SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al afgehaakt. Kijk vanavond wel weer.quote:
Dat denk ik ook, bijltjesdag voor de Dutchies....quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:26 schreef hafcfan het volgende:
Anderson
Thornton
Taylor
Lewis
Hier moeten jullie het mee doen,
Die kwam ook vlak nadat de commentator zei dat Anderson nog niet de indruk gaf dat 'ie het Klaassen moeilijk kon makenquote:
Ik zie hem ook niet winnen.quote:
Ja was gisteren ook al zo. Dramatische regie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Grifte het volgende:
Die camera's worden wel bemand door een stel ongekende idioten zeg. Constant verkeerd switchen zodat je de helft van de actie mist.
Daarna lekker tegen Taylor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Grifte het volgende:
Mooie winst voor Gary. Benieuwd of hij het tempo van Pipe kan handelen.
Nog wel, ik zie van Gerwen of van Barneveld er nog wel 6 winnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Rosario het volgende:
Van alle verliezers vandaag heeft Jelle wel de meeste legs gewonnen trouwens.
Ik zie van Barneveld ook nog wel winnen vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog wel, ik zie van Gerwen of van Barneveld er nog wel 6 winnen.
Lekker weer genieten van een chokende Barneyquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Hmz zie nu pas eventuele Taylor - Barney volgende ronde. Leuk!
Eerst vandaag maar eens door komenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weer genieten van een chokende Barney
Hahaquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:24 schreef Monolith het volgende:
4, bullseye, d16 is best origineel.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:37 schreef Grifte het volgende:
'Wat een mooie beeldspraak'
Prachtig altijd hoe stil Jacques is na zo'n kutgrap van Frank, je voelt bijna de ergernis.
Dat wordt een keiharde anale vernedering.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mazzelpik![]()
![]()
.
Gratis afgang tegen The Power morgen
Misschien wint Barney wel, goed voor het WK.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Mazzelpik![]()
![]()
.
Gratis afgang tegen The Power morgen
De partij daarvoor was nog matiger.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:45 schreef OverRated het volgende:
alleen het einde gezien, maar wat een ongelofelijke kutpot
Als dat gebeurt is gras opeens erg verkleurd.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien wint Barney wel, goed voor het WK.
Als Phil plotseling blind wordt heeft hij een klein kansjequote:Op zaterdag 30 november 2013 21:46 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien wint Barney wel, goed voor het WK.
Als Phil blind is, gooit ie ze er nog in.,quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Phil plotseling blind wordt heeft hij een klein kansje
Precies. Kan best een lastige pot worden voor hem.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat Taylor eerst maar winnen van wright
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
De partij daarvoor was nog matiger.
Omdat Maijer een randdebiel is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:51 schreef PowerLoungen het volgende:
Waarom vraagt die klote Maijer elke keer dezelfde vraag na een wedstrijd ?
9-2 Taylor, in de wurggreep met die clown.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Laat Taylor eerst maar winnen van wright
Met zijn clownsschoenenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat Maijer een randdebiel is.
Mooi ja, hij lacht hem gewoon uit.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Phil moet ook lachen om zijn debiele gedrag.
En terecht, tis toch ook een koekwausquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Mooi ja, hij lacht hem gewoon uit.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
Hij doet net of Wright een jong talent is, hij is al 43.
Dat vind ik ook, hij schijnt toch wel populair te zijn. Maar als dartsen cabaret wordt, dan haak ik af.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:59 schreef tja77 het volgende:
[..]
En terecht, tis toch ook een koekwaus
Toen was het nog wel een talent.quote:
Hij zou stoppen bij 13 wereldtitels, waarschijnlijk stopt ie nu pas bij 31.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:07 schreef AFCNiels het volgende:
Zo knap om zo'n lange tijd de beste te zijn.
Zoals het Neil Young zo mooi zong ''It's better to burn out, than to fade away''; Je kan er dus beter uit gaan met een knaller dan langzaam wegzakken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:10 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij zou stoppen bij 13 wereldtitels, waarschijnlijk stopt ie nu pas bij 31.
Vooralsnog is Taylor niet bepaald aan het wegzakken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zoals het Neil Young zo mooi zong ''It's better to burn out, than to fade away''; Je kan er dus beter uit gaan met een knaller dan langzaam wegzakken.
Maar iemand als Bristow, die maar 3 jaar ouder is dan Taylor, die is niet met een knaller gestopt.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooralsnog is Taylor niet bepaald aan het wegzakken.
Wil net zeggen...er is meer concurrentie dan ooit, maar Taylor lijkt ook wel beter dan ooit de laatste maanden...quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vooralsnog is Taylor niet bepaald aan het wegzakken.
Ver boven de rest.quote:
Ik vind het de laatste tijd nog wel wat tegenvallen met de concurrentie. Tijdens de premier League leken er meer spelers echt top. Taylor is daarentegen inderdaad de laatste tijd weer zeer goed in vorm en dan maakt het eigenlijk ook niet eens uit hoe goed de concurrentie in vorm is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:21 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Wil net zeggen...er is meer concurrentie dan ooit, maar Taylor lijkt ook wel beter dan ooit de laatste maanden...
Unibet heeft 1.87 Lewis 1.87 Van Gerwen dacht ik.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:33 schreef Nober het volgende:
Hoe schatten de bookies de kansen voor Van Gerwen in?
Vijftig procent.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:33 schreef Nober het volgende:
Hij is heel licht favoriet, maar ze staan bijna gelijkquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:33 schreef Nober het volgende:
Wat een eindequote:Op zaterdag 30 november 2013 22:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Met 143 de wedstrijd pakken, baaassss.
Morgen Barnie een pakkie geven
Terug naar de BDO een optie?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn handen trillen al als hij een dubbel ziet.
Hij is ook enorm gegroeid, woog zo'n 85 kilo in 2005.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Zo een beetje plakkerige vieze man. Met zo'n muf geurtje stel ik me voor.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:42 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat heb ik ook. Zo een beetje plakkerige vieze man. Met zo'n muf geurtje stel ik me voor.
Co weet er ook alles van.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Ja Scholten , ga hem maar leren hoe je vakkunding kunt afzakken naar een kutniveau
Hoeveel weegt ie nu dan?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij is ook enorm gegroeid, woog zo'n 85 kilo in 2005.
eredivisie kan je nog via nos.nl terug kijken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
Ja godverdomme gelijktijdig met de Eredivisie-samenvattingen.
Eerst samenvattingen en daarna deze wedstrijd kijkenquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:48 schreef Grifte het volgende:
Ja godverdomme gelijktijdig met de Eredivisie-samenvattingen.
Net als die Niels de Ruiterquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lakeside halve finale jonguh
[ afbeelding ]
Die verloor van Glenn Moodyquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Net als die Niels de Ruiter
Glen Moody komt nog steeds voor in zijn nachtmerriesquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die verloor van Glenn Moody
[ afbeelding ]
Dit is ITV hé, niet Sky Sports.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef Swetsenegger het volgende:
Mag wel hopen dat deze regisseur niet bij het wk aanwezig is
Ah, dat verklaart watquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is ITV hé, niet Sky Sports.
Nee, hij had twee keer tops nodig en hij miste de eerste al.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee, hij mist zojuist toch tops?
Kon niet zien waar die eerstvolgende pijl in ging toen hij op 80 stond, was dat tops?quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat was de eerste al, dus geen finish.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:57 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:58 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Kon niet zien waar die eerstvolgende pijl in ging toen hij op 80 stond, was dat tops?
Jammer dat hij niet meer meedoetquote:
Trieste is dat hij dit keer nog beter gooit dan alle andere keren tegen Lewis dit jaarquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:06 schreef Swetsenegger het volgende:
Lewis begint langzamerhand een dingetje te worden voor van Gerwen
Hij rebreakt gelukkigquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Trieste is dat hij dit keer nog beter gooit dan alle andere keren tegen Lewis dit jaar
quote:Op zaterdag 30 november 2013 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lakeside halve finale jonguh
[ afbeelding ]
Ja.. En zelfs toen die pijl al ff in het bord zat (16D) gingen ze nog ff naar de 20 met de cameraquote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef Rosario het volgende:
Moesten we echt aan MVGs reactie zien of-ie 'm pakte?
We kunnen niet vaak genoeg blijven zeggen hoe kansloos slecht die mensen daar zijn.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:20 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja.. En zelfs toen die pijl al ff in het bord zat (16D) gingen ze nog ff naar de 20 met de camera
Maar met de begeleiding van een ervaren rot als Stompé is hij binnen no time van een ander kaliber.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:21 schreef AFCNiels het volgende:
Dit ondanks dat hij niet het goeie management heeft.
Prima, ben blij voor 'm, maar kom op nou.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Ga je lekker druk maken om dat camerawerk terwijl MVG sinds tijden weer met zijn kwelgeest heeft afgerekend![]()
Die moet hij makkelijk kunnen pakken.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Morgen moet ie tegen Newton joh, gooit even snel.
Dan Hamilton of White, dan de finale.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die moet hij makkelijk kunnen pakken.
Morgen ook nog even genieten van de vernedering van de immer vette Barney (en PSV)quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan Hamilton of White, dan de finale.
Gewoon pakken die handel.
Dan maar 2 dingen tegelijk kijken, voetbal begint om 12.30 met Ajax.quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Van Gerwen moet gelijk de eerste partij om 13:45 overigens.
Quarter-Finals
Michael van Gerwen v Wes Newton
Ian White v Andy Hamilton
Gary Anderson v Justin Pipe
Raymond van Barneveld v Phil Taylor
Nou, Taylor is nog steeds wel vrij ruim favorietquote:Op zondag 1 december 2013 02:08 schreef Nober het volgende:
Mooi van Van Gerwen, zijn vorm is net op tijd terug, hij is weer favoriet voor het WK na die 6 legs op rij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Thornton had ook motte winenquote:Op zondag 1 december 2013 13:41 schreef hafcfan het volgende:
Die Klaasen was mie even slecht. Die stijl ook wat lelijk.Barney was ook niks. Word een kansloze partij vanmiddag.
Nee kijk geen partijen terug als ik de uitslag weet.quote:Op zondag 1 december 2013 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Heb je al MvG teruggezien? geweldig man. had het niet verwacht. Lewis leek echt met 9-3 te winnen
Moet je echt doen joh.quote:Op zondag 1 december 2013 13:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Nee kijk geen partijen terug als ik de uitslag weet.
Neh das zo spanning loos.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |