quote:
 Op zondag 1 december 2013 17:03 schreef Barbaaf het volgende:Ik las eerder de tip om met geurvlaggen (oud grit, favoriete dekentje oid) te werken, denk dat dat ook wel goed is om bij het trappetje te doen. Omdat Kitty altijd een paar huizen verder naar beneden komt heeft ze natuurlijk geen idee dat die tuin en het trappetje bij julie horen.
Dat is een goed idee ja, hoewel ik niet aan mn buren wil vragen of ik wat grit in hun tuin mag dumpen. Nou ja, ik bedenk wel wat. Of een klein beetje op het eerste treetje idd, dat zou nog kunnen.
quote:
 Op zondag 1 december 2013 17:05 schreef Greys het volgende:Stel dat het echt enorme overlast geeft dan kan je beloven dat ie sowieso over een paar dagen ofzo weer weg mag eventueel. Daar zou ik me nog even niet te druk om maken.
Denk je dat het ze lukt om hem vanavond nog te plaatsen? 
En kan me wel voorstellen dat je had gehoopt op vandaag hoor, omdat het de vorige keer ook precies zoveel dagen duurde. En helemaal niemand heeft haar gezien? Dan houdt ze zich wel heel goed verstopt, want de kans is dus (gelukkig) wel enorm dat ze nog in de tuinen is als ze er amper uit kan.
Misschien (over)morgen anders ofzo nog een briefje in de brievenbussen gooien of iedereen alsjeblieft zijn eigen tuin grondig wil doorzoeken omdat ze wel in een van die tuinen moet zijn, dus of men ook met een zaklamp onder dat schuurtje wil schijnen waar ze evt onder zou kunnen. Niet iedereen zal het doen, maar je weet nooit...
Ja, het gaat ook na een week weer weg hoor. Maar de buurman naast ons bijv. is een hele rare man, waar we geen contact mee hebben (heb 2 keer aangebeld maar hij doet nooit open), dus daar kan ik dat niet tegen zeggen.
Ja, ik ga van de week nogmaals briefjes in de bussen doen, als ze er dan nog niet is.
De trap staat! 

Ziggy played guitarOp donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~