Pas nou maar op, je hebt net je sleutels.quote:
Snel over iets anders beginnen als het niet in jouw wereldbeeld past.quote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Was jij geen voorstander van een militaire junta?
Keihard aanpakken die Tijger.quote:Op zondag 1 december 2013 13:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Snel over iets anders beginnen als het niet in jouw wereldbeeld past.
Flikker toch op domme debiel.
Eerst alle brokjes afpakken en dan een handjevol teruggeven positieve invloed noemen.quote:Op zondag 1 december 2013 13:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maarja, dat de overheid een positieve invloed op de economie kan hebben bestaat in jouw wereld niet, dus heeft het ook weinig zin om met jou een feitelijke discussie te voeren.
Teringmoffen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
Kom Preussen niet aan sein Deutschland.
Dat mag best hoor, alleen dat domme ideologische gelul wat compleet aan de feiten voorbij gaat is iets wat ik niet altijd goed trek.quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
Kom Preussen niet aan sein Deutschland.
Als jouw brokjes niet deels werden afgepakt zou je alles aan whisky uitgeven, dus volledig terecht.quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerst alle brokjes afpakken en dan een handjevol teruggeven positieve invloed noemen.
Ach an sich heb ik niks tegen Duitsers, maar ze worden de laatste jaren wel erg arrogant met hun wijzende vingertje, zelfs normale burgers beginnen er al mee daar.quote:
De positieve invloed die een overheid kan hebben is door de markt haar werk te laten doen en niet het bedrijfsleven op te zadelen met allerhande sociale verplichtingen. Dat heeft Schroder dan i.i.g. goed gedaan. Of de overheid nu geld in een achterstandsgebied pompt of men verleidt het bedrijfsleven om dat te doen door het fiscaal aantrekkelijk te maken is om het even.quote:Op zondag 1 december 2013 13:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tien jaar geleden lag Duitsland compleet op z'n gat, Schröder heeft met zijn Agenda 2010 de Duitse economie zodanig hervormd dat de bedrijven daarvan konden profiteren, want innoverend was het bedrijfsleven in die tijd ook al.
Maarja, dat de overheid een positieve invloed op de economie kan hebben bestaat in jouw wereld niet, dus heeft het ook weinig zin om met jou een feitelijke discussie te voeren.
Dan is dan ook wel weer zo.quote:Op zondag 1 december 2013 14:02 schreef waht het volgende:
[..]
Als jouw brokjes niet deels werden afgepakt zou je alles aan whisky uitgeven, dus volledig terecht.
Meneertje Appel blijft natuurlijk liever op de brokjes zitten, stel je voor dat het daadwerkelijk economisch beter gaat en dat niet in z'n ideologische straatje past, dan liever in een recessie blijven hangen en schoppen tegen de overheid.quote:Op zondag 1 december 2013 14:00 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Eerst alle brokjes afpakken en dan een handjevol teruggeven positieve invloed noemen.
Het lijken wel Nederlanders.quote:Op zondag 1 december 2013 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach an sich heb ik niks tegen Duitsers, maar ze worden de laatste jaren wel erg arrogant met hun wijzende vingertje, zelfs normale burgers beginnen er al mee daar.
Volgens mij was Boze_Appel een hele tijd lang werkeloos (en probeerde dat onder de noemer ZZPer te verbloemen), dus in zoverre pakte hij juist zelf brokjes van anderen af.quote:Op zondag 1 december 2013 14:02 schreef waht het volgende:
[..]
Als jouw brokjes niet deels werden afgepakt zou je alles aan whisky uitgeven, dus volledig terecht.
Hij moet gewoon eens een keer van bil die VP.quote:
Precies, dat is wel jammer.quote:
Wijzende vingertje, Duitsers? Volgens mij leef jij in een hele andere wereld dan ik, want ik merk daar de afgelopen maanden steeds minder van, aangezien de Duitsers in de eurozone weinig te vertellen hebben.quote:Op zondag 1 december 2013 14:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach an sich heb ik niks tegen Duitsers, maar ze worden de laatste jaren wel erg arrogant met hun wijzende vingertje, zelfs normale burgers beginnen er al mee daar.
Ik moet van de meerderheid der oud klasgenoten nog altijd een soort hard gelach incasseren over hoe Nederland diep in de shit zit, en ze in Duitsland het o zo geweldig doen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wijzende vingertje, Duitsers? Volgens mij leef jij in een hele andere wereld dan ik, want ik merk daar de afgelopen maanden steeds minder van, aangezien de Duitsers in de eurozone weinig te vertellen hebben.
quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, dat is wel jammer.
Hun periode van wiedergutmachung lijkt wel voorbij, helaas.
En nu willen ze nog tol gaan heffen voor de Autobahn ook!quote:
Hervormen, dat heeft minder met afpakken dan wel teruggeven te maken. Deden ze dat in Nederland maar een keertje, dan zou dat al heel wat problemen oplossen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:05 schreef Paper_Tiger het volgende:
Maar goed. Minder afpakken is dus de economie stimuleren.
Dan ga je duidelijk met de verkeerde mensen om, aangezien ik daar tot op heden nog niets van heb gemerkt.quote:Op zondag 1 december 2013 14:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet van de meerderheid der oud klasgenoten nog altijd een soort hard gelach incasseren over hoe Nederland diep in de shit zit, en ze in Duitsland het o zo geweldig doen.
Zodat ze nog meer wegopbrekingen kunnen doen?quote:Op zondag 1 december 2013 14:06 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En nu willen ze nog tol gaan heffen voor de Autobahn ook!
Kutmoffen.
Hervormen is erger dan genocide.quote:Op zondag 1 december 2013 14:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hervormen, dat heeft minder met afpakken dan wel teruggeven te maken. Deden ze dat in Nederland maar een keertje, dan zou dat al heel wat problemen oplossen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |