Ja, misschien. Het "alternatieve reisadvies" was omrijden via Amersfoort. Oftewel: denk maar niet dat we bussen gaan regelen.quote:Op maandag 2 december 2013 10:06 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Behalve als het een extra trein betrof die pas vanaf Deventer ingezet is. Iets wat regelmatig gebeurt bij verstoringen tussen Zwolle en Deventer.
Ah never mind. Dat zijn dan stations waar de IC een stoptrein word het laatste stuk. Ik heb niets gezegd.quote:Op maandag 2 december 2013 10:28 schreef b2py het volgende:
[..]
Welke stations bedoel je? Is een wat nuttiger antwoord te formuleren.
Wat een prutsers zeg...quote:Op maandag 2 december 2013 10:27 schreef James1988 het volgende:
[..]
Lach er maar om, maar dat is dus echt gebeurd.
Toen die V250's net buiten dienst waren genomen wilde Lloyd's een keer een proefrit rijden, toen kwamen ze erachter dat een paar overijverige AB'ers op eigen initiatief en zonder goedkeuring een paar dingen hadden veranderd aan die trein.
quote:Op maandag 2 december 2013 10:44 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Ah never mind. Dat zijn dan stations waar de IC een stoptrein word het laatste stuk. Ik heb niets gezegd.
Wel een geniale verbinding trouwens, die knalt in één keer door van Brussel-Noord naar ...Ans.quote:Op zondag 1 december 2013 22:15 schreef J.B. het volgende:
[..]
Of de éénmaal daagse IC van Brussel-Zuid naar Gouvy. Op het laatste stuk past minder dan de helft van de trein langs de perrons
quote:Op maandag 2 december 2013 13:33 schreef b2py het volgende:
Jij ja, maar de honderd andere reizigers liever niet. Ik vind het ook mateloos irritant.
ik heb liever die hinder wel. Het is maar een paar tellen en hoe minder afval in de trein hoe beterquote:Op maandag 2 december 2013 13:30 schreef b2py het volgende:
Hoe het ook kan. Kering van negen minuten te Den Haag Centraal en met vier man trekken ze de complete trein door.
Nu weet ik ook waarom de prullenbakjes altijd vol zijn. Als er al iemand plaats heeft genomen worden de prullenbakken niet gereinigd. Dit om de reiziger niet te hinderen. Maakt ook wel sense toch?
N.b. Gaat om VIRM in dit geval.
Optimistquote:Op maandag 2 december 2013 13:42 schreef b2py het volgende:
Dat je de trein pas mag betreden als de schoonmaak gereed is?
Dit zijn kansen die je moet kunnen pakken. Als jij de reiziger op het perron tijdig informeert met de mededeling dat ze even vier of vijf minuten moeten wachten, zodat de trein gereinigd kan worden is daar zeker begrip voor te winnen. En je pakt je winst mee dat je de trein dus wel goed kan reinigen. Geen reizigers betekent ook dat het proces van reiniging sneller is.quote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef V2 het volgende:
[..]
Optimistlaten we beginnen met mensen leren dat ze de trein pas kunnen betreden als de uitstappers uit de trein zijn. Dat zou ik al heel wat vinden...
Hoezo? Dat is al tientallen jaren de situatie op Enschede Centraal: binnenkomende trein staat als "Niet instappen, trein wordt gereinigd" op de borden, en pas 5 of 10 minuten voor vertrek komt de echte bestemming erop te staan.quote:Op maandag 2 december 2013 14:28 schreef b2py het volgende:
Jij geeft al op voordat er begonnen wordt, dat is een lekkere insteek wilde je zeggen?
Dan moet je mensen daar op wijzen als organisatie. Het dagelijks daar iemand neerzetten is goedkoper dan de hele rompslomp die het bij NS/Nedtrain kost om dat image weer op te vijzelen en persberichten te schrijven.quote:Op maandag 2 december 2013 14:31 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Hoezo? Dat is al tientallen jaren de situatie op Enschede Centraal: binnenkomende trein staat als "Niet instappen, trein wordt gereinigd" op de borden, en pas 5 of 10 minuten voor vertrek komt de echte bestemming erop te staan.
Denk je dat mensen zich daar aan houden? Nee hoor!
Kan ook inderdaad, mogelijkheden te over. Zal alleen de ene afdeling tegen de ander schreeuwen dat de reiziger dan buiten in de kou moet staan en dat is ook niet lief. Kansen te over.quote:Op maandag 2 december 2013 14:38 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Ik kanme nog wel herinneren dat die deuren dan gewoon dichtgingen![]()
Hier word ik zo schijtziek van hé.quote:Op maandag 2 december 2013 13:46 schreef V2 het volgende:
[..]
Optimistlaten we beginnen met mensen leren dat ze de trein pas kunnen betreden als de uitstappers uit de trein zijn. Dat zou ik al heel wat vinden...
Lintjesquote:Op maandag 2 december 2013 16:23 schreef greavy het volgende:
Zondag in Vriezenveen:
[ link | afbeelding ]
Syntus 45 en Arriva 34
En Vroomshoop:
[ link | afbeelding ]
Syntus 45 en Arriva 34
In Vroomshoop werd er ook gekruist. Hier vertrekt treinstel 34 net als Testrit naar Almelo, terwijl treinstel 45 van Syntus, met de oude Twents-kleurstelling, vertrekt richting Mariënberg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |