Niet vervelend, eerder komisch! En probeer mn mond te houden met tips en commentaar. Hij is zo schattig bezig!quote:Op zondag 1 december 2013 12:31 schreef Twinkle20 het volgende:
O ... niks aan de hand nog lees ik nu
Hmm.. vind je dat vervelend om toe te moeten kijken hoe je man het huishouden doet?
Ikke wel ja....het is voor ons de eerste maar ben best een beetje bang voor de pijn en dat het lang gaat duren. Ook ivm te strakke bekkenbodem en bekkeninstabiliteit...quote:Op zondag 1 december 2013 16:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Zijn er echt mensen die ongevraagd aan je buik zitten?
Mabawa, zo fijn om lekker naar huis te kunnen met jullie kereltje![]()
Voor de dames die bijna moeten bevallen, zijn jullie erg zenuwachtig voor de bevalling?
Zojuist toevallig ergens gelezen: iets groter dan een twee euro muntstuk.quote:Op zondag 1 december 2013 17:40 schreef angelatje het volgende:
Ik verlies al sinds donderdag slijmsliertensoms best veel ook. Ben benieuwd hoe groot zo'n slijmprop is
quote:Op zondag 1 december 2013 19:21 schreef DJMomo het volgende:
Sjaak is echt té cool. En dan krijg ik er gewoon nog zo een!![]()
/hormonaalmomentje
Jouw vaders ding is ook wel erg leuk Nikkiquote:Op zondag 1 december 2013 20:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo![]()
Rijst wat enorm schattig van je vader.![]()
Leuk hè als ouders er zo mee bezig zijn! Ik kreeg vandaag een appje van mijn vaders vriendin met een foto van mijn vader met babyfoon aan zijn broekriem en daarbij de tekst: "opa is er al klaar voor." Hoe schattig!
En Rijst, die Dirx doos, is dat standaard of was dat alleen omdat de dirx nieuw opende bij jullie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel mannen in december jarig hier....
quote:Op maandag 2 december 2013 07:52 schreef NoBoNo het volgende:
Goedemorgen allemaal dames! Bijgelezen maar alles weer vergeten, behalve dan TB die zich zorgen maakt, maar dat komt wel goed hoor!
En mabawa, heeft mijn nichtje paar maanden terug ook gehad, paar dagen onder de blauwe lamp en het was weer goed. Even bij het raam leggen voor zonlicht wil ook nog wel eens helpen.
Wat leeftijden betreft VL 36 en iklichter wordende strepen komen meestal niet meer goed voor zover ik weet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel mannen in december jarig hier....
---
Nu maar hopen dat het uit zichzelf komt. Ik heb me iets te gemakkelijk tot hoop laten verleiden helaas
Uiteraard heb ik meegelezen maar ik sla er weinig van op. Zit even in een cocon![]()
Interessant, die ga ik straks kijken.quote:Op maandag 2 december 2013 08:08 schreef WupWup het volgende:
Hebben jullie dit gezien gisteren? Erg interessant! http://www.wetenschap24.n(...)mber/Indringers.html
Sterkte Tennisballetje.
Ja en zo mag je niks meer etenquote:Op maandag 2 december 2013 08:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
http://goedgezond.wordpre(...)ok-uitz-een-vandaag/
Ik lurk.hier veel en lees ook regelmatig dat er veel mandarijnen gegeten worden, dus daarom even een linkje
Best een beetje een slecht linkje imho. Maar er even op wijzen kan nooit kwaad natuurlijkquote:Op maandag 2 december 2013 08:35 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
http://goedgezond.wordpre(...)ok-uitz-een-vandaag/
Ik lurk.hier veel en lees ook regelmatig dat er veel mandarijnen gegeten worden, dus daarom even een linkje
ik weet niet wat de verloskundige me zou kunnen vertellen behalve afwachten. Dus denk dat ik dat maar moet doen. Al valt dat niet mee op maandagochtend op kantoor.quote:Op maandag 2 december 2013 08:59 schreef ikke_84 het volgende:
Nikki wat een dromen zegFijn dat je dochter het leuk heeft gehad, zelfs zo leuk dat ze niet meer naar huis wil hihi kinderen
![]()
Purplevoor de goede nacht en dat voetje
![]()
Momo je bent je alvast aan t voorbereiden op de nacht voedingenen 31weken alweer
ik slaap nog steeds hele nachten door, heerlijk! Zal ook wel ff wennen zijn als dat straks niet meer kan.
TBga je de vk vandaag bellen?
Skip Beterschap!Ziek zijn tijdens je zwangerschap en dan helemaal als LLMer zou verboden moeten worden
Dit is iets wat ik zo moet leren qua mond houdenquote:Op zondag 1 december 2013 13:00 schreef Purple010 het volgende:
[..]
Niet vervelend, eerder komisch! En probeer mn mond te houden met tips en commentaar. Hij is zo schattig bezig!
'Mijn' aflevering van Zembla heeft nog veel meer. Volgens mij heeft heel Z&G daarna een nieuwe TV nodig omdat er iets te veel tegenaan getorpedeerd is.quote:Op maandag 2 december 2013 08:47 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ja en zo mag je niks meer etenIk geloof best dat er idd met veel te veel troep wordt gespoten in de landbouw, maar ik vind dit een beetje bangmakerij. Wetenschappelijke ondersteuning is van harte welkom
![]()
Tennisballetje, veel sterkteEn KP, weer een weekje erbij!
Wanneer wordt die uitgezonden? En dat iets op tv is betekent niet gelijk dat het ook pertinent zo is hequote:Op maandag 2 december 2013 11:02 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
'Mijn' aflevering van Zembla heeft nog veel meer. Volgens mij heeft heel Z&G daarna een nieuwe TV nodig omdat er iets te veel tegenaan getorpedeerd is.![]()
--
Bedankt voor de beterschapswensen!
Ik baal er echt van om nú zo ziek te zijn als LLM-er. Ik ben kapot en moet nu ook nog eens het bed gaan staan verschonen omdat ik te laat bij de WC was. Ik sta hier te 'ik-kan-niet-meeee-heeee-heeeeer'-en tegen niemand. Mini is ondertussen wel lief voor me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |