Zoiets had ik gelezen ja, is het dan over en uit voor dm90 op de baan of hoe zit dat, want NS heeft als het goed is ook nog een aantal buffels staan. Stonden tot voor een maand of 2 terug nog in Arnhem zelfs.quote:Op maandag 2 december 2013 16:28 schreef greavy het volgende:
Na zaterdag gaat de laatste Buffel van Syntus ook aan de kant.
Nee hoor, die blijven nog wel even rijden tussen Zwolle - Kampen en Zwolle - Enschedequote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoiets had ik gelezen ja, is het dan over en uit voor dm90 op de baan of hoe zit dat, want NS heeft als het goed is ook nog een aantal buffels staan. Stonden tot voor een maand of 2 terug nog in Arnhem zelfs.
Meh dan moet ik dus een keer daarheen om nog eens in zo'n kreng te zitten. Misschien een keer met een maatje mee, dit zit in Enschede op school.quote:Op maandag 2 december 2013 16:32 schreef MTL het volgende:
[..]
Nee hoor, die blijven nog wel even rijden tussen Zwolle - Kampen en Zwolle - Enschede
Ze worden nu gereviseerd om tot 2018 op de baan te blijven, eind volgend jaar neemt een private vervoerder (Arriva, CXX) het over (iemand die trouwens weet of ze DM90 gaan leasen of dat er ander materiaal op Zl-Es komt?) en als het goed is wordt in de tussentijd Zwolle - Enschede geëlektrificeerd.quote:Op maandag 2 december 2013 16:31 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Zoiets had ik gelezen ja, is het dan over en uit voor dm90 op de baan of hoe zit dat, want NS heeft als het goed is ook nog een aantal buffels staan. Stonden tot voor een maand of 2 terug nog in Arnhem zelfs.
Ik dacht dat de provincie besloten had om het eind 2014 af te splitsen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:44 schreef greavy het volgende:
Ben je zeker van die overname? Volgens mij is daar nog niks over besloten ...
Ja, ik lees het. Wordt een concessie, maar er is nog geen aanbesteding.quote:Op maandag 2 december 2013 16:47 schreef boriq het volgende:
[..]
Ik dacht dat de provincie besloten had om het eind 2014 af te splitsen.
ah, hier: http://www.destentor.nl/r(...)e-en-regio-1.3773137
verkeerde woordkeuze.quote:Op maandag 2 december 2013 16:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, ik lees het. Wordt een concessie, maar er is nog geen aanbesteding.
Wel opmerkelijk is dat de provincie en regio Twente in een brief aan het ministerie al beginnen over de problemen met de OV-Chipkaart, als straks Wierden - Enschede door NSR én een privaat wordt gereden.
oeh, dankjewel.quote:Op maandag 2 december 2013 16:48 schreef greavy het volgende:
[..]
Zie hier de brief met veel informatie van de provincie Overijssel.
zal wel meevallen denk ikquote:Op maandag 2 december 2013 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt een leuk politiek theoretisch experimentje, een bestuurlijk wangedrocht 1e klas, en de reiziger is de lul. Zo zal het gaan, dat ziet iedereen aankomen.
Nou ja, als zowel Overijssel als Twente een Mansveldje doen, dan gaat het toch prima. Dan kan de concessiehouder maar gewoon zijn ding doen zonder hinderlijke politiek.quote:Op maandag 2 december 2013 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Het wordt een leuk politiek theoretisch experimentje, een bestuurlijk wangedrocht 1e klas, en de reiziger is de lul. Zo zal het gaan, dat ziet iedereen aankomen.
Jazeker wel. Vooral als er slechts 1 ICM-3tje aankwam. Na de laatste reiziger gingen de deuren dicht en trein werd bestormd door mensen in gele hesjes. Na het reinigen (minuut of 5) kwamen ze er weer uit, maar de deuren bleven dicht. Wel vrijgegeven, dus je kon de deuren zo open maken. Maar niemand die in zijn hoofd haalde om op het knopje te duwen.quote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is al tientallen jaren de situatie op Enschede Centraal: binnenkomende trein staat als "Niet instappen, trein wordt gereinigd" op de borden, en pas 5 of 10 minuten voor vertrek komt de echte bestemming erop te staan.
Denk je dat mensen zich daar aan houden? Nee hoor!
Bekend probleem inderdaad, helemaal als je aankomt met een dubbeldekker op een half afgezet perron.quote:Op maandag 2 december 2013 16:17 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Hier word ik zo schijtziek van hé.
Laatst ook in Arnhem, we rollen binnen en we zaten goed vol. Ik zie al dat er een hele horde mensen op het perron staat en ze allemaal lekker slim naar de deuren lopen. Nu staan er wat hekken vanwege werkzaamheden, dus ruimte is er al niet.
Wat krijg je dus, niemand kan er dus in of uit.![]()
heb mezelf letterlijk met flink wat kracht door de groep heen moeten duwen. Werd ik door zo'n yup nog glazig aangekeken ook, dus ik draai m'n hoofd om en kijk die oetlul recht aan en zeg ''gast. ben je nou zo tyfusdom of kijk je altijd zo uit je ogen, zo kan er toch niemand langs?'' Een paar anderen kijken me ook aan en zachtjes hoor ik ''nou nou nou nou''
Godverdomme mensen. Zo moeilijk is het niet. Eerst de mensen eruit, dan mensen erin.
Maar Zwolle - Kampen is dan ook een concessie die geen flikker voorstelt. Geen wonder dat er geen vervoerder was te vinden die dat wilde rijden.quote:Op maandag 2 december 2013 17:45 schreef Peter het volgende:
Overijssel kan het bij de vechtdallijnen ook. (al liep Kampen-Zwolle in de soep..)
Zo kent Den Haag wel meer aartslelijke gebouwen.quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het blijft alleen jammer van het gedrocht Stichtshage
Ah, heet die bende zo?quote:Op maandag 2 december 2013 19:48 schreef Peterselieman het volgende:
Het blijft alleen jammer van het gedrocht Stichtshage
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |