de laatste aflevering zo was, Breaking Bad zit al vanaf het begin vol met toevalligheden. Als je meer realisme wil moet je andere series kijken.

Ik stoorde me in het begin (s1-s3) ook aan die toevalligheden, maar ik denk nu dat dat gewoon een bewuste stijlkeuze is geweest van de makers.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_134603218
Als je dit bij de benzinepomp ziet, dan moet je toch wel even twee keer kijken.

  dinsdag 24 december 2013 @ 15:41:55 #93
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_134653505
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 02:38 schreef redboyke het volgende:
heb mijn moeder eindelijk aan de breaking bad gekregen.
ze wou het niet kijken omdat het drama was en geen actie.
dat walt werd afgetrokken vond ze ook niet goed :P
uiteindelijk zei ze dat ze het nog steeds niet goed vond en bleef ik aandringen.
zei ik zelfs "als je me graag ziet, dan kijk je die serie" staat 9.5/10 op imdb(die kent imdb niet)
maar toch wiskunde werkt wel :D na 10 afleveringen begon ze het te pruimen. nu mijn zus nog.
Haha dit heb ik ook precies met m'n vader,maar hij kijkt hem nu ook. Vond hen zelfs zo goed dat hij ze per se op dvd wilde :P
pi_134656845
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:20 schreef Me_Wesley het volgende:
De documentaire "No Half Measures" is ondertussen te vinden ^O^
Toch best raar om Jesse en Walt jr, samen te zien op tv. Ze hebben elkaar nooit in de serie ontmoet.
Ook leuk dat Jesse achter de schermen een donut eet terwijl hij tijdens rabid dog zijn dialoog met Walt doet.
pi_134659685
Heb hem inmiddels ook gevonden, was erg welkom in het zwarte gat na BB.
Het eerste half uur bevalt me wel, al blijft het wel raar om nu alles achter de serie te zien. De personages worden zo wel wat minder 'echt'.
”Maar als je verlangen naar de lekke band niet verhoord wordt, zit er niets anders op dan te lijden.” - De Renner
  dinsdag 24 december 2013 @ 20:43:59 #96
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_134664649
Grappig om die opnames te zien. Is het toch ineens een beetje een toneelstukje ipv een spannende scene :P.
pi_134685056
Zijn er mensen die al een poging hebben gedaan om de Deluxe Barrel te bestellen ? Op amazon US en UK is hij uitverkocht. Hij staat wel nog op de Duitse amazon, maar dan heb je alle tekst in t Duits :{

[edit] Wel nog op de UK amazonsite zie ik, voor 350 pond 8-)
Wanna hug it out? Let's hug it out, bitch!
pi_134830635
Holy shit. Ik heb Comedy Central aanstaan en zie ineens Skylar in een aflevering van Seinfield. :D
If not now, then when.
pi_134830723
quote:
0s.gif Op zondag 29 december 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit. Ik heb Comedy Central aanstaan en zie ineens Skylar in een aflevering van Seinfield. :D
Vrouw van de tandarts?
pi_134830899
quote:
10s.gif Op zondag 29 december 2013 16:03 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Vrouw van de tandarts?
Geen idee, ik volgde het sporadisch.
If not now, then when.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')