Echt vreselijk onredelijke mensenquote:Op zondag 1 december 2013 14:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Zo ff kijken
Sowieso hun klachten_!
Nee swa, dit is geen spoiler, gewoon een lekkermakertje om je alvast voor te bereiden op de pijn in je buik van het lachenquote:
hehehe, wss is het beter voor je lichaam van niet, danquote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Ro-ald het volgende:
Ik ben brak. Twee feestjes gehad dit weekend & vanavond willen ze weer gaan drinken
Ging wel ver dit weekendquote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
hehehe, wss is het beter voor je lichaam van niet, dan
Ik heb ook heel wat gif tot mij genomen, zo te voelen
gelukkig maar, hehequote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ging wel ver dit weekend![]()
Mijn lever is wel sterk blijkbaar.
Met aanhangwagensquote:Op zondag 1 december 2013 14:48 schreef Monopoly het volgende:
Ik was vannacht om kwart over 1 klaar met werk, vrouwtje was er dus ik verwachtte gewoon chill op bed filmpje kijken enzo
Vrienden van ons waren in de buurt en kwamen nog langs. Stond ik om half 3 in de kebabzaak voor blikjes bier dus.
Donders gezellige avond gehad
quote:Op zondag 1 december 2013 14:51 schreef d4v1d het volgende:
LB, vertel ons eens over je nieuwe liefdem wat leuk
Ah, ok.quote:Op woensdag 27 november 2013 20:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat hij er niet mee om kan gaan (serieus).
(Serieus)quote:
BL pwnd jullie?quote:
Ohquote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
BL vertrok met de staart tussen zijn benen
quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Neequote:
Ik ging maar eens douchen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |