Ach, ze gaven mij 20% korting vanwege het belabberde netwerk hier.quote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef Regenjas het volgende:
Tenzij je T-Mobile hebt natuurlijk, dan heb je nergens bereik.
Daar werd de trein opgeheven 'i.v.m. te grote bezetting'?quote:Op maandag 2 december 2013 07:40 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan wordt er omgeroepen dat je ook met de stoptrein naar Arnhem kunt. Wat natuurlijk niemand doet want niemand kan vooruit of achteruit. Vervolgens gaat de ic rijden, wat is de eerste stop? Brummen
Omdat de de trein van 08.51 vanuit Duivendrecht richting Amersfoort niet opgeheven werd en de retour trein van 09.21 toen al opgeheven stond.quote:Op maandag 2 december 2013 09:23 schreef b2py het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat dat laatste gerelateerd is aan jouw vertraging? Er is namelijk te Amersfoort een wissel defect aan de Hilversumse zijde waar die trein overheen moet.
Dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 2 december 2013 09:31 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Omdat de de trein van 08.51 vanuit Duivendrecht richting Amersfoort niet opgeheven werd en de retour trein van 09.21 toen al opgeheven stond.
Kba.quote:Op maandag 2 december 2013 09:36 schreef Ajaxfan het volgende:
Hoe worden IC stops eigenlijk bepaald? Is dat puur gissen van NS of is er een regel met > aantal inwoners bij station = ic stop?
quote:Op maandag 2 december 2013 09:16 schreef Fiorano het volgende:
Ook mooi weer: IC Amersfoort Schothorst komt met +10 minuten binnen op Amersfoort C. Gaat toch nog door richting Schothorst. Komt retour met +7 aan op Amersfoort C. Uiteindelijk met +17 op Duivendrecht. Retour trein IC Schiphol - Enschede is voor het gemak maar opgeheven.
quote:Op maandag 2 december 2013 09:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]Jaja...je maakt zelfs tegenwoordig wat mee bij de Spoorwegen. Zoals de Amerikanen zouden zeggen: " Never a dull moment "
Beter:.... Zelfs bij de Spoorwegen maak je tegenwoordig wat mee.quote:Jaja...je maakt zelfs tegenwoordig wat mee bij de Spoorwegen. Zoals de Amerikanen zouden zeggen: " Never a dull moment "
Nee. Maar in Arnhem kregen wij wel te horen dat zowel de vertraging als de tekortheid van de trein te wijten was aan een overwegstoring tussen Olst en Zwolle.quote:Op maandag 2 december 2013 09:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar werd de trein opgeheven 'i.v.m. te grote bezetting'?
Behalve als het een extra trein betrof die pas vanaf Deventer ingezet is. Iets wat regelmatig gebeurt bij verstoringen tussen Zwolle en Deventer.quote:Op maandag 2 december 2013 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat die trein te kort zou zijn door de overwegstoring slaat natuurlijk nergens op
Als dat op dezelfde manier gaat als de materiaalinzet is er meteen een verklaring voor die ieniemienie stations als IC stop.quote:
"Mario, ik heb een puik plan. Wat nou als we eens gewoon daar nog een draadje trekken?"quote:Op maandag 2 december 2013 10:18 schreef James1988 het volgende:
Zou best kunnen, AnsaldoBreda heeft er een handje van om zomaar wat te knutselen aan die treinen.
Lach er maar om, maar dat is dus echt gebeurd.quote:Op maandag 2 december 2013 10:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
"Mario, ik heb een puik plan. Wat nou als we eens gewoon daar nog een draadje trekken?"
- Oh. Mijn. God. LUIGI! Wat een ontzettend goed idee!
Welke stations bedoel je? Is een wat nuttiger antwoord te formuleren.quote:Op maandag 2 december 2013 10:24 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als dat op dezelfde manier gaat als de materiaalinzet is er meteen een verklaring voor die ieniemienie stations als IC stop.
Ja, misschien. Het "alternatieve reisadvies" was omrijden via Amersfoort. Oftewel: denk maar niet dat we bussen gaan regelen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Behalve als het een extra trein betrof die pas vanaf Deventer ingezet is. Iets wat regelmatig gebeurt bij verstoringen tussen Zwolle en Deventer.
Ah never mind. Dat zijn dan stations waar de IC een stoptrein word het laatste stuk. Ik heb niets gezegd.quote:Op maandag 2 december 2013 10:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Welke stations bedoel je? Is een wat nuttiger antwoord te formuleren.
Wat een prutsers zeg...quote:Op maandag 2 december 2013 10:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lach er maar om, maar dat is dus echt gebeurd.
Toen die V250's net buiten dienst waren genomen wilde Lloyd's een keer een proefrit rijden, toen kwamen ze erachter dat een paar overijverige AB'ers op eigen initiatief en zonder goedkeuring een paar dingen hadden veranderd aan die trein.
quote:Op maandag 2 december 2013 10:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah never mind. Dat zijn dan stations waar de IC een stoptrein word het laatste stuk. Ik heb niets gezegd.
Wel een geniale verbinding trouwens, die knalt in één keer door van Brussel-Noord naar ...Ans.quote:Op zondag 1 december 2013 22:15 schreef J.B. het volgende:
[..]
Of de éénmaal daagse IC van Brussel-Zuid naar Gouvy. Op het laatste stuk past minder dan de helft van de trein langs de perrons
quote:Op maandag 2 december 2013 13:33 schreef b2py het volgende:
Jij ja, maar de honderd andere reizigers liever niet. Ik vind het ook mateloos irritant.
ik heb liever die hinder wel. Het is maar een paar tellen en hoe minder afval in de trein hoe beterquote:Op maandag 2 december 2013 13:30 schreef b2py het volgende:
Hoe het ook kan. Kering van negen minuten te Den Haag Centraal en met vier man trekken ze de complete trein door.
Nu weet ik ook waarom de prullenbakjes altijd vol zijn. Als er al iemand plaats heeft genomen worden de prullenbakken niet gereinigd. Dit om de reiziger niet te hinderen. Maakt ook wel sense toch?
N.b. Gaat om VIRM in dit geval.
Optimistquote:Op maandag 2 december 2013 13:42 schreef b2py het volgende:
Dat je de trein pas mag betreden als de schoonmaak gereed is?
Dit zijn kansen die je moet kunnen pakken. Als jij de reiziger op het perron tijdig informeert met de mededeling dat ze even vier of vijf minuten moeten wachten, zodat de trein gereinigd kan worden is daar zeker begrip voor te winnen. En je pakt je winst mee dat je de trein dus wel goed kan reinigen. Geen reizigers betekent ook dat het proces van reiniging sneller is.quote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef V2 het volgende:
[..]
Optimistlaten we beginnen met mensen leren dat ze de trein pas kunnen betreden als de uitstappers uit de trein zijn. Dat zou ik al heel wat vinden...
Hoezo? Dat is al tientallen jaren de situatie op Enschede Centraal: binnenkomende trein staat als "Niet instappen, trein wordt gereinigd" op de borden, en pas 5 of 10 minuten voor vertrek komt de echte bestemming erop te staan.quote:Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef b2py het volgende:
Jij geeft al op voordat er begonnen wordt, dat is een lekkere insteek wilde je zeggen?
Dan moet je mensen daar op wijzen als organisatie. Het dagelijks daar iemand neerzetten is goedkoper dan de hele rompslomp die het bij NS/Nedtrain kost om dat image weer op te vijzelen en persberichten te schrijven.quote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is al tientallen jaren de situatie op Enschede Centraal: binnenkomende trein staat als "Niet instappen, trein wordt gereinigd" op de borden, en pas 5 of 10 minuten voor vertrek komt de echte bestemming erop te staan.
Denk je dat mensen zich daar aan houden? Nee hoor!
Kan ook inderdaad, mogelijkheden te over. Zal alleen de ene afdeling tegen de ander schreeuwen dat de reiziger dan buiten in de kou moet staan en dat is ook niet lief. Kansen te over.quote:Op maandag 2 december 2013 14:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kanme nog wel herinneren dat die deuren dan gewoon dichtgingen![]()
Hier word ik zo schijtziek van hé.quote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef V2 het volgende:
[..]
Optimistlaten we beginnen met mensen leren dat ze de trein pas kunnen betreden als de uitstappers uit de trein zijn. Dat zou ik al heel wat vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |