Ja klopt, maar dat weet ik toch niet. Ding had trouwens twee locs volgens mij..quote:Op zondag 1 december 2013 19:48 schreef greavy het volgende:
Was het niet gewoon de Benny uit Nederland die binnen kwam? Die moet loc omlopen, en soms wel en soms niet afrangeren.
Ze komen sowieso op zaterdag en zondag niet uit Brussel.
Lees ik liever dan al die nutteloze meldingen en 'tweets' die ook wel op NOS-TT 751 e.v. staan.quote:
Wat een fantastische prestatie leveren ze toch hč, onze nationale trotsquote:Op zondag 1 december 2013 19:50 schreef greavy het volgende:
13:13 (gepland) aankomen, vertrekt-ie pas om 14:47 weer.
Ik heb in de trein tussen Nijmegen en Roermond (toen NS daar nog reed) ooit iemand met een achterklep van een Golf 1 gezien...quote:Op zondag 1 december 2013 19:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik dacht dat ik in mn spoorleven al veel gezien had. Maar iemand die een kerstboom als bagage een TGV insleept is nieuw voor me...waarom?
6h 04m 18squote:Op zondag 1 december 2013 20:16 schreef J.B. het volgende:
Vraagje trouwens, ik ben van plan in de laatste week van januari van Kopenhagen met de nachttrein naar Stockholm en vervolgens naar Oslo te gaan. Wat ik me nu juist echter bedenk is dat het daar in de winter best lang donker is.... iemand enig idee hoelang het in die periode licht is in die steden? Dan met name Oslo, want dat ligt het noordelijkste.
quote:Op zondag 1 december 2013 20:17 schreef remcoP het volgende:
[..]
6h 04m 18s
http://www.timeanddate.co(...)bj=sun&afl=-11&day=1
Omdat het kanquote:Op zondag 1 december 2013 19:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Ik dacht dat ik in mn spoorleven al veel gezien had. Maar iemand die een kerstboom als bagage een TGV insleept is nieuw voor me...waarom?
Zonder de wisselkoersen te hebben geraadpleegd: volgens mij klopt je berekening niet.quote:Op zondag 1 december 2013 20:26 schreef J.B. het volgende:
Als ik nu zou boeken voor de trein van Stockholm naar Oslo kost me dat 212 Zweedse Kroon (oftewel ongeveer 9 euro) voor een reis van dik 5 uur?! Wtf
Je hebt gelijk, ik rekende ff verkeerdquote:Op zondag 1 december 2013 20:29 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zonder de wisselkoersen te hebben geraadpleegd: volgens mij klopt je berekening niet.
Vergeleken met bijvoorbeeld Duitsland vind ik Zweden over het algemeen best wel duur. Het is wel een mooi landquote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef Duvel het volgende:
Klopt, maar Zweden is niet zo heel duur, Noorwegen daarentegen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |