quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Laysa het volgende:
En mijn oudste nichtje heeft vandaag haar B diploma gehaald

Vast! Ik hoor het donderdag wel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
En nu beiden op naar C....Dat duurt ook een week op 8 geloof ik

Jaquote:

Ik ben 'm even op gaan zoeken en ik heb hem idd ook al eens gezien. Hij is geinig idd!quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is echt een leuke![]()
Heb hem ooit al eens gezien.

quote:Op zondag 1 december 2013 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Had ook zo'n medelijden met mijn schoonmoeder...Die had ik vanochtend al huilend aan de telefoon.

Dubbel idd, dat gemis zal altijd voelbaar blijven vrees ik.quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou het was ook een erg verdrietige dag voor ons volwassenen...Daarom ben ik ook gegaan toen al die visite kwam![]()
Maar ben wel heel trots op mijn nichtje dat ze nu al A en B heeft

Bahquote:Op zondag 1 december 2013 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Had ook zo'n medelijden met mijn schoonmoeder...Die had ik vanochtend al huilend aan de telefoon.

quote:Op zondag 1 december 2013 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()

quote:
quote:
Ik kan het niet maken om niet bij mijn eigen familie te komen. Dan heb ik zelf echt een mega schuld gevoel. En ze nemen het me ook niet kwalijk dat ik geen feestnummer ben.quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dubbel idd, dat gemis zal altijd voelbaar blijven vrees ik.
Maar des te knapper vind ik het dat jij wel door probeert te gaan en aan dit soort "feestjes" meedoet

quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent een liefje
Ik ken genoeg mensen die zich na zoiets heftigs volledig afzonderen en wegkwijnen hoor, dus nogmaals; ik heb bewondering voor jou en hoe je het allemaal probeert te rooien nu

dus datquote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent een liefje
Ik ken genoeg mensen die zich na zoiets heftigs volledig afzonderen en wegkwijnen hoor, dus nogmaals; ik heb bewondering voor jou en hoe je het allemaal probeert te rooien nu

Mee eens, heel knap!quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent een liefje

+1quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent een liefje

Dat kleurtje staat je beeldigquote:

Ik zie ook tzt wel hoe het gaat heurquote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken, maar wil niet op het lijstje....ik beslis kort van te voren, als in een week denk ik
Primaquote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gezellig! Beschouwen we dat dan gelijk als die waar we laatst over FB-den?

IK VROEG AL WELKE ZENDER MAAR GEEN ANTWOORD.quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAA er komt een leuke wijvenfilm op tv vanavond.
"What's your number".

NET5, HALF NEGEN!quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK VROEG AL WELKE ZENDER MAAR GEEN ANTWOORD.

nee die moeten nog komen en na vandaag helemaal...Ik kwam binnen en toen zei mijn schoonzusje gelijk:ooooooooooooooooooh wat ben je blondquote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hebbie nou al low lights?
Die staan leuk bij blozende wangen

nee dat kan niet aan je internet liggenquote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
laysa![]()
indaha hoe is de zwarte???
Ean was vanmorgen verbaasd dat er niks in haar schoen zat. en even later zei ze mama jij iets in schoen doen.
Onze laptop is kapot iets met de hardschijf en onze leen laptop doet ook vreemd die gaat telkens midden in de zin terug waarin ik aan het typen ben. dat deed onze eigen laptop ook. kan dat aan ons internet liggen?

toetsen die vast zitten?rotzooi onder het toetsenbord?quote:Op zondag 1 december 2013 20:09 schreef ferrari_rood het volgende:
laysa![]()
indaha hoe is de zwarte???
Ean was vanmorgen verbaasd dat er niks in haar schoen zat. en even later zei ze mama jij iets in schoen doen.
Onze laptop is kapot iets met de hardschijf en onze leen laptop doet ook vreemd die gaat telkens midden in de zin terug waarin ik aan het typen ben. dat deed onze eigen laptop ook. kan dat aan ons internet liggen?

zou kunnen. maar de laptop die ik nu heb is van een computerreparateur.quote:Op zondag 1 december 2013 20:20 schreef Ynske het volgende:
[..]
toetsen die vast zitten?rotzooi onder het toetsenbord?
Virus?

goed bezigquote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef indaha het volgende:
Het zijn niet de beste foto's maar zwarte katten zijn lastig te fotograferen![]()
Hij/zij is nog iets bangig maar na wat voer kreeg ik toch al een kopje tegen mijn hand aan .
Ik heb hem voorlopig op de rommel/waskamer gezet zodat hij even rust krijgt .
Ik ben niet van plan hem te houden , ik hoop dat we snel een baasje vinden maar ik kan zo'n kleintje toch ook niet buiten laten zitten met slecht weer op komst

Staat de touchpad aan? Zo ja: 10 tegen 1 dat je per ongeluk op de touchpad drukt waardoor je cursor op de muispositie komt te staan. Ergernis nummer 1 hier op een laptopquote:Op zondag 1 december 2013 20:28 schreef ferrari_rood het volgende:
ik dacht misschien is hij traag en loopt hij een beetje achter de feiten aan ofzo. nou dat corrigeren telkens is ook niks dusik ga verder met sint cadeaus

Je bent weer super bezig jij!quote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef indaha het volgende:
Het zijn niet de beste foto's maar zwarte katten zijn lastig te fotograferen![]()
Hij/zij is nog iets bangig maar na wat voer kreeg ik toch al een kopje tegen mijn hand aan .
Ik ben niet van plan hem te houden , ik hoop dat we snel een baasje vinden maar ik kan zo'n kleintje toch ook niet buiten laten zitten met slecht weer op komst

quote:Op zondag 1 december 2013 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel he... dat dit een gevalletje 'Welkom thuis Poekie' wordt![]()
![]()

Ohh ik lees het al, hij pakt je nu al in, de slimmerikquote:Op zondag 1 december 2013 20:32 schreef indaha het volgende:

Prima bedje!quote:

Ik durfde het al niet voor te stellenquote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef indaha het volgende:
Wil jij geen kameraadje voor Sophie als we geen baasje vinden ?

geregeld!quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef indaha het volgende:

Nee.quote:Op zondag 1 december 2013 20:42 schreef indaha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |