SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax gaat daar niet winnen helaas. Milan gaat er volop of ze spelen hun spelletje dat het leuk breien is tot de 16.quote:Op zondag 1 december 2013 12:48 schreef HulkHeld het volgende:
Milaan![]()
Waarom zie ik Ajax daar best winnen?
Ja ik zie het ook niet gebeuren, maar ik check net even Milaan, staan gewoon weer achter. Thuis in de CL zullen ze het wel niet zo gemakkelijk weggeven, alleen schat ik de kans voor Ajax toch iets groter als dat ik eerst dacht.quote:Op zondag 1 december 2013 12:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax gaat daar niet winnen helaas. Milan gaat er volop of ze spelen hun spelletje dat het leuk breien is tot de 16.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gaat onder de 13 minutenquote:
quote:Op zondag 1 december 2013 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die gaat onder de 13 minuten
Serieus! Oe effe de tv aan.quote:Op zondag 1 december 2013 12:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zlata presenteert het zie ik net.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |