Of de éénmaal daagse IC van Brussel-Zuid naar Gouvy. Op het laatste stuk past minder dan de helft van de trein langs de perronsquote:Op zondag 1 december 2013 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moet je Mons - Quévy eens rijden. Kajjelachejonge
Het zou nog best eens kunnen kloppen. Het Schakel- en Meldcentrum Noord-Oost van ProRail zit nog altijd in Zwolle. Maargoed, dat is volgend jaar ook voorbij als alles in Utrecht bij het OCCR gecentraliseerd wordt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:47 schreef Duvel het volgende:
[..]
Het was ook retorisch bedoeld... Dat kengetal van Zwolle gaat ook niet werken. Als het nummer al klopt na al die jaren.
Hopelijk kennen ze *21...quote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef Regenjas het volgende:
[..]
Het zou nog best eens kunnen kloppen. Het Schakel- en Meldcentrum Noord-Oost van ProRail zit nog altijd in Zwolle. Maargoed, dat is volgend jaar ook voorbij als alles in Utrecht bij het OCCR gecentraliseerd wordt.
+31 lijkt me handig om te beginnen. Het is wel mofrikania he.quote:Op zondag 1 december 2013 22:22 schreef Regenjas het volgende:
[..]
Het zou nog best eens kunnen kloppen. Het Schakel- en Meldcentrum Noord-Oost van ProRail zit nog altijd in Zwolle. Maargoed, dat is volgend jaar ook voorbij als alles in Utrecht bij het OCCR gecentraliseerd wordt.
Ach, ze gaven mij 20% korting vanwege het belabberde netwerk hier.quote:Op maandag 2 december 2013 00:01 schreef Regenjas het volgende:
Tenzij je T-Mobile hebt natuurlijk, dan heb je nergens bereik.
Daar werd de trein opgeheven 'i.v.m. te grote bezetting'?quote:Op maandag 2 december 2013 07:40 schreef Dr_Flash het volgende:
En dan wordt er omgeroepen dat je ook met de stoptrein naar Arnhem kunt. Wat natuurlijk niemand doet want niemand kan vooruit of achteruit. Vervolgens gaat de ic rijden, wat is de eerste stop? Brummen
Omdat de de trein van 08.51 vanuit Duivendrecht richting Amersfoort niet opgeheven werd en de retour trein van 09.21 toen al opgeheven stond.quote:Op maandag 2 december 2013 09:23 schreef b2py het volgende:
Hoe weet jij zo zeker dat dat laatste gerelateerd is aan jouw vertraging? Er is namelijk te Amersfoort een wissel defect aan de Hilversumse zijde waar die trein overheen moet.
Dat zegt niet zoveel.quote:Op maandag 2 december 2013 09:31 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Omdat de de trein van 08.51 vanuit Duivendrecht richting Amersfoort niet opgeheven werd en de retour trein van 09.21 toen al opgeheven stond.
Kba.quote:Op maandag 2 december 2013 09:36 schreef Ajaxfan het volgende:
Hoe worden IC stops eigenlijk bepaald? Is dat puur gissen van NS of is er een regel met > aantal inwoners bij station = ic stop?
quote:Op maandag 2 december 2013 09:16 schreef Fiorano het volgende:
Ook mooi weer: IC Amersfoort Schothorst komt met +10 minuten binnen op Amersfoort C. Gaat toch nog door richting Schothorst. Komt retour met +7 aan op Amersfoort C. Uiteindelijk met +17 op Duivendrecht. Retour trein IC Schiphol - Enschede is voor het gemak maar opgeheven.
quote:Op maandag 2 december 2013 09:44 schreef Iwanius het volgende:
[..]Jaja...je maakt zelfs tegenwoordig wat mee bij de Spoorwegen. Zoals de Amerikanen zouden zeggen: " Never a dull moment "
Beter:.... Zelfs bij de Spoorwegen maak je tegenwoordig wat mee.quote:Jaja...je maakt zelfs tegenwoordig wat mee bij de Spoorwegen. Zoals de Amerikanen zouden zeggen: " Never a dull moment "
Nee. Maar in Arnhem kregen wij wel te horen dat zowel de vertraging als de tekortheid van de trein te wijten was aan een overwegstoring tussen Olst en Zwolle.quote:Op maandag 2 december 2013 09:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
Daar werd de trein opgeheven 'i.v.m. te grote bezetting'?
Behalve als het een extra trein betrof die pas vanaf Deventer ingezet is. Iets wat regelmatig gebeurt bij verstoringen tussen Zwolle en Deventer.quote:Op maandag 2 december 2013 10:02 schreef Dr_Flash het volgende:
En dat die trein te kort zou zijn door de overwegstoring slaat natuurlijk nergens op
Als dat op dezelfde manier gaat als de materiaalinzet is er meteen een verklaring voor die ieniemienie stations als IC stop.quote:
"Mario, ik heb een puik plan. Wat nou als we eens gewoon daar nog een draadje trekken?"quote:Op maandag 2 december 2013 10:18 schreef James1988 het volgende:
Zou best kunnen, AnsaldoBreda heeft er een handje van om zomaar wat te knutselen aan die treinen.
Lach er maar om, maar dat is dus echt gebeurd.quote:Op maandag 2 december 2013 10:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
"Mario, ik heb een puik plan. Wat nou als we eens gewoon daar nog een draadje trekken?"
- Oh. Mijn. God. LUIGI! Wat een ontzettend goed idee!
Welke stations bedoel je? Is een wat nuttiger antwoord te formuleren.quote:Op maandag 2 december 2013 10:24 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Als dat op dezelfde manier gaat als de materiaalinzet is er meteen een verklaring voor die ieniemienie stations als IC stop.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |