Ja, bij options kan je create backup doen, dat naar jezelf mailen en op je werk weer aanzetten.quote:Op zondag 1 december 2013 13:41 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Geniaal spel! Maar ik kan zeker niet op mn werk verder gaan met wat ik thuis " bereikt" heb?
Ik probeerde tijdens het kijken van de serie angstvallig alles wat met breaking bad te mijden. Tot ik op een gegeven moment op twitter van iemand las dat Walt aan het eind dood zou gaan. Balen dat ik dat al wist. Maar uiteindelijk zat het er aan te komen. Dat was in de laatste 4 afleveringen al heel duidelijk.quote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik vond het einde ook wat afgeraffeld. Had een spectaculairder einde verwacht,
was niet helemaal bevredigend.
Ook mooi om te zien dat ie op het einde weer haar had en een baard in plaats van die kale kop.quote:Op zondag 1 december 2013 14:14 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Wat wel prachtig aan het einde was dat Walt uiteindelijk in de sneeuw zit. Vijf seizoenen in de woestijn. En uiteindelijk zit hij in een huisje in een wit landschap. Prachtig dat contrast.
Dit. Heb het nog niet geprobeerd, maar die optie is er wel.quote:Op zondag 1 december 2013 14:06 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Ja, bij options kan je create backup doen, dat naar jezelf mailen en op je werk weer aanzetten.
quote:Op zondag 1 december 2013 23:38 schreef Individual het volgende:
Nog $10 quadriljoen en ik heb de Church of the Crystal die 21,59 miljard batches meth per seconde verkoopt.
Ben de maan al lang voorbij:quote:Op zondag 1 december 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Het gaat wel helemaal nergens over met een meth fabriek op de maan
En van de DEA heb ik geen last:quote:Portal to The Crystalverse
$21.91Q — Attempt to open a portal to another universe full of Cookies, err... Crystal Meth
Cooks 21.59B per second; 10% risk
quote:You have a nearly impossible chance of a DEA raid (-1,210%)
Dat is geen bug, want je heb nog steeds productie. (gross)quote:Op maandag 2 december 2013 13:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
Lol, ik heb een bug gevonden volgens mij in het Clicking Bad-spel. Ik kook geen Meth meer (teller staat op 0) maar het geld stroomt nog wel binnen.
Omdat je straks niet met tonnen en miljoenen werkt, maar met Trillion, Quantillion en zelfs Sextillion.quote:Op maandag 2 december 2013 13:22 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zou ik dan nog Meth koken? Als m'n witwaszaakjes zo goed draaien. Hele franchise in Lemonade stands, FTW!
Nah, ik bedoelde meer dat de motivatie een beetje weg is om meer te koken als je al miljoenen op een dag verdiend met gewoon de legitieme zaakjes runnen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:44 schreef bambino het volgende:
[..]
Omdat je straks niet met tonnen en miljoenen werkt, maar met Trillion, Quantillion en zelfs Sextillion.
Dus je moet steeds verder uitbouwen.
Lemonade stands laundered maar 1/s de volgende 12/s etc.
dus je moet proberen om steeds een stap hoger te komen in laundering zodat IRS altijd rond de -50% blijft.
Zit wel geinig in elkaar.
Nou gewoon... je legitieme methlabs.quote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik bedoelde meer dat de motivatie een beetje weg is om meer te koken als je al miljoenen op een dag verdiend met gewoon de legitieme zaakjes runnen.
Die legitieme zaakjes verdienen geen geld hoor. Die zetten zwart geld om in wit geld, maar je zult toch echt meth moeten distributen om aan zwart geld te komen.quote:Op maandag 2 december 2013 17:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, ik bedoelde meer dat de motivatie een beetje weg is om meer te koken als je al miljoenen op een dag verdiend met gewoon de legitieme zaakjes runnen.
quote:Breaking Bad inspires parents to name their children after drug dealers instead of royals
Jack op 2 in de top 10quote:Op dinsdag 3 december 2013 00:08 schreef epicbeardman het volgende:
http://www.independent.co(...)-royals-8977136.html
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Marie?quote:Op dinsdag 3 december 2013 12:51 schreef Jor_Dii het volgende:
En Ingrid dan met al haar paarse kleding en accessoires...
Terechte klachtquote:Op maandag 9 december 2013 15:10 schreef Me_Wesley het volgende:
Waarom staat die docu nog nergens online?
Er komt zelf een prequel serie genaamd 'Better Call Saul'.quote:Op maandag 9 december 2013 21:13 schreef fokketiefok het volgende:
Goede serie, hoop snel Saul terug te zien. Wordt zeker lachen met die vent!
Die bedoelde ik! Lijkt me echt héél vet, nu maar afwachtenquote:Op maandag 9 december 2013 21:24 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er komt zelf een prequel serie genaamd 'Better Call Saul'.
quote:Op maandag 9 december 2013 23:10 schreef bambino het volgende:
Saul speelt ook in How I met your Mother.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow jaquote:
Oh het was een grapje joh? sorry dat had ik niet door.. misschien helpt het de volgende keer als je er iets instopt wat ook echt grappig is, in zo'n leuk grapje.quote:
quote:Op dinsdag 10 december 2013 00:33 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Oh het was een grapje joh? sorry dat had ik niet door.. misschien helpt het de volgende keer als je er iets instopt wat ook echt grappig is, in zo'n leuk grapje.
Maar evengoed een 5je voor de moeite.
[..]
Oh het was een grapje joh? sorry dat had ik niet door.. misschien helpt het de volgende keer als je er iets instopt wat ook echt grappig is, in zo'n leuk grapje.
[..]
quote:Op maandag 9 december 2013 23:25 schreef Skillstorm het volgende:
Ik vind Jesse trouwens zo intrigerend als karakter, enige die menselijkheid toont endat liedje dat daarbij gedraaid wordt vind ik ook meesterlijk. Iets met digital...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door planethugo op 12-12-2013 09:11:53 ]
Ja, klopt, Digital Animal, heb het opgezocht.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat liedjes die daarbij gedraaid wordt vind ik ook meesterlijk. Iets met digital...
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:07 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat liedjes die daarbij gedraaid wordt vind ik ook meesterlijk. Iets met digital...
Don't shoot, maar toen ik het hoorde dacht ik aan Vanilla Ice.quote:
dat is 'm idd. Coole plaatquote:
Niet zo vreemd want Bryan Cranston heeft ook een aantal afleveringen van Malcolm in the Middle geproduceerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:33 schreef bridski01 het volgende:
De nieuwste aflevering van Modern Family is geregisseerd door Bryan Cranston,
"Breaking Bad" Dead Freight (TV Episode 2012) - IMDbquote:Op maandag 16 december 2013 00:34 schreef DrLegato het volgende:
Gemist, welk seizoen zenden ze nu uit?
Is dat hoever ze zijn op de reguliere tv?quote:Op maandag 16 december 2013 02:13 schreef Sautor het volgende:
[..]
"Breaking Bad" Dead Freight (TV Episode 2012) - IMDb
Canvas zendt Breaking Bad ook uit, maar ze zijn daar bij het einde van seizoen 4. Ik vraag me af of VPRO seizoen 5 in zijn geheel zal uitzenden of zal wachten met het uitzenden van de laatste 8 afleveringen.quote:Op maandag 16 december 2013 12:11 schreef Individual het volgende:
[..]
Is dat hoever ze zijn op de reguliere tv?
Ik zag op uitzendinggemist dat het wordt uitgezonden door de VPRO? Grote populaire serie voor de publieke omroep, maar wel een goede partner.
Volgena mij heb ik iets gemist?quote:Op maandag 16 december 2013 18:28 schreef Hoogstaande het volgende:
Die alternate ending
Ik had m nog niet eerder gezien
http://vidspot.net/0j29aova6j5hquote:Op maandag 16 december 2013 18:35 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Volgena mij heb ik iets gemist?
Ik geloof dat de VPRO in maart zal beginnen met het laatste seizoen (6 of 5.2, in ieder geval de laatste 8 afleveringen)quote:Op maandag 16 december 2013 16:58 schreef superdrufus het volgende:
[..]
Canvas zendt Breaking Bad ook uit, maar ze zijn daar bij het einde van seizoen 4. Ik vraag me af of VPRO seizoen 5 in zijn geheel zal uitzenden of zal wachten met het uitzenden van de laatste 8 afleveringen.
quote:Op maandag 16 december 2013 18:37 schreef Hoogstaande het volgende:
http://vidspot.net/0j29aova6j5h
Het is wel even door de popups heenwerken
Als je geen spoilers wilt, kun je hier beter terugkomen als je de laatste aflevering hebt gezien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
O, nee, wat erg. Dan doen ze het zo omslachtig om de levens van twee eikelige loonvragers te sparen en dan bekoopt een jong kind dat met zijn leven. Die Todd is trouwens wel iemand om rekening mee te houden. Ik zie hem Mike in de toekomst wel vervangen, ervan uitgaande dat Jesse geen al te grote hekel aan hem krijgt.
\geen spoilers alsjeblieft
Tot volgende week.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:46 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Als je geen spoilers wilt, kun je hier beter terugkomen als je de laatste aflevering hebt gezien.
[USA]quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tot volgende week.
Daarmee bedoel ik dat ik de volgende aflevering volgende week af heb en niet de hele serie. NED 3 is de reden daarvoor.
Doe wat je wilt hoor, maar dit is het USA-topic.quote:Op dinsdag 17 december 2013 00:51 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Tot volgende week.
Daarmee bedoel ik dat ik de volgende aflevering volgende week af heb en niet de hele serie. NED 3 is de reden daarvoor.
Bron : http://www.flixfilms.nl/b(...)wereldwijd-2014.htmlquote:Breaking Bad spin-off Better Call Saul komt naar Netflix abonnees wereldwijd in 2014
Better Call SaulNetflix Inc. en Sony Pictures Television kondigen vandaag aan dat “Better Call Saul,” de langverwachte spin-off van “Breaking Bad,” exclusief beschikbaar zal zijn voor abonnees in Europa en Latijns-Amerika kort na de uitzending ervan in de VS, startend in 2014.
In de VS en Canada zal de complete eerste serie van “Saul” beschikbaar zijn voor Netflix leden na de seizoenfinale op AMC Networks. Door deze overeenkomst is Netflix de enige televisie-abonnementsdienst voor “Saul”, in opvolging voor het onlangs gestopte Breaking Bad.
Better Call Saul, met Bob Odenkirk en mede-gecreëerd en geproduceerd door Breaking Bad schepper Vince Gilligan, vertelt het verhaal van de in een winkelcentrum gevestigde superadvocaat Saul Goodman in de jaren voordat hij Walter Whites advocaat werd. Van parkeerboetes tot massamoord, van uitglijders tot obligatiefraude, Saul regelt het allemaal.
“Breaking Bad’ wordt algemeen erkend als een van de beste TV-ervaringen in deze nieuwe gouden eeuw van de televisie,” zegt Ted Sarandos, Netflix Chief Content Officer. “De serie is ook zeer populair bij Netflix abonnees wereldwijd. Deze spin-off belooft de traditie van het krachtige verhalen vertellen voort te zetten. We zijn er trots op om samen met Sony Pictures Television Saul Goodman naar onze abonnees over de hele wereld te brengen.”
“Komende na het overweldigende succes van ‘Breaking Bad’, zijn we zeer verheugd om onze samenwerking met Vince en Peter Gould voort te zetten en dat fans over de hele wereld ‘Saul’ kunnen omarmen,” aldus Steve Mosko, president van Sony Pictures Television.
Breaking Bad, de serie die eind september eindigde op AMC, volgde vijf seizoenen scheikundeleraar Walter White, gediagnosticeerd met terminale kanker, die met het maken van methamfetamine begint om zijn gezin te onderhouden en eindigt als een meedogenloze drugsbaron. De serie heeft tien Primetime Emmy Awards gewonnen, waaronder Outstanding Drama Series in 2013 en wordt door critici gezien als een van de beste dramaseries op televisie ooit.
Breaking Bad is al beschikbaar in alle Netflix gebieden.
Doe ik.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:24 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Doe wat je wilt hoor, maar dit is het USA-topic.
umm waar ???quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:20 schreef Me_Wesley het volgende:
De documentaire "No Half Measures" is ondertussen te vinden
quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Bron : http://www.flixfilms.nl/b(...)wereldwijd-2014.html
http://www.reddit.com/r/b(...)ng_bads_two_endings/quote:Op donderdag 19 december 2013 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik vond de laatste aflevering dus... sucken... alle lijntjes werden heel mooi opgelost, en het toeval wilde dat Walt daarna zijn auto toevallig ook nog eens goed kon parkeren bij die motorclub, dat-ie net nog die afstandsbediening kon grijpen, nog geraakt werd en dus de schaamte van een arrestatie niet hoefde mee te maken en de pijn aan de tering dood te gaan ook niet, zeg maar...
Sinds gister weet ik welke serie ik nu ga volgen btw: Downton Abbey, iets heel anders, eerste aflevering gister gezien.
Ik kan daar heel goed in mee eigenlijk.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
http://www.reddit.com/r/b(...)ng_bads_two_endings/
Mooie theorie daarover
Wat weer in contrast staat met de opmerking van Vince Gilligan dat er niets dubbelzinnigs is aan de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mooie theorie daarover
Dat is een aardige theorie, maakt idd misschien het tegenvallende einde van deze serie enigszins goed. Ik had zelf iig het idee naar een gemiddelde Amerikaanse snertserie te kijken, waarin in 50 minuten alle plotlijntjes gauw even moesten worden opgelost naar satisfactie van de gemiddelde kijker...quote:Op vrijdag 20 december 2013 21:33 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Mooie theorie daarover
Hij moest zijn auto eigenlijk ergens anders neerzetten. Maar dat deed hij juist niet. Hij zette zijn auto juist daar bewust neer.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:49 schreef Ryan3 het volgende:
Okee, ik vond de laatste aflevering dus... sucken... alle lijntjes werden heel mooi opgelost, en het toeval wilde dat Walt daarna zijn auto toevallig ook nog eens goed kon parkeren bij die motorclub, dat-ie net nog die afstandsbediening kon grijpen, nog geraakt werd en dus de schaamte van een arrestatie niet hoefde mee te maken en de pijn aan de tering dood te gaan ook niet, zeg maar...
Sinds gister weet ik welke serie ik nu ga volgen btw: Downton Abbey, iets heel anders, eerste aflevering gister gezien.
Met als gevolg dat-ie perfect gesitueerd stond voor het doel, en toevallig dat het enige clublid dat niet in het clubhuis aanwezig was, precies voor die auto stond en dus kon iedereen worden afgeslacht. Alleen de baas bleef nog even in leven, voor de afrekening van Walt. En die jonge jongen bleef als enige ongedeerd zodat Jesse hem als wraak nog even kon vermoorden... en nog meer toevalligheden.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hij moest zijn auto eigenlijk ergens anders neerzetten. Maar dat deed hij juist niet. Hij zette zijn auto juist daar bewust neer.
Ik kan niet ontkennen dat BB vol zit met toevalligheden maar een serie is ook entertainment he. Zeker In vergelijking met allerlei andere series blijft dit de meest realistische tv ervaring ooit. Vond het trouwens achteraf wel jammer dat er niks met Walter junior gebeurde waardoor Walt helemaal zou flippen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat-ie perfect gesitueerd stond voor het doel, en toevallig dat het enige clublid dat niet in het clubhuis aanwezig was, precies voor die auto stond en dus kon iedereen worden afgeslacht. Alleen de baas bleef nog even in leven, voor de afrekening van Walt. En die jonge jongen bleef als enige ongedeerd zodat Jesse hem als wraak nog even kon vermoorden... en nog meer toevalligheden.
Alsof dat alleen in de laatste aflevering zo was, Breaking Bad zit al vanaf het begin vol met toevalligheden. Als je meer realisme wil moet je andere series kijken.quote:Op zaterdag 21 december 2013 12:06 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Met als gevolg dat-ie perfect gesitueerd stond voor het doel, en toevallig dat het enige clublid dat niet in het clubhuis aanwezig was, precies voor die auto stond en dus kon iedereen worden afgeslacht. Alleen de baas bleef nog even in leven, voor de afrekening van Walt. En die jonge jongen bleef als enige ongedeerd zodat Jesse hem als wraak nog even kon vermoorden... en nog meer toevalligheden.
Haha dit heb ik ook precies met m'n vader,maar hij kijkt hem nu ook. Vond hen zelfs zo goed dat hij ze per se op dvd wildequote:Op dinsdag 17 december 2013 02:38 schreef redboyke het volgende:
heb mijn moeder eindelijk aan de breaking bad gekregen.
ze wou het niet kijken omdat het drama was en geen actie.
dat walt werd afgetrokken vond ze ook niet goed
uiteindelijk zei ze dat ze het nog steeds niet goed vond en bleef ik aandringen.
zei ik zelfs "als je me graag ziet, dan kijk je die serie" staat 9.5/10 op imdb(die kent imdb niet)
maar toch wiskunde werkt welna 10 afleveringen begon ze het te pruimen. nu mijn zus nog.
Toch best raar om Jesse en Walt jr, samen te zien op tv. Ze hebben elkaar nooit in de serie ontmoet.quote:Op dinsdag 17 december 2013 12:20 schreef Me_Wesley het volgende:
De documentaire "No Half Measures" is ondertussen te vinden
Vrouw van de tandarts?quote:Op zondag 29 december 2013 16:00 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Holy shit. Ik heb Comedy Central aanstaan en zie ineens Skylar in een aflevering van Seinfield.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |