quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Laysa het volgende:
En mijn oudste nichtje heeft vandaag haar B diploma gehaald
Vast! Ik hoor het donderdag wel.quote:Op zondag 1 december 2013 19:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
En nu beiden op naar C....Dat duurt ook een week op 8 geloof ik
Jaquote:
Ik ben 'm even op gaan zoeken en ik heb hem idd ook al eens gezien. Hij is geinig idd!quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef Greys het volgende:
[..]
En het is echt een leuke![]()
Heb hem ooit al eens gezien.
quote:Op zondag 1 december 2013 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Had ook zo'n medelijden met mijn schoonmoeder...Die had ik vanochtend al huilend aan de telefoon.
Dubbel idd, dat gemis zal altijd voelbaar blijven vrees ik.quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou het was ook een erg verdrietige dag voor ons volwassenen...Daarom ben ik ook gegaan toen al die visite kwam![]()
Maar ben wel heel trots op mijn nichtje dat ze nu al A en B heeft
Bahquote:Op zondag 1 december 2013 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
Had ook zo'n medelijden met mijn schoonmoeder...Die had ik vanochtend al huilend aan de telefoon.
quote:Op zondag 1 december 2013 19:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
quote:
quote:
Ik kan het niet maken om niet bij mijn eigen familie te komen. Dan heb ik zelf echt een mega schuld gevoel. En ze nemen het me ook niet kwalijk dat ik geen feestnummer ben.quote:Op zondag 1 december 2013 19:37 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dubbel idd, dat gemis zal altijd voelbaar blijven vrees ik.
Maar des te knapper vind ik het dat jij wel door probeert te gaan en aan dit soort "feestjes" meedoet
quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent een liefje
Ik ken genoeg mensen die zich na zoiets heftigs volledig afzonderen en wegkwijnen hoor, dus nogmaals; ik heb bewondering voor jou en hoe je het allemaal probeert te rooien nu
dus datquote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent een liefje
Ik ken genoeg mensen die zich na zoiets heftigs volledig afzonderen en wegkwijnen hoor, dus nogmaals; ik heb bewondering voor jou en hoe je het allemaal probeert te rooien nu
Mee eens, heel knap!quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent een liefje
+1quote:Op zondag 1 december 2013 19:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Je bent een liefje
Dat kleurtje staat je beeldigquote:
Ik zie ook tzt wel hoe het gaat heurquote:Op zondag 1 december 2013 18:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zit er ook over na te denken, maar wil niet op het lijstje....ik beslis kort van te voren, als in een week denk ik
Primaquote:Op zondag 1 december 2013 18:31 schreef Oognip het volgende:
[..]
Gezellig! Beschouwen we dat dan gelijk als die waar we laatst over FB-den?
IK VROEG AL WELKE ZENDER MAAR GEEN ANTWOORD.quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAA er komt een leuke wijvenfilm op tv vanavond.
"What's your number".
NET5, HALF NEGEN!quote:Op zondag 1 december 2013 20:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
IK VROEG AL WELKE ZENDER MAAR GEEN ANTWOORD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |