SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die jongen wilde gewoon al snel geld verdienen joh. Als je je carrière goed uitstippelt heb je gewoon geduld. Het is niet dat die jongen bij Ajax wat te eisen had. Maar ik ben blij voor hem dat hij nu 300K op jaarbasis verdiend. Ben benieuwd of Juve zijn contract gaat verlengen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat eerste vlak ik ook niet uit maar Ajax heeft net zo goed fouten gemaakt met de hele situatie. Je kan zoiets niet beloven en dan verschillende andere spelers met veel minder talent wel mee laten gaan met het eerstequote:Op zondag 1 december 2013 10:11 schreef Chase_Utley het volgende:
Die jongen wilde gewoon al snel geld verdienen joh. Als je je carrière goed uitstippelt heb je gewoon geduld. Het is niet dat die jongen bij Ajax wat te eisen had. Maar ik ben blij voor hem dat hij nu 300K op jaarbasis verdiend. Ben benieuwd of Juve zijn contract gaat verlengen.![]()
Dit soort info blijft altijd moeilijk, zal ook wel als reden "misbruikt" zijn voor zijn vertrek maar als je als talent naar Italië gaat is er geen andere reden dan een financiële, in de Premier League krijg je als jeugd nog meer kans.quote:Op zondag 1 december 2013 10:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat eerste vlak ik ook niet uit maar Ajax heeft net zo goed fouten gemaakt met de hele situatie. Je kan zoiets niet beloven en dan verschillende andere spelers met veel minder talent wel mee laten gaan met het eerste![]()
Lastig om te zeggen. Bouy zal zeker als hij zo jong is natuurlijk weinig zelfkritisch zijn. En Ajax had dus blijkbaar wel gelijk om hem niet mee te laten gaan als hij voor het eerste moment gelijk al voor het geld gaat. Want het is niet zo dat hij nu bij Juve kans heeft. Dan had hij achteraf beter bij Ajax kunnen blijven. Het is nu eenmaal zo dat 90% van de spelers die te vroeg uit Nederland vertrekken het niet gaan redden. Ik hoop niet dat Ajax hem terug neemt mocht hij transfervrij vertrekken. Zo'n stap moet je niet aanmoedigen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat eerste vlak ik ook niet uit maar Ajax heeft net zo goed fouten gemaakt met de hele situatie. Je kan zoiets niet beloven en dan verschillende andere spelers met veel minder talent wel mee laten gaan met het eersteWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ach, bij Juventus heeft Pogba wel een kans gekregen die hij bij Manchester United niet kreeg.quote:Op zondag 1 december 2013 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit soort info blijft altijd moeilijk, zal ook wel als reden "misbruikt" zijn voor zijn vertrek maar als je als talent naar Italië gaat is er geen andere reden dan een financiële, in de Premier League krijg je als jeugd nog meer kans.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op zondag 1 december 2013 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, bij Juventus heeft Pogba wel een kans gekregen die hij bij Manchester United niet kreeg.![]()
Juist in Italie is nu een beetje de kentering gemaakt dat jonge spelers steeds eerder hun kans krijg ipv eerst 4 jaar uitgeleend te worden.quote:
Overigens is Pogba natuurlijk een stuk beter dan Bouy, dus logisch dat Pogba wel speelt en Bouy niet.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik ken Bouy niet, tenminste heb hem nooit zien spelen, alleen van horen zeggen, dat Pogba goed is ben ik wel met je eens en die is nog jonger ookquote:Op zondag 1 december 2013 10:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Juist in Italie is nu een beetje de kentering gemaakt dat jonge spelers steeds eerder hun kans krijg ipv eerst 4 jaar uitgeleend te worden.
Overigens is Pogba natuurlijk een stuk beter dan Bouy, dus logisch dat Pogba wel speelt en Bouy niet.![]()
Bouy is een paar maanden jonger dan Pogba. Bouy was een prima speler in de jeugd van Ajax. Enige minpuntje was dat hij traag was. Een verbeterde versie van Van der Heijden (Die in de jeugd ook geweldig was).quote:Op zondag 1 december 2013 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken Bouy niet, tenminste heb hem nooit zien spelen, alleen van horen zeggen, dat Pogba goed is ben ik wel met je eens en die is nog jonger ookWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Verdediging is Van Rhijn, Veltman, Denswil, Duarte.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Al geeft Ajax nu dit aan: AFC Ajax @AFCAjax 1m
Opstelling Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind, Klaassen, Serero, Duarte, Schöne, Hoesen, Fischer. #adoaja
Met Blind op de back en Duarte op het middenveld.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik ga er vanuit dat Moisander rust krijgt.quote:Op zondag 1 december 2013 11:16 schreef Ooku het volgende:
Ligeon, Veltman, Moisander, Denswil was beter geweestWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Duarte linksback, ben benieuwdHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan een speler zonder verdedigende kwaliteiten op '6'. Schone op CVM vind ik ook niks. Benieuwd hoe het uitpakt, hopelijk bewijst Duarte mijn ongelijk.![]()
Duarte speelt linksback.quote:Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan een speler zonder verdedigende kwaliteiten op '6'. Schone op CVM vind ik ook niks. Benieuwd hoe het uitpakt, hopelijk bewijst Duarte mijn ongelijk.![]()
Blind moest boilesen vaak ook al helpen.
Ik verwacht niet dat duarte een hele wedstrijd kan spelen. Dus poulsen zal de laatste 20-30 minuten wel spelenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
sja, ze verdienen het alle drie natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammr dat Moisander weer wissel staat.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
0-2. Zit niet tegen.
Duarte bevalt me prima, sterk lichaam en sterk aan de bal (ondanks dat ie op een ongewone positie staat). Prima aankoop, stukken beter dan Maher en voor minder dan de helft aan transfersom.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe Ajax druk zet 5-10 seconden na balverlies is heerlijk om te zien. De tegenstander is dan op hun zwakst, Barcelona deed dat ook perfect onder Guardiola![]()
Enige gekke is dat hij bijna hands maakte in de 16 wat nergens op sloeg. Dat kan je Europees zo de wedstrijd kostenquote:Op zondag 1 december 2013 13:06 schreef Pedroso het volgende:
0-2. Zit niet tegen.
Duarte bevalt me prima, sterk lichaam en sterk aan de bal (ondanks dat ie op een ongewone positie staat). Prima aankoop, stukken beter dan Maher en voor minder dan de helft aan transfersom."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Of het teveel is weten we niet, maar hij zit er iig altijd zo uit.quote:Op zondag 1 december 2013 13:09 schreef GwaiLow het volgende:
Duarte is een beetje mollig (geworden) moet ik eerlijk zeggen. Of zie ik dat verkeerd?![]()
Ze moeten achterin wel oppassen dat ze niet alles voetballend proberen op te lossen. Het is soms kantje boord en dat gaat nog wel een keer fout.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 13:13 schreef Wessiej het volgende:
Wat doen jullie allemaal hier joh, nepsupporters, zitten niet eens in het stadion
Comfortably numb![]()
kip eten togquote:Op zondag 1 december 2013 13:09 schreef GwaiLow het volgende:
Duarte is een beetje mollig (geworden) moet ik eerlijk zeggen. Of zie ik dat verkeerd?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja, Thuli en Klaasen doen het meer dan behoorlijk!quote:Op zondag 1 december 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik begin fan te worden van Klaassen.![]()
Toch niet helemaal zeker achterinHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
quote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef GwaiLow het volgende:
Wat is die commentator tenenkrommend slecht.![]()
De scheids nog slechterquote:Op zondag 1 december 2013 13:48 schreef Heeinz het volgende:
Arbitrage loopt ook weer lekker te kloten, jezus zeg
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Door de lucht was Ajax wel wat kwetsbaar achterin vandaag maar verder een solide partij.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dit lijkt me trouwens wel een prima kunstgrasveld, volgens mij een stuk beter dan bv bij Heracles.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik wou net zeggen! Niks mis mee. Schijnbaar een aantal jaar ontwikkeling verder in het kunstgrasprojectquote:Op zondag 1 december 2013 14:07 schreef Pedroso het volgende:
Dit lijkt me trouwens wel een prima kunstgrasveld, volgens mij een stuk beter dan bv bij Heracles.
.....Kennedy![]()
Duarte als back kan tegen Milan ben ik bang niet. Die gast is niet geschikt voor die positie.... super langzaam ook"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Wel lekker om een na-europese wedstrijd makkelijk te winnenHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Beste wedstrijd van dit jaar(buiten Barca), ADO ging er hard in en we kwamen er bijna altijd gewoon voetballend uit. Vaak gescoord en het één keer tikken was ook weer heerlijk om te zien.![]()
Goede overwinning Ajax, hopelijk komt Bojan eindelijk een beetje losOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Als alle geblesseerden terug zijn heb je wel een hele brede selectie hoor. Zeker als de aanvallers ook in vorm komen. Zoals Fischer vandaag meer in vorm kwam.Oh.![]()
Serero weer prima net als Klaassen en Hoesen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ajax en Vitesse gaan strijden voor de titel, die Ajax natuurlijk wint.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Dit sowieso. Ligt er ook aan wat Vitesse er bijkrijgt in de winter.quote:Op zondag 1 december 2013 14:23 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ajax en Vitesse gaan strijden voor de titel, die Ajax natuurlijk wint.Oh.![]()
Serero ontwikkeld zich ook prima. Maar waar in het begin van het seizoen niemand in vorm was, komt nu iedereen tegelijk in vormquote:Op zondag 1 december 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
Klaassen is opeens een goede speler geworden. Dat had ik echt noot verwacht..
Oh.![]()
Gaat goed inderdaadquote:Op zondag 1 december 2013 14:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Serero ontwikkeld zich ook prima. Maar waar in het begin van het seizoen niemand in vorm was, komt nu iedereen tegelijk in vorm.
![]()
Goeie kolHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Een jaar lang niet spelen is niet niks.quote:Op zondag 1 december 2013 14:26 schreef GGMM het volgende:
Klaassen is opeens een goede speler geworden. Dat had ik echt noot verwacht.![]()
Lijkt me nu ook de beste opstelling als iedereen fit is. En dan dit middenveld houden, loopt prima zo.quote:Oh.![]()
Is dit niet een perfecte wedstrijd na een wedstrijd als dinsdag? Volgens mij wel. Je hebt natuurlijk nog wel die lul van een commentator die alles de grond in boort, maar zo spelen na een echt zware wedstrijd is echt bijzonder knap als je het mij vraagt.
Als iemand mij anderhalf jaar geleden had verteld dat een middenveld met Blind, Serero en Klaassen zo goed zou draaien, zou ik me echt een scheur hebben gelachen. Wat ontwikkelen die gasten zich fantastisch zeg.
Als we deze stijgende lijn vast kunnen houden, zelfvertrouwen opdoen in de komende wedstrijden, acht ik de kans erg groot dat we gewoon weer kampioen worden.![]()
Ik zie niet in wie er anders kampioen moet worden.quote:Op zondag 1 december 2013 14:40 schreef Heeinz het volgende:
Is dit niet een perfecte wedstrijd na een wedstrijd als dinsdag? Volgens mij wel. Je hebt natuurlijk nog wel die lul van een commentator die alles de grond in boort, maar zo spelen na een echt zware wedstrijd is echt bijzonder knap als je het mij vraagt.
Als iemand mij anderhalf jaar geleden had verteld dat een middenveld met Blind, Serero en Klaassen zo goed zou draaien, zou ik me echt een scheur hebben gelachen. Wat ontwikkelen die gasten zich fantastisch zeg.
Als we deze stijgende lijn vast kunnen houden, zelfvertrouwen opdoen in de komende wedstrijden, acht ik de kans erg groot dat we gewoon weer kampioen worden.Oh.![]()
Vitesse moeten we ook niet onderschatten, en ook Twente verbaast me heel erg tot nu toe. Ik had echt verwacht dat het niks zou worden met hun.quote:Op zondag 1 december 2013 14:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zie niet in wie er anders kampioen moet worden.
En nu gaan we even kijken hoe Feyenoord PSV nog verder naar beneden drukt. Volgende week mogen zij Vitesse thuis en ze missen sowieso Bruma.![]()
Vitesse zie ik het niet worden. Daarvoor hebben ze er te weinig ervaring mee, en ook niet een hele brede selectie. Twente zie ik het ook niet worden, valt ook erg tegen.quote:Op zondag 1 december 2013 14:43 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vitesse moeten we ook niet onderschatten, en ook Twente verbaast me heel erg tot nu toe. Ik had echt verwacht dat het niks zou worden met hun.
En nu gaan we even kijken hoe Feyenoord PSV nog verder naar beneden drukt. Volgende week mogen zij Vitesse thuis en ze missen sowieso Bruma.
Feyenoord en PSV worden het sowieso niet.Oh.![]()
Als Vitesse deze winter met nog wat spelers komt van Chelsea zijn ze zeker de grootste concurrent voor de titel hoor.![]()
Nee ik zie het Vitesse, Twente, Feyenoord en PSV ook niet worden, maar dat heeft meer met ons te maken aangezien we vanaf nu elke wedstrijd gaan winnenquote:Op zondag 1 december 2013 14:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse zie ik het niet worden. Daarvoor hebben ze er te weinig ervaring mee, en ook niet een hele brede selectie. Twente zie ik het ook niet worden, valt ook erg tegen.
Feyenoord en PSV worden het sowieso niet.![]()
![]()
Kloptquote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Vitesse deze winter met nog wat spelers komt van Chelsea zijn ze zeker de grootste concurrent voor de titel hoor.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Clubs als Vitesse en Twente gaan tegen het einde van het seizoen altijd veel punten verliezen. Teveel druk![]()
Dat is ook wat overdreven, ik zie ons bijvoorbeeld nog wel een keer een dipje krijgen. Maar ik ben er vrijwel zeker van dat Ajax de 4e op rij gaat pakken.quote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nee ik zie het Vitesse, Twente, Feyenoord en PSV ook niet worden, maar dat heeft meer met ons te maken aangezien we vanaf nu elke wedstrijd gaan winnenOh.![]()
Jawel maar Sjelsie stuurt al meestal niet hun beste spelers dus ik begrijp niet waar het vandaan komt dat ze dat nu ineens wel zouden doen. Als ze 2/3 goede spelers erbij krijgen doen ze inderdaad volop mee, daar niet van.quote:Op zondag 1 december 2013 14:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
Als Vitesse deze winter met nog wat spelers komt van Chelsea zijn ze zeker de grootste concurrent om de titel hoor.![]()
Laat mij nou even optimistisch zijnquote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is ook wat overdreven, ik zie ons bijvoorbeeld nog wel een keer een dipje krijgen. Maar ik ben er vrijwel zeker van dat Ajax de 4e op rij gaat pakken.![]()
![]()
Piazon is bijvoorbeeld C garnituur van Chelsea, misschien krijgen ze nog wel 2/3 van zulke erbij.quote:Op zondag 1 december 2013 14:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Jawel maar Sjelsie stuurt al meestal niet hun beste spelers dus ik begrijp niet waar het vandaan komt dat ze dat nu ineens wel zouden doen. Als ze 2/3 goede spelers erbij krijgen doen ze inderdaad volop mee, daar niet van.![]()
Cillessen mag van mij ook wel ophouden met dat constant lange wachten tot hij die bal wegtrapt. Tegen Barcelona ook een aantal keer gebeurd en het gaat een keer fout.![]()
Man keepte als een god.quote:Op zondag 1 december 2013 14:59 schreef Heeinz het volgende:
Cillessen mag van mij ook wel ophouden met dat constant lange wachten tot hij die bal wegtrapt. Tegen Barcelona ook een aantal keer gebeurd en het gaat een keer fout......Kennedy![]()
Het is inderdaad erg lekker om hem daar te hebben en hij doet het beter dan ik had gedacht, maar dat mag er wel uit van mij.quote:![]()
Liever dat dan zo'n neger die denkt dat ie mag grabbelen in de grabbeltonquote:Op zondag 1 december 2013 14:59 schreef Heeinz het volgende:
Cillessen mag van mij ook wel ophouden met dat constant lange wachten tot hij die bal wegtrapt. Tegen Barcelona ook een aantal keer gebeurd en het gaat een keer fout.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Jezus doe normaal man.quote:Op zondag 1 december 2013 15:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Liever dat dan zo'n neger die denkt dat ie mag grabbelen in de grabbelton.....Kennedy![]()
Vermeer kon er weinig aan doen dat hij af en toe wat fout deed. Cillessen doet dat gewoon zelf.quote:Op zondag 1 december 2013 15:01 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Liever dat dan zo'n neger die denkt dat ie mag grabbelen in de grabbelton![]()
BLIND: 'HET IS EEN MOOIE WEEK'
http://foxsports.nl/video/174356-blind-het-is-een-mooie-week.html
FISCHER: 'MIJN BROER WEET WAT IK BEDOEL'
http://foxsports.nl/video(...)t-wat-ik-bedoel.html
DE BOER: 'MET Z'N ALLEN ZIJN WE TOT HEEL VEEL IN STAAT'
http://foxsports.nl/video(...)l-veel-in-staat.html"Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
![]()
[ Bericht 100% gewijzigd door Pedroso op 01-12-2013 15:15:10 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Valt mee dat ze er nog niet bij zetten dat het een onverdiende zege is van Ajax.
[ Bericht 8% gewijzigd door Pedroso op 01-12-2013 18:27:43 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Iemand een gifje van die kop van Fischergod na zijn goal?
Laat maar, props voor die Sala Adin.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Ik ben echt blij dat Maher niet naar Ajax is gekomen. Wat een kwal![]()
![]()
Had nog veel meer kunnen worden. Denkt dat ie Ronaldo is ofzoquote:Op zondag 1 december 2013 16:31 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Ja
En dan met 3-1 naar huis gaan![]()
![]()
Zegt genoeg over zijn (gebrek aan) intelligentiequote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had nog veel meer kunnen worden. Denkt dat ie Ronaldo is ofzo![]()
Ja...Hij moet eerst maar eens een paar wedstrijden op niveau spelen voordat hij denkt dat hij de grote man is.quote:Op zondag 1 december 2013 16:32 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Had nog veel meer kunnen worden. Denkt dat ie Ronaldo is ofzo![]()
Maher heeft gewoon een verkeerde persoonlijkheid. Leg hem eens naast Poulsen en zie waarom hij niet bij Ajax zou passen.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Nu Ajax in topvorm is heb ik echt een goed gevoel gekregen, overwinteren in de CL is nu echt realistisch geworden wat 4 weken geleden toen er bij Celtic werd verloren nog een sprookje leek... Wat denken jullie? Is Milan te doen? Ik denk dat als Milan echt wil winnen, ze toch sterker zijn, maar zo dacht ik er ook over afgelopen dinsdag met Barcelona.Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Heb ik altijd al gezegd van maher. Al dat gehuil in de media dattie perse naar psv wilde in de winterstop en dattie bij az niet alle wedstrijden op zn favoriete positie speelde blablabka.
Naar menneke.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ik zou het echt niet kunnen zeggen. Het zal echt puur toeval zijn, of een schot erin gaat of niet. Of je een penalty krijgt de laatste minuut etc.quote:Op zondag 1 december 2013 16:38 schreef Spinosaurus het volgende:
Nu Ajax in topvorm is heb ik echt een goed gevoel gekregen, overwinteren in de CL is nu echt realistisch geworden wat 4 weken geleden toen er bij Celtic werd verloren nog een sprookje leek... Wat denken jullie? Is Milan te doen? Ik denk dat als Milan echt wil winnen, ze toch sterker zijn, maar zo dacht ik er ook over afgelopen dinsdag met Barcelona.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Als je van Barcelona kan winnen, kan je dat van iedereen. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat we dat wel even doen, maar ik geef ons een aardige kans. Ik weet niet hoe de vorm van Milan is, maar van wat ik heb gelezen is dat niet best.quote:Op zondag 1 december 2013 16:38 schreef Spinosaurus het volgende:
Nu Ajax in topvorm is heb ik echt een goed gevoel gekregen, overwinteren in de CL is nu echt realistisch geworden wat 4 weken geleden toen er bij Celtic werd verloren nog een sprookje leek... Wat denken jullie? Is Milan te doen? Ik denk dat als Milan echt wil winnen, ze toch sterker zijn, maar zo dacht ik er ook over afgelopen dinsdag met Barcelona.![]()
Je kan altijd van iedereen winnen. Maar blijf realistisch...tegen Barça was incidenteel. Ajax had een super goeie dag en Barça een van de mindere dagen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je van Barcelona kan winnen, kan je dat van iedereen. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat we dat wel even doen, maar ik geef ons een aardige kans. Ik weet niet hoe de vorm van Milan is, maar van wat ik heb gelezen is dat niet best.
Nu is Milan theoretisch een makkelijkere tegenstander, echter vechten ze voor overwinteren in CL en ze spelen thuis. Ze zijn uit vorm, maar spelers als el sharawy en Balo kunnen een wedstrijd beslissen op individuele klasse. Ik zie Ajax daar niet snel winnen.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Milan doet het in de Serie A niet goed. Ze staan 9e en lopen 17 punten achter op Juventus, de koploper. El Sharaawy is terug van een blessure en Kaka heeft vorm gekregen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:47 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je van Barcelona kan winnen, kan je dat van iedereen. Daarmee zeg ik natuurlijk niet dat we dat wel even doen, maar ik geef ons een aardige kans. Ik weet niet hoe de vorm van Milan is, maar van wat ik heb gelezen is dat niet best.Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Ajax vecht toch ook om te overwinteren?quote:Op zondag 1 december 2013 16:53 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Je kan altijd van iedereen winnen. Maar blijf realistisch...tegen Barça was incidenteel. Ajax had een super goeie dag en Barça een van de mindere dagen.
Nu is Milan theoretisch een makkelijkere tegenstander, echter vechten ze voor overwinteren in CL en ze spelen thuis. Ze zijn uit vorm, maar spelers als el sharawy en Balo kunnen een wedstrijd beslissen op individuele klasse. Ik zie Ajax daar niet snel winnen.![]()
![]()
Vergeleek het met Barça....je hebt hersenen, gebruik ze.quote:Op zondag 1 december 2013 16:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ajax vecht toch ook om te overwinteren?Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Uh, oké.quote:Op zondag 1 december 2013 16:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Vergeleek het met Barça....je hebt hersenen, gebruik ze.![]()
doe eens normaal manquote:Op zondag 1 december 2013 16:55 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Vergeleek het met Barça....je hebt hersenen, gebruik ze.![]()
Ja, staat toch duidelijk in mijn post dat ik een vergelijking maak met Barça.quote:Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Vond het altijd zo'n 13 in een dozijn voetballer, maar hij speelt laatste wedstrijden inderdaad solide en goed.quote:Op zondag 1 december 2013 17:04 schreef Smoofie het volgende:
Mooi man die klaassen, had dat echt niet verwacht van hem.Ik smack meer chickies dan Regilio Tuur![]()
Kakaquote:Op zondag 1 december 2013 16:54 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Milan doet het in de Serie A niet goed. Ze staan 9e en lopen 17 punten achter op Juventus, de koploper. El Sharaawy is terug van een blessure en Kaka heeft vorm gekregen.![]()
![]()
CL is een andere motivatie om je best te doen.quote:Op zondag 1 december 2013 16:54 schreef Spinosaurus het volgende:
[..]
Milan doet het in de Serie A niet goed. Ze staan 9e en lopen 17 punten achter op Juventus, de koploper. El Sharaawy is terug van een blessure en Kaka heeft vorm gekregen.Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*![]()
Klopt, daarom denk ik ook dat Milan alles op alles zal zetten om van Ajax te winnen. En dan gaat het echt moeilijk worden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:17 schreef wdn het volgende:
[..]
CL is een andere motivatie om je best te doen.Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
De Jong erin voor Hoesen en Bojan voor Schöne dan. Niks mis mee. Kan je Milan wel pakken hoor.quote:Op zondag 1 december 2013 17:44 schreef stoeltafel het volgende:
Dat is nog een lekker weekje. Verder mag die Hoessen er nu wel uit voor Bojan.Oh.![]()
Milaan uit is inderdaad een ontzettend moeilijke opgave. Maar een Ajax in goede doen kan zelfs van Barcelona winnen, Wel gehavend, maar dan nog knap.
En Hoessen vond ik echt niet slecht spelen. Verloor weliswaar bijna ieder kopduel, maar zijn kaats en 1-2tjes zijn een verademing ten opzichte van sigthorsson. Heeft veel kansen gecreeerd voor zijn medespelers. Is ook twee keer onterecht afgefloten voor buitenspel en had dus twee keer alleen voor de keeper gestaan.![]()
Milan is voor Ajax helemaal niet moeilijk. Milan verliest de laatste jaren vaker van Ajax dan andersom en zo'n geweldig elftal heeft Milan niet.quote:Op zondag 1 december 2013 17:48 schreef Ramboetan het volgende:
Milaan uit is inderdaad een ontzettend moeilijke opgave. Maar een Ajax in goede doen kan zelfs van Barcelona winnen, Wel gehavend, maar dan nog knap.
En Hoessen vond ik echt niet slecht spelen. Verloor weliswaar bijna ieder kopduel, maar zijn kaats en 1-2tjes zijn een verademing ten opzichte van sigthorsson. Heeft veel kansen gecreeerd voor zijn medespelers. Is ook twee keer onterecht afgefloten voor buitenspel en had dus twee keer alleen voor de keeper gestaan.![]()
Poulsen op balotelli zetten en tis klaar.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Balotelliquote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Catch22- het volgende:
Poulsen op balotelli zetten en tis klaar.Sterk lichaam maar talent aka CR7/Messi/Ribery/Robben etc? Nee niet echt. Vind hem zwaar overhyped.
![]()
not sure if trolling or notquote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef Catch22- het volgende:
Poulsen op balotelli zetten en tis klaar.
Learn how to eat in the jungle full of hyenas![]()
Schandalig slecht van die grensrechter jaquote:Op zondag 1 december 2013 17:49 schreef wieisboos het volgende:
Hoesen had 2 goals gemaakt als hij niet 2 keer onterecht was afgefloten
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Balotelli heeft juist wel talent
Zeer goede trap, goed inzicht, slim en de beste penalty van allemaal.
Maakt het een van de beste spitsenhardcoholic![]()
Hij is ook een stukje jonger, talent heeft hij zeker en Milan wordt een aardige kluif hoorquote:Op zondag 1 december 2013 17:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
BalotelliSterk lichaam maar talent aka CR7/Messi/Ribery/Robben etc? Nee niet echt. Vind hem zwaar overhyped.
![]()
Wordt hier door sommigen net gedaan of we wel even gaan winnen in Milaan. Sluit het niet uit maar dat gaat alleen lukken als we een top Ajax zien en een matig Milan.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Als Ajax zijn spel speelt wint Milan niet. Die hebben al moeite met clubs als Catania etc.quote:Op zondag 1 december 2013 18:30 schreef Pedroso het volgende:
Wordt hier door sommigen net gedaan of we wel even gaan winnen in Milaan. Sluit het niet uit maar dat gaat alleen lukken als we een top Ajax zien en een matig Milan.
Hoe zit het met dat ventje van 8 jaar, is die al gecontracteerd?![]()
Keep on dreamingquote:Op zondag 1 december 2013 18:35 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als Ajax zijn spel speelt wint Milan niet. Die hebben al moeite met clubs als Catania etc.
Hoe zit het met dat ventje van 8 jaar, is die al gecontracteerd?![]()
Ajax heeft sinds de Boer aantal grote clubs verslagen waaronder ook Milan. Winst zit er gewoon dik in.quote:Op zondag 1 december 2013 18:30 schreef Pedroso het volgende:
Wordt hier door sommigen net gedaan of we wel even gaan winnen in Milaan. Sluit het niet uit maar dat gaat alleen lukken als we een top Ajax zien en een matig Milan.![]()
Ajax heeft een zeer goed track record tegen Milan, ligt ons die club op de een of andere manier. zie niet in waarom we niet zouden gaan winnen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:39 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ajax heeft sinds de Boer aantal grote clubs verslagen waaronder ook Milan. Winst zit er gewoon dik in.![]()
Bovendien mag Bojan zich dan eens echt laten gelden. Gewoon net zoals Donny al zei na afloop tegen Barca: Spelen alsof je niks te verliezen hebt.![]()
Gewoon een zeer matige selectie. Ben alleen bang voor een ontketende Kaka maar meer ook niet..quote:Op zondag 1 december 2013 18:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ajax heeft een zeer goed track record tegen Milan, ligt ons die club op de een of andere manier. zie niet in waarom we niet zouden gaan winnen.![]()
Kansloos ben je nooit maar zoals jij doet alsof het een makkie wordt begrijp ik echt nietquote:Op zondag 1 december 2013 18:40 schreef MolFan het volgende:
[..]
Ajax heeft een zeer goed track record tegen Milan, ligt ons die club op de een of andere manier. zie niet in waarom we niet zouden gaan winnen.![]()
Makkie niet, maar het moet simpeler zijn dan van Barca winnen.quote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kansloos ben je nooit maar zoals jij doet alsof het een makkie wordt begrijp ik echt niet![]()
Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Makkie niet, maar het moet simpeler zijn dan van Barca winnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Helaas werkt dat niet zoquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef MolFan het volgende:
[..]
Makkie niet, maar het moet simpeler zijn dan van Barca winnen.![]()
Ze waren in Amsterdam beter dan Ajaxquote:Op zondag 1 december 2013 18:48 schreef MolFan het volgende:
[..]
PSV had al van ze moeten winnen hou nou toch op zeg. Milan is op dit moment te pakken.![]()
Vond dat wel meevallen. Ajax had ook 2 a 3-0 voor kunnen of misschien wel moeten staan.quote:Op zondag 1 december 2013 18:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze waren in Amsterdam beter dan Ajax![]()
Niet tot het gaatje, net als Barcelona van de weekquote:Op zondag 1 december 2013 18:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Oja en dan willen ze niet spelen voor 1 miljoen euro![]()
Jij denkt wel erg simpel over voetbal. Wereld van verschil is het idd of een ploeg al geplaatst is of niet. Invallers, mindere motivatie, publiek minder fanatiek etc.quote:Op zondag 1 december 2013 18:50 schreef MolFan het volgende:
[..]
Oja en dan willen ze niet spelen voor 1 miljoen euro
[ Bericht 0% gewijzigd door Pedroso op 01-12-2013 19:52:16 ]Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Een nieuwe Kluivert in Oranje
Als hij hetzelfde wil bereiken als zijn vader Patrick, dan heeft Justin Kluivert nog een lange weg te gaan. De eerste stappen zijn echter gezet. Dinsdag maakte de jonge Kluivert zijn debuut in het Nederlands elftal voor spelers onder 15 jaar, waarna donderdag zijn tweede jeugdinterland volgde.
De talentvolle aanvaller van Ajax lijkt qua uiterlijk sprekend op zijn vader. En ook over populariteit heeft de jonge Kluivert niet te klagen. Tijdens het tweeluik van Onder 15 met Ierland (2-1 en 3-0 winst) worden de jeugdinternationals na afloop bestormd door de veelal jonge fans, die graag een eerste handtekening hebben. Want stel dat de jongens ooit doorbreken, dan is dat kleinood vast binnen. De meeste aandacht gaat daarbij uit naar de zoon van de voormalig topscorer aller tijden van het Nederlands elftal.
Handtekeningen en foto’s
Het is het lot van een talentvolle voetballer, die in de voetsporen treedt van zijn vader. De naam van Kluivert wordt tegen Ierland meerdere keren gescandeerd en na afloop van de wedstrijd dringen de jonge fans om hem heen. Wachtend op een handtekening of een foto. Kluivert neemt zijn tijd en laat zich met de ene na de andere fan vereeuwigen.
Zelfs als hij in de kleedkamer verdwijnt blijven de jonge supporters voor de deur hangen, hopend dat de jeugdinternational nog even terugkomt. Het zijn de eerste stappen in Oranje van de jonge Kluivert, die trots is dat hij zich sinds dinsdag jeugdinternational mag noemen.
,,Het is speciaal om het Oranjeshirt te mogen dragen. Dat geeft aan dat je bij de beste spelers uit je leeftijdscategorie hoort. Ja, voor mij was het best een verrassing dat ik bij de selectie zat. Ik twijfel nog weleens aan mezelf als voetballer. Maar het voelt goed om hier te staan. Dit is toch iets wat niet iedereen meemaakt.”
Linksbuiten
De aanvaller start in de eerste wedstrijd tegen Ierland als linksbuiten. In het tweede duel valt hij na 54 minuten in voor Joël Piroe, waardoor Kluivert zich in de punt van de aanval mag laten zien. De plek waar zijn vader furore maakte in het grote Oranje. ,,Maar ik hou er het meest van om als linksbuiten te spelen. Als het nodig is speel ik in de spits of rechtsbuiten, maar op links is mijn favoriete positie.”
Als spits lijkt Kluivert even te mogen juichen in het tweede duel tegen Ierland, maar een treffer van hem wordt vanwege buitenspel afgekeurd. De aanvaller blijft daardoor droog staan. Toch kijkt hij met genoegen terug op de afgelopen dagen met Onder 15. ,,Ik heb veel plezier beleefd en goede vrienden gemaakt. In de toekomst hoop ik het profvoetbal te halen, hopelijk zelfs het Nederlands elftal.”![]()
Blijkbaar zijn we eindelijk van die ellendige wedstrijden na een Europese pot, half 1, ADO/Utrecht etc. af.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was aangenaam verrast door Ajax vandaag gaat de goede kant op![]()
Laten we het hopen want ik had eigenlijk wel al puntverlies ingecalculeerdquote:Op zondag 1 december 2013 20:55 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn we eindelijk van die ellendige wedstrijden na een Europese pot, half 1, ADO/Utrecht etc. af.![]()
![]()
Feyenoord en Vitesse alleen nog maar toch?quote:Op zondag 1 december 2013 20:58 schreef ejfaar het volgende:
De meeste lastige uitwedstrijden ook al gehad![]()
Utregquote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord en Vitesse alleen nog maar toch?![]()
Cambuur en Roda nog voor de winterstop, beide om 12:30 uur, ik houd me hart vast.quote:Op zondag 1 december 2013 20:59 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord en Vitesse alleen nog maar toch?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda vooruit maar Cambuurquote:Op zondag 1 december 2013 21:03 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Cambuur en Roda nog voor de winterstop, beide om 12:30 uur, ik houd me hart vast.![]()
![]()
Speelde eerste helft goed tegen Vitessequote:
Wonnen van Heerenveen
0-0 uit bij PSVOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
En dat ook nog eens met een goede Serero en een Bojan die een prima goal scoort.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was aangenaam verrast door Ajax vandaag gaat de goede kant opWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Klopt maar ook dat zijn voor alsnog uitzonderingen ipv zekerheidjesquote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat ook nog eens met een goede Serero en een Bojan die een prima goal scoort.![]()
Bojan zeker wel, maar het middenveld lijkt met Blind-Serero en Klaassen prima te staan. Was vooral met druk zetten vandaag weer heel erg belangrijk. Hoop dat hij het blijvend laat zien.quote:Op zondag 1 december 2013 21:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt maar ook dat zijn voor alsnog uitzonderingen ipv zekerheidjesWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Alleen Duarte als linksback kan echt niet. Leuk hoe hij opkomt hoor en voorzetten geven kan hij ook, maar verdedigend is het een drama. Met zijn 1.68m lengte ook totaal kansloos in de lucht en hij is onhandig/onervaren genoeg om dan domme overtredingen te maken zoals vandaag tegen ADO, gelukkig werd het niet gezien door de scheidsrechter.quote:Op zondag 1 december 2013 21:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bojan zeker wel, maar het middenveld lijkt met Blind-Serero en Klaassen prima te staan. Was vooral met druk zetten vandaag weer heel erg belangrijk. Hoop dat hij het blijvend laat zien.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Geweldige reeks neergezet zo natuurlijk, begint eindelijk weer een beetje op Ajax te lijken. Niet alleen qua spel maar ook dat ze weer eens goals maken.
En het bravour lijkt weer terug, al is dat logisch als je van Barca wint. Nou alleen maar hopen dat ze Frank's woorden in de oren knopen, ook volgende week moet je met 100% inzet spelen, en niet gaan denken, we zijn zo goed het kan ook wel met minder inzet.
Oh: PSV.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Duarte zal dan zeker niet als linksback staan tegen tegenstander van beter formaat en een blessurevrije selectie. Voor vandaag vond ik het geen gekke optie aangezien hij meer op het middenveld speelde.quote:Op zondag 1 december 2013 21:20 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Alleen Duarte als linksback kan echt niet. Leuk hoe hij opkomt hoor en voorzetten geven kan hij ook, maar verdedigend is het een drama. Met zijn 1.68m lengte ook totaal kansloos in de lucht en hij is onhandig/onervaren genoeg om dan domme overtredingen te maken zoals vandaag tegen ADO, gelukkig werd het niet gezien door de scheidsrechter.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wie wel op linksback tegen een goede tegenstander dan? Als Boilesen niet fit is?quote:Op zondag 1 december 2013 21:22 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Duarte zal dan zeker niet als linksback staan tegen tegenstander van beter formaat en een blessurevrije selectie. Voor vandaag vond ik het geen gekke optie aangezien hij meer op het middenveld speelde.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop het ookquote:Op zondag 1 december 2013 21:18 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Bojan zeker wel, maar het middenveld lijkt met Blind-Serero en Klaassen prima te staan. Was vooral met druk zetten vandaag weer heel erg belangrijk. Hoop dat hij het blijvend laat zien.![]()
Denswil of Moisander wat mij betreft. Of Blind, maar dan alleen als Duarte de 6 positie aan kan.quote:Op zondag 1 december 2013 21:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wie wel op linksback tegen een goede tegenstander dan? Als Boilesen niet fit is?Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Jammer dat Van der Hoorn er zo weinig van kan, hij heeft wel de juiste lengte op kopduels te winnen in de zestienquote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Denswil of Moisander wat mij betreft.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Veltman is een kop kleiner maar ik heb niet het idee dat hij makkelijk in de lucht te kloppen is. Heeft een hele goede timing.quote:Op zondag 1 december 2013 21:25 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Jammer dat Van der Hoorn er zo weinig van kan, hij heeft wel de juiste lengte op kopduels te winnen in de zestienWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Serero en Klaassen zijn bazig.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Was aangenaam verrast door Ajax vandaag gaat de goede kant opOh.![]()
Tegen welke lange spitsen, die goed zijn in de lucht en bekend staat om hun kopkwaliteiten heeft hij al gespeeld? Colombia en Barcelona hebben geen lengtequote:Op zondag 1 december 2013 21:26 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Veltman is een kop kleiner maar ik heb niet het idee dat hij makkelijk in de lucht te kloppen is. Heeft een hele goede timing.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Veltman en Cillissen zijn zo enorm koel, niets lijkt ze nerveus te maken. Ik heb soms ook wel een "ram weg die bal" momentje, maar ze doen het echt geweldig.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Won tegen Celtic al zijn kopduels. Waaronder een stuk of 2 tegen de veel grotere Van Dijk.quote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Tegen welke lange spitsen, die goed zijn in de lucht en bekend staat om hun kopkwaliteiten heeft hij al gespeeld? Colombia en Barcelona hebben geen lengteWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ja dat kan je van iedereen bij Ajax wel zeggen. Heb je met talenten.quote:Op zondag 1 december 2013 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar hebben beide nog een hele lange weg te gaanOh.![]()
Dat weet je met jonge spelers, maar vooral Serero verbaast me echt, ik vond het echt helemaal niets, maar hij lijkt opeens heel geconcentreerd te kunnen voetballen.quote:Op zondag 1 december 2013 21:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maar hebben beide nog een hele lange weg te gaanA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Het Afrikaanse lijkt bij hem verdwenen. Die goede punten had hij altijd al, allen werden die overschaduwd door simpel balverlies en onnodig risico. En hij lijkt meer inhoud te hebben gekregen in dat lichaampje van hem.quote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet je met jonge spelers, maar vooral Serero verbaast me echt, ik vond het echt helemaal niets, maar hij lijkt opeens heel geconcentreerd te kunnen voetballen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Te voorbarige conclusie, eerst maar eens kijken hoe lang hij het volhoudt.quote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet je met jonge spelers, maar vooral Serero verbaast me echt, ik vond het echt helemaal niets, maar hij lijkt opeens heel geconcentreerd te kunnen voetballen.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Hij laat de maccie ook links liggen tegenwoordig dat zal het verschil zijnquote:Op zondag 1 december 2013 21:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat weet je met jonge spelers, maar vooral Serero verbaast me echt, ik vond het echt helemaal niets, maar hij lijkt opeens heel geconcentreerd te kunnen voetballen.![]()
Dat sowieso, voor heel Ajax natuurlijk, goeie reeks, maar 2 potjes verliezen en je staat 14equote:Op zondag 1 december 2013 21:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Te voorbarige conclusie, eerst maar eens kijken hoe lang hij het volhoudt..
Get woke, go broke!![]()
Daarom is het ook cruciaal dat je tot de winterstop echt alles wint, ook die twee laatste lastige uitwedstrijden om 12:30 uur. De tweede seizoenshelft moet je dan beginnen met een overwinning op PSV. Het wordt nog best lastig voor Ajax om kampioen te worden.quote:Op zondag 1 december 2013 21:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, voor heel Ajax natuurlijk, goeie reeks, maar 2 potjes verliezen en je staat 14e.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
het is natuurlijk erg jammer dat je al van psv hebt verloren. Als je ze nu zietquote:Op zondag 1 december 2013 21:34 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Daarom is het ook cruciaal dat je tot de winterstop echt alles wint, ook die twee laatste lastige uitwedstrijden om 12:30 uur. De tweede seizoenshelft moet je dan beginnen met een overwinning op PSV. Het wordt nog best lastig voor Ajax om kampioen te worden..
Maar uiteraard, het staat zo debiel dicht op elkaar dat je je bijna niets kan veroorloven. Vitesse heeft gewoon een goeie ploeg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
'Ik wilde hem belonen voor een aantal goede wedstrijden. Stefano heeft het geweldig gedaan toen Moisander geblesseerd was. Maar Moisander heeft voor zijn blessure ook nooit verzaakt. Daarom speelde hij de laatste twee duels, maar ik vond niet dat Denswil het verdiende om drie keer achter elkaar op de bank te beginnen. Zaterdag tegen NAC speelt Moisander weer en daarna zien we wel weer,' aldus De Boer.quote:Op zondag 1 december 2013 21:27 schreef MCH het volgende:
Is Moisander vandaag nou keihard gepasseerd?![]()
Alleen maar goed dat niemand zeker is van een basisplaats, zou voor van Rhijn, die ik vandaag ook niet geweldig vond op zijn goal na, ook wel goed zijn.
Ligeon, niets mis mee.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Luxe problemenquote:Op zondag 1 december 2013 21:39 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'Ik wilde hem belonen voor een aantal goede wedstrijden. Stefano heeft het geweldig gedaan toen Moisander geblesseerd was. Maar Moisander heeft voor zijn blessure ook nooit verzaakt. Daarom speelde hij de laatste twee duels, maar ik vond niet dat Denswil het verdiende om drie keer achter elkaar op de bank te beginnen. Zaterdag tegen NAC speelt Moisander weer en daarna zien we wel weer,' aldus De Boer.![]()
Hebben we er meer van binnenkort. Toch hoop ik dat de Boer niet alsnog teruggrijpt naar Kolbeinn op het veld of de Jong op het middenveld.quote:Oh.![]()
Siggy heeft niets meer bij Ajax te zoeken, Hoesen is weliswaar maar licht effectiever maar hij is zoveel malen balvaster, hij voetbal gewoon veel beter mee. Siggy laat alles van zich afspringen in de kleine ruimte, Hoesen houdt de bal vast en weet hem ook nog eens naar een medespeler te krijgen.
Hoesen is echt geen wondervoetballer, maar gewoon beter dan Siggy.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Doe maar nietquote:Op zondag 1 december 2013 22:21 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Kan Denswil niet even een potje op de plek van van Rhijn spelen?![]()
Heerenveen won van Cambuur.quote:Op zondag 1 december 2013 21:16 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Speelde eerste helft goed tegen Vitesse
Wonnen van Heerenveen
0-0 uit bij PSV
Maar goed, voor al die clubjes geldt zoals Cruijff dat volgens mij zei; zij kunnen niet van jou winnen, maar jij kan wel van hen verliezen.![]()
Heb Siggy nog nooit een bal zien klaarleggen voor een medespeler inderdaad.quote:Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef HeatWave het volgende:
Siggy heeft niets meer bij Ajax te zoeken, Hoesen is weliswaar maar licht effectiever maar hij is zoveel malen balvaster, hij voetbal gewoon veel beter mee. Siggy laat alles van zich afspringen in de kleine ruimte, Hoesen houdt de bal vast en weet hem ook nog eens naar een medespeler te krijgen.
Hoesen is echt geen wondervoetballer, maar gewoon beter dan Siggy.Doet Hoesen meermaals per wedstrijd en zo maakt hij zich voor het spel dat Ajax speelt simpelweg een stuk nuttiger dan Siggy.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
kom je ook vrij laat achterquote:Op zondag 1 december 2013 22:01 schreef HeatWave het volgende:
Hoesen is echt geen wondervoetballer, maar gewoon beter dan Siggy..
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik wist het al, frank nietquote:.
Get woke, go broke!![]()
Oh, ik zei het bij de vorige uitzege al, maar we winnen uit alleen als we niet in het roze uitshirt spelen.
Get woke, go broke!![]()
Ik blijf een fan van Siggy... Hoessen doet het ook prima maar Siggy is meer een pure goalgetter...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Blijf me er over verbazen dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog een lelijker uit shirt dan vorig seizoen te makenquote:Op zondag 1 december 2013 23:30 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik zei het bij de vorige uitzege al, maar we winnen uit alleen als we niet in het roze uitshirt spelen.
![]()
Siggy kan alleen niet voetballen. Zijn blessure is helaas voor hem, maar voor Ajax een zege. De Boer ziet dat hopelijk ook in.quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf een fan van Siggy... Hoessen doet het ook prima maar Siggy is meer een pure goalgetter...Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat is een kwestie van smaak, beste jongen.quote:Op maandag 2 december 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf me er over verbazen dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog een lelijker uit shirt dan vorig seizoen te makenOh.![]()
Heerlijk als we de drie potten voor de winter pakken: Roda, Nac en Cambuur.
Ajax doet nog mee op 3 fronten en we spelen in elk geval Europees na de winter. Top.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Die van vorig seizoen was koningquote:Op maandag 2 december 2013 00:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Blijf me er over verbazen dat ze het voor elkaar hebben gekregen om nog een lelijker uit shirt dan vorig seizoen te maken
Die blauwe van het seizoen daarvoor
De huidige
Cuz I'm Mr. Brightside![]()
Ik vind het huidige uitshirt niet eens zo lelijk, maar ik snap toch de keuze voor roze niet. Je weet hoe het ligt in de voetbalwereld en je maakt het de tegenstander zo makkelijk.
Maar blijkbaar hebben de spelers ook geklaagd ofzo, dat ze nu gewoon in het thuisshirt spelen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Als je je druk maakt om roze in je shirt ben je geen echte kerelOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Over sommige Ajacieden is het ook lastig om over kerels te sprekenquote:Op maandag 2 december 2013 09:23 schreef TheVulture het volgende:
Als je je druk maakt om roze in je shirt ben je geen echte kerel.
Serero de macho
Get woke, go broke!![]()
Serero gaat toch wel sneuvelen als Siem weer fit is... Klaassen heeft zich toch wel definitief in de basis gespeeld denk ik
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Siem mag zich lekker op de spitspositie richten. Op het middenveld is hij niet nodig.quote:Op maandag 2 december 2013 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Serero gaat toch wel sneuvelen als Siem weer fit is... Klaassen heeft zich toch wel definitief in de basis gespeeld denk ikWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Wat mij betreft hoeft Bojan ook niet heel veel meer te spelen, die loopt alleen maar de ontwikkeling van anderen in de weg nu...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Laat ze nou allemaal maar gewoon minuten maken, we doen nog mee op 3 fronten, er komen nog schordingen en blessures genoeg.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik mag hopen van niet.quote:Op maandag 2 december 2013 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Serero gaat toch wel sneuvelen als Siem weer fit is![]()
Same here, kansloze kutvoetballer. Nu nog steeds een enorm ego ondanks dat hij nog geen moer heeft klaargespeeld.quote:Op maandag 2 december 2013 09:33 schreef Godtje het volgende:
Want ben ik blij dat die Maher nooit is door gegaan![]()
Was ik toen al blij mee en nu nog meer.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dat negatieve gezeik van Gijp over Ajax is ook echt om te kotsen he.![]()
Het lag allemaal aan de zwakte van Barcelona volgens hem, alleen die Neymar is al duurder dan de hele Ajax selectie bij elkaar man.![]()
Laat Gijp lekker lullen, vooralsnog heeft Ajax de boel weer aardig op de rit en kunnen ze de komende weken het verschil al maken... wat maakt het dan uit wat zo'n roeptoeter loopt uit te kramen
zoals wie dan? De Sa?quote:Op maandag 2 december 2013 09:29 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft hoeft Bojan ook niet heel veel meer te spelen, die loopt alleen maar de ontwikkeling van anderen in de weg nu...
Ik vond het geneuzel van FdB na sommige matige wedstrijden wel erg ("We speelden wel goed hoor"), maar bij PSV is het helemaal erg. "Als we dit doorzetten komt het wel goed". Ik heb de eerste helft gezien gisteren, maar dat was niet best.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Bojan moet je straks gewoon kopen voor paar centen. De potentie is nog steeds aanwezig bij die jongen en voor 2-3 miljoen kun je het risico wel lopen.![]()
Mjah op rechts loopt ie niemand in de weg, da's waar... het gaat me er meer om dat ie in de spits staat en er daardoor met anderen geschoven moet worden (bijvoorbeeld Klaassen als Siem weer naar het middenveld gaat daardoor)quote:Op maandag 2 december 2013 10:30 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zoals wie dan? De Sa?
Ik vond het geneuzel van FdB na sommige matige wedstrijden wel erg ("We speelden wel goed hoor"), maar bij PSV is het helemaal erg. "Als we dit doorzetten komt het wel goed". Ik heb de eerste helft gezien gisteren, maar dat was niet best.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Aub niet. Serero of Duarte moet op het middenveld.quote:Op maandag 2 december 2013 09:24 schreef TheVulture het volgende:
Serero gaat toch wel sneuvelen als Siem weer fit is... Klaassen heeft zich toch wel definitief in de basis gespeeld denk ik![]()
Ik vind Klaassen momenteel beter dan Serero of Duarte... vooral zijn inzetquote:Op maandag 2 december 2013 10:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aub niet. Serero of Duarte moet op het middenveld.
Klaassen is vrij beperkt. Serero en Duarte zijn technisch begaafder.quote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen momenteel beter dan Serero of Duarte... vooral zijn inzet![]()
Kan wellicht zijn maar je hebt ook iemand nodig die de mouwen opstroopt en keihard blijft werken... met alleen maar mooiweervoetballers ga je het ook niet reddenquote:Op maandag 2 december 2013 10:53 schreef MolFan het volgende:
[..]
Klaassen is vrij beperkt. Serero en Duarte zijn technisch begaafder.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Heb je al met Blind. Klaassen voegt niks toe, ideale nr 12.quote:Op maandag 2 december 2013 10:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Kan wellicht zijn maar je hebt ook iemand nodig die de mouwen opstroopt en keihard blijft werken... met alleen maar mooiweervoetballers ga je het ook niet redden![]()
Nou nou nou....quote:Op maandag 2 december 2013 10:58 schreef MolFan het volgende:
[..]
Heb je al met Blind. Klaassen voegt niks toe, ideale nr 12.
Klaassen doet het geweldig alleen je moet wat mij betreft niet met de Jong ernaast spelen.
De Jong in de spits en Bojan op rechts.![]()
Vind ik moeilijk te bepalen, feit is gewoon dat het lekker loopt met die 3, zoals de zaken er nu voor staan zou ik Siem ook in de spits zetten.quote:Op maandag 2 december 2013 10:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind Klaassen momenteel beter dan Serero of Duarte... vooral zijn inzet![]()
En een pure goalgetter hoef ik dan ook juist NIET te zien bij Ajax. Ik wil een meevoetballende spits zien, die assists geeft en ook zelf scoort. Dat is Siggy zeker niet en Hoesen iets meer.quote:Op zondag 1 december 2013 23:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik blijf een fan van Siggy... Hoessen doet het ook prima maar Siggy is meer een pure goalgetter...![]()
Voor een goalgetter is het wel een enorm slecht scorende speler, nog nooit iemand bij Ajax zovaak zo opzichtig zien falen bij de simpelste intikkertjes.
En gezien het feit dat ie dus ook gewoon niet kan voetballen houdt het wmb wel op.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ja joh laten we lekker gaan gokken op een speler die minimaal 1 miljoen zal willen verdienenquote:Op maandag 2 december 2013 10:32 schreef MolFan het volgende:
Bojan moet je straks gewoon kopen voor paar centen. De potentie is nog steeds aanwezig bij die jongen en voor 2-3 miljoen kun je het risico wel lopen.![]()
![]()
quote:Ajax dreunt na bij FC Barcelona
FC Barcelona is in de Primera Division tegen de eerste nederlaag van het seizoen aangelopen. In Bilbao bleek Athletic met 1-0 te sterk. Het is de tweede tik voor de ploeg van trainer Tata Martino. Afgelopen dinsdag gingen de Catalanen in de Champions League met 2-1 onderuit bij Ajax.
Barcelona is nog wel koploper in Spanje, maar alleen omdat het een beter doelsalo heeft dan Atletico Madrid. Real Madrid volgt de leiders op drie punten.
Nog altijd zonder Lionel Messi creëerde Barcelona weinig kansen in Bilbao. Twintig minuten voor tijd werd Iker Munian de held voor de thuisploeg en de beul voor het de koploper van Spanje.![]()
![]()
Het was idd echt wel weer eens fijn om je tijdens een wedstrijd tegen ADO gewoon geen seconde zorgen te hoeven maken.
Ik heb me alleen druk gemaakt om die randdebiel van een Kramer. De KNVB moet die gast gewoon alsnog 5 wedstrijden geven, die eerste is beoordeeld maar die 2de niet, dan beoordeel je de 2de elleboog maar en neem je die andere mee in de beoordeling.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Klopt, klapjosti, gewoon een aanslag.quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Het was idd echt wel weer eens fijn om je tijdens een wedstrijd tegen ADO gewoon geen seconde zorgen te hoeven maken.
Ik heb me alleen druk gemaakt om die randdebiel van een Kramer. De KNVB moet die gast gewoon alsnog 5 wedstrijden geven, die eerste is beoordeeld maar die 2de niet, dan beoordeel je de 2de elleboog maar en neem je die andere mee in de beoordeling.![]()
Sowieso vind ik die 'als de scheidsrechter het heeft beoordeeld, dan is het definitief' regel wat achterhaald. Kaarten kunnen nu al ingetrokken worden wanneer de scheidsrechter onterecht rood trekt o.i.d. en wat mij betreft geldt het omgekeerde ook. Als een scheidsrechter een smerige elleboog niet op waarde schat en slechts fluit of het met geel afdoet, dan moet er achteraf alsnog een schorsing uitgedeeld kunnen worden.quote:Op maandag 2 december 2013 11:30 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb me alleen druk gemaakt om die randdebiel van een Kramer. De KNVB moet die gast gewoon alsnog 5 wedstrijden geven, die eerste is beoordeeld maar die 2de niet, dan beoordeel je de 2de elleboog maar en neem je die andere mee in de beoordeling.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
ja, dat vind ik ook natuurlijk, maar dat gaan ze nu toch niet 123 aanpassen. En hij gaf de kaart duidelijk niet voor de elleboog, maar meer op aangeven van de grens ofzo.quote:Op maandag 2 december 2013 11:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso vind ik die 'als de scheidsrechter het heeft beoordeeld, dan is het definitief' regel wat achterhaald. Kaarten kunnen nu al ingetrokken worden wanneer de scheidsrechter onterecht rood trekt o.i.d. en wat mij betreft geldt het omgekeerde ook. Als een scheidsrechter een smerige elleboog niet op waarde schat en slechts fluit of het met geel afdoet, dan moet er achteraf alsnog een schorsing uitgedeeld kunnen worden.
Over grensrechters gesproken, wat een blind paard hadden we weer gisteren.
Get woke, go broke!![]()
Net zoals het commentaar van de wedstrijd, die ging het nog bagatelliseren, wtf man.quote:Op maandag 2 december 2013 11:31 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Klopt, klapjosti, gewoon een aanslag.
Verder prima wedstrijdje en lekker dat Bojan nog even gescoord heeft.![]()
Kan er eigenlijk dan alsnog een kaart voor worden gegeven als de scheidsrechter niet de elleboog heeft gezien en beoordeeld, maar voor iets anders floot?quote:Op maandag 2 december 2013 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, dat vind ik ook natuurlijk, maar dat gaan ze nu toch niet 123 aanpassen. En hij gaf de kaart duidelijk niet voor de elleboog, maar meer op aangeven van de grens ofzo.Die tweede keer onterecht buitenspel voor Hoessen was wel heel erg schrijnend.quote:Over grensrechters gesproken, wat een blind paard hadden we weer gisteren.
Bij die eerste kon ik me nog voorstellen dat hij het niet helemaal goed zag, maar de 2e keer stond de laatste verdediger nog zeker een meter verder naar achter dan Hoessen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
1 squote:Op maandag 2 december 2013 11:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kan er eigenlijk dan alsnog een kaart voor worden gegeven als de scheidsrechter niet de elleboog heeft gezien en beoordeeld, maar voor iets anders floot?
[..]
Die tweede keer onterecht buitenspel voor Hoessen was wel heel erg schrijnend.
Bij die eerste kon ik me nog voorstellen dat hij het niet helemaal goed zag, maar de 2e keer stond de laatste verdediger nog zeker een meter verder naar achter dan Hoessen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Aankomend weekend ben ik voor 1x PSV supporter,als die pisveers nou even winnen van Vitesse zou wel lekker zijn!![]()
Gelijkspel is ook prima.quote:Op maandag 2 december 2013 12:14 schreef WhateverWhatever het volgende:
Aankomend weekend ben ik voor 1x PSV supporter,als die pisveers nou even winnen van Vitesse zou wel lekker zijn!A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Verbaast mij dat ze een jas aan hebbenquote:![]()
Ach laat die mensen toch lekker gaan joh.quote:Oh.![]()
Siem gaat als hij terug is waarschijnlijk gewoon in de spits. In denk dat het middenveld gewoon zo zal blijven.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Zolang ze de trommels maar thuis latenquote:Op maandag 2 december 2013 14:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ach laat die mensen toch lekker gaan joh.![]()
laten we daar op drinken.quote:Op maandag 2 december 2013 15:41 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat is het stil hier, ik ben nog steeds euforisch na afgelopen week!![]()
![]()
Pfff, genoeg erop gedronken afgelopen weekendquote:Op maandag 2 december 2013 15:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
laten we daar op drinken.
[ afbeelding ]![]()
hoesen en de jong die concurreren om de spits positie is toch goed? klaasen erin laten staan.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dat is niet echt concurreren, een fitte Siem speelt altijd dus dat zal ten koste van een ander gaanquote:Op maandag 2 december 2013 16:11 schreef MouzurX het volgende:
hoesen en de jong die concurreren om de spits positie is toch goed? klaasen erin laten staan.![]()
Ik ben wel benieuwd of Blind nou echt al een optie voor het middenveld was in de zomer? Volgens De Boer wel, maar dan vind ik het raar dat hij nooit in een oefenwedstrijd daar gespeeld heeft. Denk het eerlijk gezegd niet, want dan was vast of Koppers of Dijks wel achter de hand gehouden.![]()
De Boer is denk ik pas gaan kijken toen het niet liep een maand geleden en Poulsen echt tegen begon te vallen.quote:Op maandag 2 december 2013 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Blind nou echt al een optie voor het middenveld was in de zomer? Volgens De Boer wel, maar dan vind ik het raar dat hij nooit in een oefenwedstrijd daar gespeeld heeft. Denk het eerlijk gezegd niet, want dan was vast of Koppers of Dijks wel achter de hand gehouden.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Het is al jaren bekend dat Blind ook op het middenveld kan spelen. Alleen was er geen linksback die voldeed en daarom heeft het ook geen zin om een andere te proberen. Boilesen was toen volgens mij nog geblesseerd.quote:Op maandag 2 december 2013 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Blind nou echt al een optie voor het middenveld was in de zomer? Volgens De Boer wel, maar dan vind ik het raar dat hij nooit in een oefenwedstrijd daar gespeeld heeft. Denk het eerlijk gezegd niet, want dan was vast of Koppers of Dijks wel achter de hand gehouden.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Ik kan er niks aan doen maar telkens als ik aan ADO denk moet ik hier aan denken:
Seksfilmpje met ADO-keeper Postma op internet gezet
Van ADO-Den Haag keeper Stefan Postma is een seksfilmpje op internet verschenen, zo meldt De Telegraaf vandaag op de voorpagina. Het gaat om een filmpje waarop de 30-jarige Postma 'niet alledaagse' seks heeft met zijn toenmalige Engelse vriendin. Zij heeft namelijk een voorbinddildo om en penetreert de keeper in zijn achterste.![]()
De video, die overigens niet al te scherpe beelden vertoont, werd opgenomen in de periode dat Postma keepte bij Aston Villa. Postma, die onlangs zwaar geblesseerd raakte, voorkwam vorig jaar publicatie door flink geld te bieden aan een Engelse krant. Nu blijkt dus dat er toch een kopie het internet heeft gehaald. Vorig jaar besloot Postma te stoppen in Birmingham juist uit angst dat het filmpje naar buiten werd gebracht.
Het is vermoedelijk de ex-vriendin van Postma die het filmpje op internet heeft gezet omdat de keeper haar weigerde te betalen. Het verscheen op YouTube alwaar het ook weer rap verdween. Weblog GeenStijl zette het filmpje gisteren echter weer online.
Postma en zijn ex.
Bron
[ Bericht 3% gewijzigd door WhateverWhatever op 02-12-2013 17:12:30 ]![]()
Kinkyquote:Op maandag 2 december 2013 17:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik kan er niks aan doen maar telkens als ik aan ADO denk moet ik hier aan denken:
Van ADO-Den Haag keeper Stefan Postma is een seksfilmpje op internet verschenen, zo meldt De Telegraaf vandaag op de voorpagina. Het gaat om een filmpje waarop de 30-jarige Postma 'niet alledaagse' seks heeft met zijn toenmalige Engelse vriendin. Zij heeft namelijk een voorbinddildo om en penetreert de keeper in zijn achterste.
De video, die overigens niet al te scherpe beelden vertoont, werd opgenomen in de periode dat Postma keepte bij Aston Villa. Postma, die onlangs zwaar geblesseerd raakte, voorkwam vorig jaar publicatie door flink geld te bieden aan een Engelse krant. Nu blijkt dus dat er toch een kopie het internet heeft gehaald. Vorig jaar besloot Postma te stoppen in Birmingham juist uit angst dat het filmpje naar buiten werd gebracht.
Het is vermoedelijk de ex-vriendin van Postma die het filmpje op internet heeft gezet omdat de keeper haar weigerde te betalen. Het verscheen op YouTube alwaar het ook weer rap verdween. Weblog GeenStijl zette het filmpje gisteren echter weer online.
[ afbeelding ]
Postma en zijn ex.
BronOh.![]()
Okequote:Op maandag 2 december 2013 17:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Van ADO-Den Haag keeper Stefan Postma is een seksfilmpje op internet verschenen, zo meldt De Telegraaf vandaag op de voorpagina. Het gaat om een filmpje waarop de 30-jarige Postma 'niet alledaagse' seks heeft met zijn toenmalige Engelse vriendin. Zij heeft namelijk een voorbinddildo om en penetreert de keeper in zijn achterste.
[ afbeelding ]
Postma en zijn ex.
Bron![]()
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben inderdaad. Weet trouwens niet of Dijks en Koppers een betere optie zouden zijn dan Duarte / Moisander / Denswil.quote:Op maandag 2 december 2013 16:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik ben wel benieuwd of Blind nou echt al een optie voor het middenveld was in de zomer? Volgens De Boer wel, maar dan vind ik het raar dat hij nooit in een oefenwedstrijd daar gespeeld heeft. Denk het eerlijk gezegd niet, want dan was vast of Koppers of Dijks wel achter de hand gehouden.![]()
Onze verdedigingSinds speelronde acht slechts twee doelpunten tegen in de Eredivisie. Overigens was dat ook de speelronde waarbij Cillessen op goal kwam te staan.
![]()
Zegt een heleboel over jou...quote:Op maandag 2 december 2013 17:05 schreef WhateverWhatever het volgende:
Van ADO-Den Haag keeper Stefan Postma is een seksfilmpje op internet verschenen, zo meldt De Telegraaf vandaag op de voorpagina. Het gaat om een filmpje waarop de 30-jarige Postma 'niet alledaagse' seks heeft met zijn toenmalige Engelse vriendin. Zij heeft namelijk een voorbinddildo om en penetreert de keeper in zijn achterste.![]()
[ afbeelding ]
Postma en zijn ex.
Bron![]()
De verdedigende as met Cillessen, Veltman, Denswil/Moisander, Blindquote:Op maandag 2 december 2013 18:23 schreef Kopsterk het volgende:
Onze verdedigingSinds speelronde acht slechts twee doelpunten tegen in de Eredivisie. Overigens was dat ook de speelronde waarbij Cillessen op goal kwam te staan.
![]()
![]()
Altijd al gezegd dat Cillessen erin moestWhen I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Heeft te lang geduurd inderdaad.quote:Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef MouzurX het volgende:
Altijd al gezegd dat Cillessen erin moest![]()
Je was wel de eerste die ermee kwam inderdaadquote:Op maandag 2 december 2013 18:47 schreef MouzurX het volgende:
Altijd al gezegd dat Cillessen erin moest
Forum Opties Forumhop: Hop naar: