ik heb woensdag vrijquote:Op maandag 2 december 2013 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed geraden, het is maandagNeem nou eens woensdag of donderdag vrij!
Ja maar jij bent geen lid van de boekenclubquote:
uhm, nee..quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen lid van de boekenclub
Welk boek bespreken jullie deze week? De Kapiteinsutra?quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen lid van de boekenclub
Wat heb je nou aan vrije tijd zonder lidmaatschap van onze boekenclub?quote:
Nee het ziet ernaar uit dat deze week weer niet door zal gaan dusquote:Op maandag 2 december 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welk boek bespreken jullie deze week? De Kapiteinsutra?
ik ga trekkers kiek'nquote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan vrije tijd zonder lidmaatschap van onze boekenclub?
[..]
Nee het ziet ernaar uit dat deze week weer niet door zal gaan dusWe moeten de AVRO bode en de Veronica Gids nog bespreken ook
quote:
Daar kun je geen week mee achterlopen natuurlijk. Je moet wel een beetje actueel blijven!quote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan vrije tijd zonder lidmaatschap van onze boekenclub?
[..]
Nee het ziet ernaar uit dat deze week weer niet door zal gaan dusWe moeten de AVRO bode en de Veronica Gids nog bespreken ook
De strips blijven gelukkig altijd actueelquote:Op maandag 2 december 2013 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kun je geen week mee achterlopen natuurlijk. Je moet wel een beetje actueel blijven!
nee, met nog een paar duizend anderenquote:Op maandag 2 december 2013 14:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]niet alleen hoop ik? Of is dat niet net zoiets als brommers kiek'n?
Zeer geslaagdquote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe was sintmeet eigenlijk Mart?Net zo leuk als mijn weekend?
Ligt die kwak nog op je bureauquote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeer geslaagd.
Er is nog genoeg bier over voor een verjaardagsspelletjesmeet in januari.
Oh oke, beroepsmatig of heb je een trekkerfetish?quote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met nog een paar duizend anderen
is landbouwbeurs in brussel
CRVquote:
Nicequote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeer geslaagd.
ja sorry, ik had een eigen fok meetquote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeer geslaagd.
Mijquote:Op maandag 2 december 2013 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh oke, beroepsmatig of heb je een trekkerfetish?
[..]
CRVHoe is het? Klaar met gezeik en nu kijken hoe verder of zit je er nog middenin?
[..]
NiceWas het druk? Wie heb ik allemaal gemist?
Houd de weekenden in januari nog maar even vrij... vooral die van 11 en 25 januari, want een van de twee vier ik mijn verjaardag met een spelletjesmeetquote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja sorry, ik had een eigen fok meet
Ben nu een maand vrijgesteld van werk en geen uitzicht op wat neuwsquote:Op maandag 2 december 2013 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
CRVHoe is het? Klaar met gezeik en nu kijken hoe verder of zit je er nog middenin?
niet heel erg beroepsmatig, want met mn huidige beroep heb ik er weinig mee te maken.quote:Op maandag 2 december 2013 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh oke, beroepsmatig of heb je een trekkerfetish?
Beide dagen moet ik werken, als ik al uitgenodigd zou wordenquote:Op maandag 2 december 2013 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houd de weekenden in januari nog maar even vrij... vooral die van 11 en 25 januari, want een van de twee vier ik mijn verjaardag met een spelletjesmeet.
Jammerquote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beide dagen moet ik werken, als ik al uitgenodigd zou worden![]()
![]()
Ik kan kijken of ik vrij kan regelen. maar volgens mij is dat voor zaterdagen wat lastigerquote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer.
Maar waarschijnlijk ontvang je de uitnodiging dan wel hoor. Stuur ik denk ik deze maand nog een keer, zodat het op tijd is.
verliezen ze dus zou maar niet gaanquote:
Dat is een ABO-meet of niet?quote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij
Miniem
MPG
LompeHork en vrouw
Bart
MarijkeZwolle
Lovelylady
De_Zwabber
Solique
quote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef crv het volgende:
[..]
Ben nu een maand vrijgesteld van werk en geen uitzicht op wat neuws
Kinky zegquote:Op maandag 2 december 2013 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet heel erg beroepsmatig, want met mn huidige beroep heb ik er weinig mee te maken.
heb wel gewerkt voor een tractordealer, ken redelijk wat boeren en organiseer jaarlijks een tractor pulling wedstrijd, dus ach, misschien mag je het wel een fetish noemen
Gedeeltelijkquote:Op maandag 2 december 2013 15:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Dat is een ABO-meet of niet?
Leuk gezelschap, voor de verandering heb ik deze allemaal al een keer gemeet (of LoLa niet, maar volgens mij was ze er toen bij in Utrecht 2 jaar geledenquote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mij
Miniem
MPG
LompeHork en vrouw
Bart
MarijkeZwolle
Lovelylady
De_Zwabber
Solique
is dat woensdagquote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met nog een paar duizend anderen
is landbouwbeurs in brussel
nee, dinsdag t/m zondagquote:
ik zit donderdag al zeker in Brusselquote:
what's your point?quote:Op maandag 2 december 2013 16:21 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik zit donderdag al zeker in Brussel
dan hoop ik die trekkers niet tegen te komenquote:
Ben klaar, moet nog even achter de juiste loonstroken aan, maar voor de rest niks meerquote:Op maandag 2 december 2013 15:41 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Balen. Maar lopen er nu nog zaken op werk die energie vergen of is het nu gewoon "klaar" en kan je verder met de toekomst?
quote:
Wtfquote:Op maandag 2 december 2013 18:28 schreef Bos81 het volgende:
Jij kwam vannacht in mijn droom voor![]()
![]()
Hij was wel nat, maar dat kwam door de golven van de zee![]()
![]()
Zwemmen in de zeequote:
Was het op zijn minst wel warme zee dan?quote:Op maandag 2 december 2013 18:30 schreef Bos81 het volgende:
Zwemmen in de zee![]()
![]()
Er kwam ook een ex-collega van me in voor en ik realiseer me nu pas, dat haar meisjesnaam dezelfde is als jij op je facebook hebt staan
Het ware opeens hele grote golven, ik weet niet meer of het warm of koud water wasquote:Op maandag 2 december 2013 18:31 schreef Fha het volgende:
[..]
Was het op zijn minst wel warme zee dan?Misschien komt het wel door jouw droom dat ik het al de hele dag koud heb
Oh ja, dat kan. Is niet een heul unieke naam
Stiekem klinkt het best engquote:Op maandag 2 december 2013 18:32 schreef Bos81 het volgende:
Het ware opeens hele grote golven, ik weet niet meer of het warm of koud water was
Dat was het ook wel een klein bietje, maar ik droom wel eens enger. Ik word ook standaard om de zoveel dagen wakker, doordat ik ergens val of me verstapquote:
Pas op, niet slapen! Anders gaat Bos allemaal golven op je laten vallen!quote:
Nee, maar ik heet anders. Komt goed.quote:Op maandag 2 december 2013 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op, niet slapen! Anders gaat Bos allemaal golven op je laten vallen!
Wat is jouw meisjesnaam dan?quote:
Jij lijkt helemaal niet op een Inge johquote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef JJH het volgende:
Euhm,
Ik zou Inge geheten gebben als ik een meisje was.
Ik ben dan ook een Hans.quote:Op maandag 2 december 2013 18:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Jij lijkt helemaal niet op een Inge joh
quote:Op maandag 2 december 2013 18:39 schreef Fha het volgende:
[..]
Pas op, niet slapen! Anders gaat Bos allemaal golven op je laten vallen!
Ik Ank of Ankequote:Op maandag 2 december 2013 18:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Euhm,
Ik zou Inge geheten gebben als ik een meisje was.
Ja vroeger, nu ben je een papa!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
quote:Op maandag 2 december 2013 18:52 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja vroeger, nu ben je een papa!Daar probeer ik echt wel voor te waken hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oe, jaloers!quote:Op maandag 2 december 2013 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou Michael geheten hebben als ik n jongen was geweest. Zo heette grappig genoeg m'n eerste vriendje![]()
En nu zit ik, na n dag hard werken, in bad
was er ook echt aan toequote:
quote:Op maandag 2 december 2013 19:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
was er ook echt aan toe![]()
Hele dag dozen sjouwen en ompakken is best zwaar.
picsquote:Op maandag 2 december 2013 19:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zou Michael geheten hebben als ik n jongen was geweest. Zo heette grappig genoeg m'n eerste vriendje![]()
En nu zit ik, na n dag hard werken, in bad
nou moet ik aan die reclame van Bros denkenquote:Op maandag 2 december 2013 19:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Niet ons bad, maar zo ziet t er wel ongeveer uit
en daarna ook nog 50 min gefietstquote:
Ik ben de deur niet uitgeweest.quote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en daarna ook nog 50 min gefietst![]()
Nah, vind t ook wel lekker om wat te doen zo hoor
lekker luchtigquote:Op maandag 2 december 2013 19:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
nou moet ik aan die reclame van Bros denken
De hele dag een klein meiske vermaakt, mevrouw vertikte het om alleen de spelen vandaag.quote:Op maandag 2 december 2013 19:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat soort dagen heb ik ook regelmatig
plopquote:
ze lijkt op d'r moeder vaderquote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
De hele dag een klein meiske vermaakt, mevrouw vertikte het om alleen de spelen vandaag.![]()
dat zijn de leukste dagenquote:Op maandag 2 december 2013 19:29 schreef JJH het volgende:
[..]
De hele dag een klein meiske vermaakt, mevrouw vertikte het om alleen de spelen vandaag.![]()
Renaultquote:
quote:
daar was ik vandaag, hoe weet jij dat ?quote:
ik weet allesquote:Op maandag 2 december 2013 21:17 schreef crv het volgende:
[..]
daar was ik vandaag, hoe weet jij dat ?
korte nachten overlevenquote:Op maandag 2 december 2013 21:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat moet DM nou weer met koffie en cola?
blijkbaarquote:
quote:Op maandag 2 december 2013 21:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is hij zo ziek dat hij daar naar grijpt?
quote:
Als het MPG was dan snapte ik het welquote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ze hebben hem gereanimeerd met koffie
en via het infuus Cola toegediendquote:Op maandag 2 december 2013 21:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
ze hebben hem gereanimeerd met koffie
en KSCers die het toediendequote:
daar is het meer een koffietransfusie danquote:Op maandag 2 december 2013 21:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als het MPG was dan snapte ik het wel
Dat is bij mij niet nodigquote:
Het is maar hoe je het noemtquote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar is het meer een koffietransfusie dan
Op zijn kop het bed in?quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef crv het volgende:
16:00 - Warme choco met stroh Rum
17:00 - Ouzo met ijs
18:00 - 2 glazen Chardonnay
19:00 - Koffie met Cognac
20:00 - 1 glas Bourgogne
21:00 - Punch met honing en citroen
En dan nog foutloos typenquote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef crv het volgende:
16:00 - Warme choco met stroh Rum
17:00 - Ouzo met ijs
18:00 - 2 glazen Chardonnay
19:00 - Koffie met Cognac
20:00 - 1 glas Bourgogne
21:00 - Punch met honing en citroen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |