SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben al afgehaakt. Kijk vanavond wel weer.quote:
Dat denk ik ook, bijltjesdag voor de Dutchies....quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:26 schreef hafcfan het volgende:
Anderson
Thornton
Taylor
Lewis
Hier moeten jullie het mee doen,
Die kwam ook vlak nadat de commentator zei dat Anderson nog niet de indruk gaf dat 'ie het Klaassen moeilijk kon makenquote:
Ik zie hem ook niet winnen.quote:
Ja was gisteren ook al zo. Dramatische regie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:32 schreef Grifte het volgende:
Die camera's worden wel bemand door een stel ongekende idioten zeg. Constant verkeerd switchen zodat je de helft van de actie mist.
Daarna lekker tegen Taylor.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:47 schreef Grifte het volgende:
Mooie winst voor Gary. Benieuwd of hij het tempo van Pipe kan handelen.
Nog wel, ik zie van Gerwen of van Barneveld er nog wel 6 winnen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 20:49 schreef Rosario het volgende:
Van alle verliezers vandaag heeft Jelle wel de meeste legs gewonnen trouwens.
Ik zie van Barneveld ook nog wel winnen vandaag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:00 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nog wel, ik zie van Gerwen of van Barneveld er nog wel 6 winnen.
Lekker weer genieten van een chokende Barneyquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:14 schreef de_boswachter het volgende:
Hmz zie nu pas eventuele Taylor - Barney volgende ronde. Leuk!
Eerst vandaag maar eens door komenquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Lekker weer genieten van een chokende Barney
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |