RFR hihi ja het is wat he

Alleen baal ik van zo weinig zakken in mn broeken

1 broek heeft blinde zakken aan de voorkant en de ander geen

en ik heb ze echt nodig voor mn werk

Dilemma nu is bestel ik een (gekleurd) jasje om al mn zooi in te doen of ga ik aan een
heuptasje 
Burdie jammer van de echo zeg..
Purple lastig lijkt me dat idd, overtijd lopen.
Leuk al die verschillende leeftijden
Kim ik kreeg hier ook regelmatig de vraag of het gepland was hoor

Ik vind het zelf ook een gekke vraag en nogal persoonlijk, of het nou wel of niet gepland is het kan toch welkom zijn? En is dat jouw zaak?

W magoed.. ga er maar vanuit dat mensen het goed bedoelen

Nikki oh fijn zo'n collega

Whehe

En lekker slapen ftw

Tennisballetje; ik heb ook wel vaker zeurende buikpijn, denk dat het iets van groeipijnen zijn? Misschien banden etc.. En ja ik heb ook last van mn darmen dus bij mij kan 't dat ook nog zijn

Skips jeutje wat een reactie van je tante zeg...

heftig!
Fijn dat het beter gaat met bob!
Soempie leuk is dat he, je bedenken dat hij/zij op de verjaardagskalender komt

Ohjee flowerbox is het waggelen begonnen? En puntbuik.. ik had dat vaak als ik in bed ging liggen. Leek net een pyramide

Twink wat vaag dat ze dan je buik aanraakten

Niet leuk idd! Heb 't zelf nooit gehad.
Ik had hier een behoorlijke toeter dus mensen dachten al dat ik uitgerekend was toen ik dat nog niet was. Nou beviel ik ook 2 weken eerder, maar toch. Soort verkapte manier om te zeggen dat je wel erg dik bent, vond ik

Jompels
Ben ook niet bang voor de bevalling. Vorige keer veel voorwerk, weinig slaap dus al snel naar het zh voor ruggenprik. Hemels. En idd, ook te strakke bbspieren dus knip, maar niks van gevoeld en hechten ook niet. Herstel ging ook super. Al met al een hele fijne bevalling, was er toen niet bang voor maar nu ook niet voor de 2e

Zie wel hoe het gaat!
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥