Dat is een goed idee ja, hoewel ik niet aan mn buren wil vragen of ik wat grit in hun tuin mag dumpen. Nou ja, ik bedenk wel wat. Of een klein beetje op het eerste treetje idd, dat zou nog kunnen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Barbaaf het volgende:
Ik las eerder de tip om met geurvlaggen (oud grit, favoriete dekentje oid) te werken, denk dat dat ook wel goed is om bij het trappetje te doen. Omdat Kitty altijd een paar huizen verder naar beneden komt heeft ze natuurlijk geen idee dat die tuin en het trappetje bij julie horen.
Ja, het gaat ook na een week weer weg hoor. Maar de buurman naast ons bijv. is een hele rare man, waar we geen contact mee hebben (heb 2 keer aangebeld maar hij doet nooit open), dus daar kan ik dat niet tegen zeggen.quote:Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef Greys het volgende:
Stel dat het echt enorme overlast geeft dan kan je beloven dat ie sowieso over een paar dagen ofzo weer weg mag eventueel. Daar zou ik me nog even niet te druk om maken.
Denk je dat het ze lukt om hem vanavond nog te plaatsen?
En kan me wel voorstellen dat je had gehoopt op vandaag hoor, omdat het de vorige keer ook precies zoveel dagen duurde. En helemaal niemand heeft haar gezien? Dan houdt ze zich wel heel goed verstopt, want de kans is dus (gelukkig) wel enorm dat ze nog in de tuinen is als ze er amper uit kan.
Misschien (over)morgen anders ofzo nog een briefje in de brievenbussen gooien of iedereen alsjeblieft zijn eigen tuin grondig wil doorzoeken omdat ze wel in een van die tuinen moet zijn, dus of men ook met een zaklamp onder dat schuurtje wil schijnen waar ze evt onder zou kunnen. Niet iedereen zal het doen, maar je weet nooit...

Dit is 4 balkons verderop, dus dat gaat niet werken. Daar waar ze ws gevallen is en hopelijk nu nog in de buurt zit.quote:Op zondag 1 december 2013 17:19 schreef tombolafan het volgende:
Super! En dan bovenaan (of vanuit binnen) roepen

Gelukkig kan die buurman aardig klussenquote:Op zondag 1 december 2013 17:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Ware Doe Het Zelverts, die Amsterdammerts
Hopelijk gaat het werken

Nope, infuus mag ik niet meer.quote:Op zondag 1 december 2013 17:21 schreef indaha het volgende:
Mooie trap MB ,hopelijk komt Kitty nu snel naar huis![]()
Ik hoop eigenlijk dat er veel sneeuw in Parijs valt en maar een klein beetje hier![]()
Qwea beterschap, wat shit van die allergische reactie .
Mag je nu wel nog doorgaan met dat infuus ?
Ik duim verder voor Baloe

Je zei kut en dikke lippenquote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker happen met je dikke lippen.
Nee kut hoor, is toch best even schrikken

De combinatie van deze woorden is enigszins vreemdquote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Lekker happen met je dikke lippen.
Nee kut hoor, is toch best even schrikken

Niet? Laat je tieten dan eens zien?quote:Op zondag 1 december 2013 17:43 schreef Laysa het volgende:
Alsof ik echt zo'n heilig preuts boontje ben

quote:
quote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
De combinatie van deze woorden is enigszins vreemd
Wat is er gebeurd?
quote:Op zondag 1 december 2013 17:41 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die zo denkt

En ik deed expres beteuterdquote:Op zondag 1 december 2013 17:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Huh? Ik vond het alleen maar grappig. Verder geen bijgedachten..

Leugenaar. Je probeert het dr gewoon te laten bewijzen dmv dat ze naakt gaat. Ik heb je heul door, vieslakje.quote:Op zondag 1 december 2013 17:45 schreef PaarsBeestje het volgende:
Huh? Ik vond het alleen maar grappig. Verder geen bijgedachten..

Nu even niet schat, ik heb hoofdpijnquote:Op zondag 1 december 2013 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Leugenaar. Je probeert het dr gewoon te laten bewijzen dmv dat ze naakt gaat. Ik heb je heul door, vieslakje.

Nou, ik zie mezelf al wijdbeens op die tafel liggen. Maar toen ik de HAP en SEH belde zij ik ook "Ja ik heb dikke lippen, hihi dikke lippen"quote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef Laysa het volgende:
maar laten we wel wezen Qwea...het waren gelukkig de lippen in je gezicht...Lijkt me toch knap onhandig als het die andere lipjes waren geweest

Preuts wijf.quote:Op zondag 1 december 2013 17:47 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Nu even niet schat, ik heb hoofdpijn

Ohhhh die lekkere, drie stukjes met ham-roomkaas en drie met salami-kaas ofzoiets?quote:Op zondag 1 december 2013 17:54 schreef Laysa het volgende:
Was ik net bij de AH aan de kassa, bleek het pak melk te lekken![]()
Afijn ze gingen een nieuw pak halen voor me...En nu heb ik mini wraps met meuk kant en klaar waar Greys het over had

die eerste ja en die andere met gedroogd tomaatje en nog wattesquote:Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohhhh die lekkere, drie stukjes met ham-roomkaas en drie met salami-kaas ofzoiets?

Ohjaaaa dat is het! Tomaat en kaasquote:Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
die eerste ja en die andere met gedroogd tomaatje en nog wattes

En morgen weer want mijn ogen waren weer eens groter dan mijn maagquote:Op zondag 1 december 2013 18:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ohjaaaa dat is het! Tomaat en kaas
Dat is echt een goddelijk setje

Samen met de buurman in wiens tuin hij staatquote:Op zondag 1 december 2013 18:04 schreef Greys het volgende:
Supertrap, Bliss!
Heeft Re dat zelf getimmerd? Handyman!

Wel fijn dat de buren zo goed meedenken en helpenquote:Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Samen met de buurman in wiens tuin hij staatGaat ook naar hun balkon.
Ik weet niet of ze van dat balkon naar het onze kan, het stukje bij de klimop is misschien lastig om langs te komen. Maar ja, wie weet

Ja, echt super!quote:Op zondag 1 december 2013 18:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wel fijn dat de buren zo goed meedenken en helpen

Wat een superaardige buurman!quote:Op zondag 1 december 2013 18:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Samen met de buurman in wiens tuin hij staatGaat ook naar hun balkon.
Ik weet niet of ze van dat balkon naar het onze kan, het stukje bij de klimop is misschien lastig om langs te komen. Maar ja, wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |