ik heb woensdag vrijquote:Op maandag 2 december 2013 13:52 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Goed geraden, het is maandagNeem nou eens woensdag of donderdag vrij!

Ja maar jij bent geen lid van de boekenclubquote:

uhm, nee..quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen lid van de boekenclub

Welk boek bespreken jullie deze week? De Kapiteinsutra?quote:Op maandag 2 december 2013 14:29 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Ja maar jij bent geen lid van de boekenclub

Wat heb je nou aan vrije tijd zonder lidmaatschap van onze boekenclub?quote:

Nee het ziet ernaar uit dat deze week weer niet door zal gaan dusquote:Op maandag 2 december 2013 14:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welk boek bespreken jullie deze week? De Kapiteinsutra?
 We moeten de AVRO bode en de Veronica Gids nog bespreken ook
 We moeten de AVRO bode en de Veronica Gids nog bespreken ook  

ik ga trekkers kiek'nquote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan vrije tijd zonder lidmaatschap van onze boekenclub?
[..]
Nee het ziet ernaar uit dat deze week weer niet door zal gaan dusWe moeten de AVRO bode en de Veronica Gids nog bespreken ook

quote:
 niet alleen hoop ik? Of is dat niet net zoiets als brommers kiek'n?
 niet alleen hoop ik? Of is dat niet net zoiets als brommers kiek'n?

Daar kun je geen week mee achterlopen natuurlijk. Je moet wel een beetje actueel blijven!quote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Wat heb je nou aan vrije tijd zonder lidmaatschap van onze boekenclub?
[..]
Nee het ziet ernaar uit dat deze week weer niet door zal gaan dusWe moeten de AVRO bode en de Veronica Gids nog bespreken ook

De strips blijven gelukkig altijd actueelquote:Op maandag 2 december 2013 14:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daar kun je geen week mee achterlopen natuurlijk. Je moet wel een beetje actueel blijven!

Net zo leuk als mijn weekend?
 Net zo leuk als mijn weekend?  

nee, met nog een paar duizend anderenquote:Op maandag 2 december 2013 14:32 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]niet alleen hoop ik? Of is dat niet net zoiets als brommers kiek'n?

Zeer geslaagdquote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Hoe was sintmeet eigenlijk Mart?Net zo leuk als mijn weekend?
 .
.  .
.

Ligt die kwak nog op je bureauquote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeer geslaagd.
Er is nog genoeg bier over voor een verjaardagsspelletjesmeet in januari.
 ?
 ?

Oh oke, beroepsmatig of heb je een trekkerfetish?quote:Op maandag 2 december 2013 14:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, met nog een paar duizend anderen
is landbouwbeurs in brussel

CRVquote:
 Hoe is het? Klaar met gezeik en nu kijken hoe verder of zit je er nog middenin?
 Hoe is het? Klaar met gezeik en nu kijken hoe verder of zit je er nog middenin? Nicequote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeer geslaagd.
 Was het druk? Wie heb ik allemaal gemist?
 Was het druk? Wie heb ik allemaal gemist?  

ja sorry, ik had een eigen fok meetquote:Op maandag 2 december 2013 14:59 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zeer geslaagd.

Mijquote:Op maandag 2 december 2013 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh oke, beroepsmatig of heb je een trekkerfetish?
[..]
CRVHoe is het? Klaar met gezeik en nu kijken hoe verder of zit je er nog middenin?
[..]
NiceWas het druk? Wie heb ik allemaal gemist?

Houd de weekenden in januari nog maar even vrij... vooral die van 11 en 25 januari, want een van de twee vier ik mijn verjaardag met een spelletjesmeetquote:Op maandag 2 december 2013 15:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja sorry, ik had een eigen fok meet
 .
.

Ben nu een maand vrijgesteld van werk en geen uitzicht op wat neuwsquote:Op maandag 2 december 2013 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
CRVHoe is het? Klaar met gezeik en nu kijken hoe verder of zit je er nog middenin?

niet heel erg beroepsmatig, want met mn huidige beroep heb ik er weinig mee te maken.quote:Op maandag 2 december 2013 15:05 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Oh oke, beroepsmatig of heb je een trekkerfetish?

Beide dagen moet ik werken, als ik al uitgenodigd zou wordenquote:Op maandag 2 december 2013 15:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Houd de weekenden in januari nog maar even vrij... vooral die van 11 en 25 januari, want een van de twee vier ik mijn verjaardag met een spelletjesmeet.

Jammerquote:Op maandag 2 december 2013 15:13 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Beide dagen moet ik werken, als ik al uitgenodigd zou worden

.
.  .
.

Ik kan kijken of ik vrij kan regelen. maar volgens mij is dat voor zaterdagen wat lastigerquote:Op maandag 2 december 2013 15:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jammer.
Maar waarschijnlijk ontvang je de uitnodiging dan wel hoor. Stuur ik denk ik deze maand nog een keer, zodat het op tijd is.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |