SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. quote:El Mundo Deportivo: "De school van Ajax is springlevend. Het is een genot om in het korset van het huidige voetbal teams te zien die trouw blijven aan hun historie. Het is een vrolijke en aantrekkelijke ploeg."quote:El Periódico: "Ajax is een ploeg met jonge jongens die uit dezelfde bron hebben gedronken als de spelers van Barcelona. Ze waren niet alleen oppermachtig in passing en controle van de bal, maar ook in elk individueel duel."SPOILER: Klaassen _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veltman _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Blind _0_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Die jongen wilde gewoon al snel geld verdienen joh. Als je je carrière goed uitstippelt heb je gewoon geduld. Het is niet dat die jongen bij Ajax wat te eisen had. Maar ik ben blij voor hem dat hij nu 300K op jaarbasis verdiend. Ben benieuwd of Juve zijn contract gaat verlengen.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Dat eerste vlak ik ook niet uit maar Ajax heeft net zo goed fouten gemaakt met de hele situatie. Je kan zoiets niet beloven en dan verschillende andere spelers met veel minder talent wel mee laten gaan met het eerstequote:Op zondag 1 december 2013 10:11 schreef Chase_Utley het volgende:
Die jongen wilde gewoon al snel geld verdienen joh. Als je je carrière goed uitstippelt heb je gewoon geduld. Het is niet dat die jongen bij Ajax wat te eisen had. Maar ik ben blij voor hem dat hij nu 300K op jaarbasis verdiend. Ben benieuwd of Juve zijn contract gaat verlengen.![]()
Dit soort info blijft altijd moeilijk, zal ook wel als reden "misbruikt" zijn voor zijn vertrek maar als je als talent naar Italië gaat is er geen andere reden dan een financiële, in de Premier League krijg je als jeugd nog meer kans.quote:Op zondag 1 december 2013 10:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat eerste vlak ik ook niet uit maar Ajax heeft net zo goed fouten gemaakt met de hele situatie. Je kan zoiets niet beloven en dan verschillende andere spelers met veel minder talent wel mee laten gaan met het eerste![]()
Lastig om te zeggen. Bouy zal zeker als hij zo jong is natuurlijk weinig zelfkritisch zijn. En Ajax had dus blijkbaar wel gelijk om hem niet mee te laten gaan als hij voor het eerste moment gelijk al voor het geld gaat. Want het is niet zo dat hij nu bij Juve kans heeft. Dan had hij achteraf beter bij Ajax kunnen blijven. Het is nu eenmaal zo dat 90% van de spelers die te vroeg uit Nederland vertrekken het niet gaan redden. Ik hoop niet dat Ajax hem terug neemt mocht hij transfervrij vertrekken. Zo'n stap moet je niet aanmoedigen.quote:Op zondag 1 december 2013 10:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat eerste vlak ik ook niet uit maar Ajax heeft net zo goed fouten gemaakt met de hele situatie. Je kan zoiets niet beloven en dan verschillende andere spelers met veel minder talent wel mee laten gaan met het eersteWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ach, bij Juventus heeft Pogba wel een kans gekregen die hij bij Manchester United niet kreeg.quote:Op zondag 1 december 2013 10:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit soort info blijft altijd moeilijk, zal ook wel als reden "misbruikt" zijn voor zijn vertrek maar als je als talent naar Italië gaat is er geen andere reden dan een financiële, in de Premier League krijg je als jeugd nog meer kans.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Uitzondering bevestigt de regelquote:Op zondag 1 december 2013 10:37 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ach, bij Juventus heeft Pogba wel een kans gekregen die hij bij Manchester United niet kreeg.![]()
Juist in Italie is nu een beetje de kentering gemaakt dat jonge spelers steeds eerder hun kans krijg ipv eerst 4 jaar uitgeleend te worden.quote:
Overigens is Pogba natuurlijk een stuk beter dan Bouy, dus logisch dat Pogba wel speelt en Bouy niet.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik ken Bouy niet, tenminste heb hem nooit zien spelen, alleen van horen zeggen, dat Pogba goed is ben ik wel met je eens en die is nog jonger ookquote:Op zondag 1 december 2013 10:40 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Juist in Italie is nu een beetje de kentering gemaakt dat jonge spelers steeds eerder hun kans krijg ipv eerst 4 jaar uitgeleend te worden.
Overigens is Pogba natuurlijk een stuk beter dan Bouy, dus logisch dat Pogba wel speelt en Bouy niet.![]()
Bouy is een paar maanden jonger dan Pogba. Bouy was een prima speler in de jeugd van Ajax. Enige minpuntje was dat hij traag was. Een verbeterde versie van Van der Heijden (Die in de jeugd ook geweldig was).quote:Op zondag 1 december 2013 10:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ken Bouy niet, tenminste heb hem nooit zien spelen, alleen van horen zeggen, dat Pogba goed is ben ik wel met je eens en die is nog jonger ookWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Verdediging is Van Rhijn, Veltman, Denswil, Duarte.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Al geeft Ajax nu dit aan: AFC Ajax @AFCAjax 1m
Opstelling Ajax: Cillessen, Van Rhijn, Veltman, Denswil, Blind, Klaassen, Serero, Duarte, Schöne, Hoesen, Fischer. #adoaja
Met Blind op de back en Duarte op het middenveld.Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Ik ga er vanuit dat Moisander rust krijgt.quote:Op zondag 1 december 2013 11:16 schreef Ooku het volgende:
Ligeon, Veltman, Moisander, Denswil was beter geweestWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
Duarte linksback, ben benieuwdHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan een speler zonder verdedigende kwaliteiten op '6'. Schone op CVM vind ik ook niks. Benieuwd hoe het uitpakt, hopelijk bewijst Duarte mijn ongelijk.![]()
Duarte speelt linksback.quote:Op zondag 1 december 2013 12:13 schreef Kopsterk het volgende:
Ik ben eigenlijk niet zo'n fan een speler zonder verdedigende kwaliteiten op '6'. Schone op CVM vind ik ook niks. Benieuwd hoe het uitpakt, hopelijk bewijst Duarte mijn ongelijk.![]()
Blind moest boilesen vaak ook al helpen.
Ik verwacht niet dat duarte een hele wedstrijd kan spelen. Dus poulsen zal de laatste 20-30 minuten wel spelenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
sja, ze verdienen het alle drie natuurlijk.quote:Op zondag 1 december 2013 12:16 schreef Littlerabbit het volgende:
Jammr dat Moisander weer wissel staat.Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
0-2. Zit niet tegen.
Duarte bevalt me prima, sterk lichaam en sterk aan de bal (ondanks dat ie op een ongewone positie staat). Prima aankoop, stukken beter dan Maher en voor minder dan de helft aan transfersom.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoe Ajax druk zet 5-10 seconden na balverlies is heerlijk om te zien. De tegenstander is dan op hun zwakst, Barcelona deed dat ook perfect onder Guardiola![]()
Enige gekke is dat hij bijna hands maakte in de 16 wat nergens op sloeg. Dat kan je Europees zo de wedstrijd kostenquote:Op zondag 1 december 2013 13:06 schreef Pedroso het volgende:
0-2. Zit niet tegen.
Duarte bevalt me prima, sterk lichaam en sterk aan de bal (ondanks dat ie op een ongewone positie staat). Prima aankoop, stukken beter dan Maher en voor minder dan de helft aan transfersom."Ik heb nog nooit een zak geld een doelpunt zien maken"![]()
Of het teveel is weten we niet, maar hij zit er iig altijd zo uit.quote:Op zondag 1 december 2013 13:09 schreef GwaiLow het volgende:
Duarte is een beetje mollig (geworden) moet ik eerlijk zeggen. Of zie ik dat verkeerd?![]()
Ze moeten achterin wel oppassen dat ze niet alles voetballend proberen op te lossen. Het is soms kantje boord en dat gaat nog wel een keer fout.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 1 december 2013 13:13 schreef Wessiej het volgende:
Wat doen jullie allemaal hier joh, nepsupporters, zitten niet eens in het stadion
Comfortably numb![]()
kip eten togquote:Op zondag 1 december 2013 13:09 schreef GwaiLow het volgende:
Duarte is een beetje mollig (geworden) moet ik eerlijk zeggen. Of zie ik dat verkeerd?Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Ja, Thuli en Klaasen doen het meer dan behoorlijk!quote:Op zondag 1 december 2013 13:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik had niet gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, maar ik begin fan te worden van Klaassen.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: