Oeh het zou zo geweldig zijn!quote:Op zondag 1 december 2013 18:18 schreef MissBliss het volgende:
Er staat nu eten en water buiten + een kattentent () met daarin het tuinkussen waar ze laatste weken non-stop op lag + een handdoek om onder te kruipen. Dus als ze ons balkon bereikt komt ze in een warm bad terecht
Gezellig! Beschouwen we dat dan gelijk als die waar we laatst over FB-den?quote:Op zondag 1 december 2013 18:29 schreef Qwea het volgende:
Ik kom misschien ook wel shabu'en btw de 11de. Ligt er ff aan hoe het met Boe enzo gaat.
Ik zit er ook over na te denken, maar wil niet op het lijstje....ik beslis kort van te voren, als in een week denk ikquote:Op zondag 1 december 2013 18:29 schreef Qwea het volgende:
Ik kom misschien ook wel shabu'en btw de 11de. Ligt er ff aan hoe het met Boe enzo gaat.
Ja, echt zo lief! Die krijgen sowieso bloemen ofzo van me, of we die kat nu vinden of niet.quote:Op zondag 1 december 2013 18:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat een superaardige buurman!![]()
En is terug komen over de balkons dus lastiger dan heen naar die klimop lopen via de balkons?
Ja, dat doen we morgen nog wel even. En ik hang dan nog wat extra posters op (die bij de AH is weggehaaldquote:Op zondag 1 december 2013 18:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh het zou zo geweldig zijn!
En probeer morgen idd alleen nog even wat kattengrit op zo'n plankje te leggen, 3 treetjes hoog bv
Ja lief om te zien hoe ze nog onbekommerd erin mee gaan.quote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk hè? Wij hebben gisteravond geSinterklaasd met nichtje van 5,5.banaan erin bij gebrek aan wortel)
En dan dat koppie toen er gestrooid en geklopt werd....en toen ze de zakken cadeautjes zag staan![]()
Stond ze in der maillotje buiten "Zwarte Piehiet! Kom maar hoor!"
Maar hij kwam niet
En de schok was wederom enorrrrm toen bleek dat de kiwi en de banaan weg waren toen we klaar waren met uitpakken (die had ze buiten neergelegd voor als Americo het zou ruiken en honger zou krijgen)
Echt een heerleyk avondje
quote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk hè? Wij hebben gisteravond geSinterklaasd met nichtje van 5,5.
Buurman zou pepernoten strooien en kloppen, dus wij zingen bij onze schoen (met een kiwi en een banaan erin bij gebrek aan wortel)
En dan dat koppie toen er gestrooid en geklopt werd....en toen ze de zakken cadeautjes zag staan![]()
Maar hij kwam niet
En de schok was wederom enorrrrm toen bleek dat de kiwi en de banaan weg waren toen we klaar waren met uitpakken (die had ze buiten neergelegd voor als Americo het zou ruiken en honger zou krijgen)
Iddquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja lief om te zien hoe ze nog onbekommerd erin mee gaan.
dat drama heb ik gelukkig niet mee hoeven makenquote:Op zondag 1 december 2013 18:49 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Idd
En tegen alle verwachtingen sliep ze binnen 5 minuten toen ze op bed moest
Liefquote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Leuk hè? Wij hebben gisteravond geSinterklaasd met nichtje van 5,5.
Buurman zou pepernoten strooien en kloppen, dus wij zingen bij onze schoen (met een kiwi en een banaan erin bij gebrek aan wortel)
Maar hij kwam niet
Goed geplandquote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat drama heb ik gelukkig niet mee hoeven maken![]()
Het was bij mijn schoonouders en vandaag is mijn schoonmoeder jarig. Dus toen om half 4 alle visite kwam ben ik naar huis gegaan
Ahwquote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef indaha het volgende:
Omg onze achterbuurvrouw belde net , ze heeft een kleine zwarte kat gevonden en zij kan hem niet binnenhouden wat zij heeft een terrorpoes
Nu vraagt ze of wij even kunnen komen kijken en ik voel de bui al hangen want wij zijn softies![]()
Het beestje schat zij op een maand of 3 en is helemaal tam dus of hij/zij is weggelopen en dan vinden we hopelijk snel het baasje of buitengezet wat ik niet hoop zo zijn we aan meer katten gekomen en die gingen ook nooit meer weg
Kom maar op met de foto's dan beslissen wij wel voor jequote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef indaha het volgende:
Omg onze achterbuurvrouw belde net , ze heeft een kleine zwarte kat gevonden en zij kan hem niet binnenhouden wat zij heeft een terrorpoes
Nu vraagt ze of wij even kunnen komen kijken en ik voel de bui al hangen want wij zijn softies![]()
Het beestje schat zij op een maand of 3 en is helemaal tam dus of hij/zij is weggelopen en dan vinden we hopelijk snel het baasje of buitengezet wat ik niet hoop zo zijn we aan meer katten gekomen en die gingen ook nooit meer weg
Lol!quote:Op zondag 1 december 2013 19:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Goed gepland![]()
Cat, koop jij dan ook cadeautjes voor ze of regelt Sinterbroer dat?
Ik zwaai ook altijd uitbundig als ik Sint zie
Had hem van de week bijna onder de auto en toen gooiden de Pieten pepernoten op m'n auto, schrok me wild
quote:Op zondag 1 december 2013 19:08 schreef indaha het volgende:
ik moest vanaf werk via Henk naar die collega gisteren helemaal in vol pak.quote:Op zondag 1 december 2013 18:57 schreef Greys het volgende:
Leuk dat Sinterklazen
Ik dacht dat ik er niets meer om gaf, maar toen ik vroeg in de middag naar huis reed vanaf de supermarkt (had ineens trek in sinaasappels en peren en de Jumbo is sinds twee weken elke zondag open) liep er een Sinterklaas met drie Pieten een paar straten van mijn huis.
Ik ging automatisch een beetje langzaam rijden en toen een van de Pieten naar me zwaaien moest ik keihard grijnzen, vond het superleuk![]()
Ja zo reageer ik ook altijd en daarom hebben we ook 5 katten terwijl we er ooit maar 3 wildenquote:
Ja de vorige die we op deze manier kregen was geboren op onze trouwdag en onze Binky was destijds een kerstkadootjequote:Op zondag 1 december 2013 19:11 schreef Ingetje79 het volgende:
Oeh Indaha, een cadeautje van de Sint denk ik
Nee, hopelijk is er een heus baasje en is deze snel gevonden.
Kan me toch niet voorstellen dat ze zo'n beest op straat zetten
En je verjaardagskadootjequote:Op zondag 1 december 2013 19:13 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja zo reageer ik ook altijd en daarom hebben we ook 5 katten terwijl we er ooit maar 3 wilden
[..]
Ja de vorige die we op deze manier kregen was geboren op onze trouwdag en onze Binky was destijds een kerstkadootje![]()
Er zijn gewoon teveel feestdagen
Ja maar die had ik zelf uitgezocht , alhoewel Tommie een bonus wasquote:
slechter dan die Jan Mulder bij DWDD pas dat kan niet. Robert ten Brink is wel een goede die zag ik pas ergens. in een serieuze rol bedoel ik. Toen met Paul de Leeuw was gewoon leuke comedy.quote:Op zondag 1 december 2013 19:12 schreef Laysa het volgende:
Wat een Sssssssssssssssslechte sinterklaas zeg
Wilbert Gieske is normaal de vaste sinterklaas van Rtl, maar geloof me Henny is echt echt echt heel slechtquote:Op zondag 1 december 2013 19:15 schreef Toekito het volgende:
[..]
slechter dan die Jan Mulder bij DWDD pas dat kan niet. Robert ten Brink is wel een goede die zag ik pas ergens. in een serieuze rol bedoel ik. Toen met Paul de Leeuw was gewoon leuke comedy.
Maak je idd wel foto's...kunnen we gelijk je jongste spruit bekijkenquote:
Daar ga ik wel van uitquote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Heeft het gevonden katje geen chip dan?
Hij wordt toch wel eerst als gevonden opgegeven, toch, toch?
Indaha kennende... Tuulk! Maar tot dat geregeld is en baasjes gevonden kunnen worden is een terrorkatvrij huis wel zo fijn.quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Greys het volgende:
Heeft het gevonden katje geen chip dan?
Hij wordt toch wel eerst als gevonden opgegeven, toch, toch?
Een dag vol hoogtepuntenquote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Laysa het volgende:
En mijn oudste nichtje heeft vandaag haar B diploma gehaald
quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef Laysa het volgende:
En mijn oudste nichtje heeft vandaag haar B diploma gehaald
Welke kat ga je inpakken?quote:Op zondag 1 december 2013 19:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Groot gelijk
Voor E. hebben we ook niets gekocht namens Sint; die is 2,5 en snapt het nog niet half.
Ik geef altijd wel een geldbedragje voor op haar spaarrekening en dit jaar komen ze 2e kerstdag hier; dan vind ik het wel leuk om ff een kleinigheidje onder de boom te leggen voor haar, zodat ze er direct mee kan spelen in ons kind-onvriendelijke huis
Wijvenfilm!quote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Greys het volgende:
QWEAAAAAAAAAAAA er komt een leuke wijvenfilm op tv vanavond.
"What's your number".
Nou het was ook een erg verdrietige dag voor ons volwassenen...Daarom ben ik ook gegaan toen al die visite kwamquote:
Ja volgens mij lopen ze gelijk op, want zij had dr a ook in september gehaaldquote:Op zondag 1 december 2013 19:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]![]()
Bij mij gisteren ook eentje! In een week of acht na haar A diploma.
OMG Ingetje2quote:Op zondag 1 december 2013 19:26 schreef PaarsBeestje het volgende:
Indaha heeft een nieuwe kat!![]()
/veeltevoorbarigjompelalert
Ja, alweer een "eerste keer" natuurlijkquote:Op zondag 1 december 2013 19:24 schreef Laysa het volgende:
Nou het was ook een erg verdrietige dag voor ons volwassenen...Daarom ben ik ook gegaan toen al die visite kwam![]()
Maar ben wel heel trots op mijn nichtje dat ze nu al A en B heeft
Ja precies!quote:Op zondag 1 december 2013 19:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, alweer een "eerste keer" natuurlijk
Knap van je nichtje!
Snelle chickiesquote:Op zondag 1 december 2013 19:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja volgens mij lopen ze gelijk op, want zij had dr a ook in september gehaald
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |