SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een topichunter die Cavaliers. Ik zou een TR plaatsen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef JaimyLee het volgende:
![]()
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Ik heb lessen van Stijn gehad om de topics het snelst te kunnen openen. Gun me dit plezier toch, hier kick ik op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een topichunter die Cavaliers. Ik zou een TR plaatsen.
Heb ik jou daarin lessen gegeven? jeetje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb lessen van Stijn gehad om de topics het snelst te kunnen openen. Gun me dit plezier toch, hier kick ik op.
Als ze gelijk spelen/verliezen kan hij sowieso niet heel lekker slapen vanavondquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Tranquilize het volgende:
Ik huil nog steeds om dat moment van Giroud
Ja, daar had je speciale trucjes voor, zei je. Die heb je ook aan Rens gegeven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik jou daarin lessen gegeven? jeetje.
Oh, 't zal wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, daar had je speciale trucjes voor, zei je. Die heb je ook aan Rens gegeven.
Toine, Dione en Frank Evenblij zijn voor Willem II, die hebben het veel erger.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Tranquilize het volgende:
Ik huil nog steeds om dat moment van Giroud
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:28 schreef Tranquilize het volgende:
RAMSEY WAT EEN KOPBAL WAT EEN BAAS MOOI GEBAAR OOK
Wat was er ook alweer met die Filipijnen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien was dat verhaal dat iemand doodgaat als Ramsey scoort wel een fabeltje.
Toen was Erica Terpstra gaan baden op vakantie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met die Filipijnen?
was gewoon een neger in beeldquote:
speelt briljant jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Stat from @Orbinho - Per Mertesacker with 100% passing accuracy in the first half. Steady from the BFG
Dat denkt iedereen elke week weer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:30 schreef Grifte het volgende:
Fulham 1-0 achter bij West Ham. Lijkt me einde verhaal voor Jol bij deze stand.
Het is wel de club waar hij debuteerde hé. Maar goed, als je juicht hoeft het niet te betekenen dat je geen respect meer hebt voor je club, dus je hebt wel gelijk vind ik. (Of je moet juichen zoals van Persiequote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat spelers niet juichen als ze scoren tegen hun oude club mag van mij ook wel eens ophouden..
Hij speelt en wordt betaald door zijn huidige club.. vind het dus raar dat spelers niet gewoon juichen als ze scoren.. je bent blij dat je scoort, juich dan gewoon.. betekent idd niet dat je dan geen respect meer hebt voor je oude club.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:02 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Het is wel de club waar hij debuteerde hé. Maar goed, als je juicht hoeft het niet te betekenen dat je geen respect meer hebt voor je club, dus je hebt wel gelijk vind ik. (Of je moet juichen zoals van Persie)
Ik was het helemaal met je eens, tot je over RVP begonquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:02 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Het is wel de club waar hij debuteerde hé. Maar goed, als je juicht hoeft het niet te betekenen dat je geen respect meer hebt voor je club, dus je hebt wel gelijk vind ik. (Of je moet juichen zoals van Persie)
Eerst zo schijnheilig niet juichen, dat vind ik dan zo vies.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:14 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik was het helemaal met je eens, tot je over RVP begon
Vorig jaar deed RVP heel netjes, maar vanaf dag 1 tot nu krijgt hij alleen maar bullshit over zich heen van de Arsenal fans. Ik vind het goed dat hij zich daar dan uiteindelijk vanaf zet en gaat juichen. Vooral in zo'n belangrijke wedstrijd.
Zit je nou net Ramsey goed te praten, maar als RVP hetzelfde deed vorig seizoen, is het vies?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:15 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Eerst zo schijnheilig niet juichen, dat vind ik dan zo vies.
Van Persie had best mogen juichen vorig seizoen, maar hij deed dat toch juist niet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:17 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Zit je nou net Ramsey goed te praten, maar als RVP hetzelfde deed vorig seizoen, is het vies?
Klopt, en Ramsey net toch ook niet?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:22 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Van Persie had best mogen juichen vorig seizoen, maar hij deed dat toch juist niet?
Nee, maar het verschil is dat Ramsey het ook nooit zal doen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:23 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Klopt, en Ramsey net toch ook niet?
Ben benieuwd. Dat dacht ik ook van RVP tot een paar weken geleden.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:25 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Nee, maar het verschil is dat Ramsey het ook nooit zal doen.
Gek hè, dat ie een bak schijt over zich heen krijgt. Dat hoerenjong mag beide benen breken, liever vandaag dan morgen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:14 schreef JaimyLee het volgende:
[..]
Ik was het helemaal met je eens, tot je over RVP begon
Vorig jaar deed RVP heel netjes, maar vanaf dag 1 tot nu krijgt hij alleen maar bullshit over zich heen van de Arsenal fans. Ik vind het goed dat hij zich daar dan uiteindelijk vanaf zet en gaat juichen. Vooral in zo'n belangrijke wedstrijd.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gek hè, dat ie een bak schijt over zich heen krijgt. Dat hoerenjong mag beide benen breken, liever vandaag dan morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:48 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Gek hè, dat ie een bak schijt over zich heen krijgt. Dat hoerenjong mag beide benen breken, liever vandaag dan morgen.
twitter:
Denk je dat Ramsey de volgende keer als hij in Cardiff scoort zo juicht als RvP 3 weken geleden?quote:
Ik denk dat Van Persie toen echt oprecht was hoorquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:15 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Eerst zo schijnheilig niet juichen, dat vind ik dan zo vies.
Ik ook, hij had toen ook nog een omhelsing met Wenger, leek mij wel oprecht.quote:Op zondag 1 december 2013 15:02 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Ik denk dat Van Persie toen echt oprecht was hoor
Hij heeft natuurlijk altijd momenten gehad waarop ie zich laat kennenquote:Op zondag 1 december 2013 15:19 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook, hij had toen ook nog een omhelsing met Wenger, leek mij wel oprecht.
Wat er nou 3 weken geleden was dat het zo nodig zo overdreven moest? Ze zongen 'She said no' en het loopt natuurlijk niet zo lekker daar, misschien frustratie, maar ik vond het wel jammer.
Chelsea gaat gewoon winnen hoorquote:Op zondag 1 december 2013 16:42 schreef opreis het volgende:
Gunstig voor arsenal dit, straks chelsea ook weer ff puntjes laten liggen en weer een topweekend
Net als tegen basel zekerquote:Op zondag 1 december 2013 16:47 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
Chelsea gaat gewoon winnen hoor
Chelsea staat er altijd wanneer ze er moeten staan. Tegen Basel was niet best, maar ze speelden dan ook niet alles of nietsquote:
Ja dat riepen wij een minuut geleden.quote:Op zondag 1 december 2013 17:11 schreef waaromniet1988 het volgende:
WTF SOuthampton in 15 seconden 0-1
Prima idee, Raiola heeft vast nog wel wat afgedankte spelers die hij alleen via Jol ergens kwijt kan.quote:Op zondag 1 december 2013 17:27 schreef ajacied4lf het volgende:
Misschien iets voor PSV. Kan hij meteen Mido halen voor in de spits.
En terecht.quote:Op zondag 1 december 2013 17:58 schreef alors het volgende:
Hahah Mourinho is alweer woest naar de kleedkamers gegaan om zich voor te bereiden op een donderpreek
Jammer ja.quote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Rosario het volgende:
City thuis weer in optima forma hoor. Tweemaal Nasri.
City of Chelsea worden kampioenquote:Op zondag 1 december 2013 18:45 schreef Rosario het volgende:
City thuis weer in optima forma hoor. Tweemaal Nasri.
Het ging hem om zijn verdedigende kwaliteiten, niet de aanvallende.quote:Op zondag 1 december 2013 18:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
MataMou moet gewoon toegeven dat hij ongelijk had ivm Mata
Mou moet met dit soort spelers het counter spel laten varen en juist aanvallend meer brengen. Hij heeft er echt het materiaal voor.quote:Op zondag 1 december 2013 18:53 schreef Rosario het volgende:
[..]
Het ging hem om zijn verdedigende kwaliteiten, niet de aanvallende.
Doe maar Liverpoolquote:Op zondag 1 december 2013 18:46 schreef waaromniet1988 het volgende:
[..]
City of Chelsea worden kampioen
doe maar nietquote:
http://eurosport.yahoo.com/football/premier-league/table.htmlquote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gerrard/Suarez > Arsenal (en de rest eigenlijk ook wel).
oke
Die kans is ongeveer even groot..ow wacht het is nulquote:Op maandag 2 december 2013 19:58 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
http://eurosport.yahoo.com/football/premier-league/table.html
Maar je hebt toch wel gelijk, ik acht de kans dat Liverpool de CL wint dit seizoen groter dan de kans dat Arsenal die wint... wacht eens even...
Ik kan niet met zekerheid zeggen of je nu grappig probeert te zijn, of dat je echt zo dom bent dat je dat denkt. Arsenal versloeg dit seizoen de Champions League finalist van vorig seizoen, Liverpool wordt ingemaakt door een promovendus. Trek je conclusies.quote:Op maandag 2 december 2013 20:00 schreef Syntix het volgende:
[..]
Die kans is ongeveer even groot..ow wacht het is nulHet verleden heeft wel uitgewezen dat het voor Arsenal sowieso 0 is.
quote:Op maandag 2 december 2013 19:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
Gerrard/Suarez > Arsenal (en de rest eigenlijk ook wel).
oke
quote:De trainer, Malky Mackay, dacht voor dit seizoen een topspeler aan te trekken. Alles was in kannen en kruiken, totdat Tan de deal schrapte. De beoogde aankoop was geboren in het jaar van het schaap. Dat kon nooit wat worden.
quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef F.Begbie het volgende:
Cardiff met die Maleisische mongool aan het roer
[..]
quote:Op dinsdag 3 december 2013 09:42 schreef F.Begbie het volgende:
Cardiff met die Maleisische mongool aan het roer
[..]
Tsja, Chamakh heeft het nog niet echt op zijn heupen.quote:Op dinsdag 3 december 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Probeer een conclusie te trekken uit het volgende:
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Jawel.quote:Op woensdag 4 december 2013 20:48 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet gescoord?
Mooi man.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:00 schreef Grifte het volgende:
Born in the Usa zet Sunderland op 1-0 vs Chelsea
Het zijn toch altijd weer dezelfde spelersquote:Op woensdag 4 december 2013 21:20 schreef Syntix het volgende:
Liverpool 3-0 weer Suarezhattrick voor hem.
Zonder Suarez is Liverpool niks. Ja, ik weet dat ze een aardige start hadden zonder hem, maar dat zouden ze echt niet volhouden.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn toch altijd weer dezelfde spelers
Hij moet zich even in de kijker spelen, en hij scoort. Nu denken clubs straks dan hij echt wat kan.quote:
QFT, maar laat ze nog maar even van 'm genieten. Volgend jaar is 'ie weg.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Zonder Suarez is Liverpool niks. Ja, ik weet dat ze een aardige start hadden zonder hem, maar dat zouden ze echt niet volhouden.
Ruilen voor Benzema.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Hij moet zich even in de kijker spelen, en hij scoort. Nu denken clubs straks dan hij echt wat kan.
Daar ben ik nooit weg van geweest. Dan liever zo'n teringlijer als Suarez.quote:
Wacht maar totdat hij onder Wenger komt te spelen.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:53 schreef alors het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit weg van geweest. Dan liever zo'n teringlijer als Suarez.
Jazeker, 23:35quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Weet iemand of er vanavond ook Motd is?
Ja uiteraard. 23.35 BBC1.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:58 schreef Le_Professeur het volgende:
Weet iemand of er vanavond ook Motd is?
Alsof een vrouw verstand van voetbal heeftquote:Op woensdag 4 december 2013 21:49 schreef alors het volgende:
[..]
Zonder Suarez is Liverpool niks. Ja, ik weet dat ze een aardige start hadden zonder hem, maar dat zouden ze echt niet volhouden.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof een vrouw verstand van voetbal heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik dacht altijd dat jij een man was.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Alsof een vrouw verstand van voetbal heeft
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:04 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat jij een man was.
Mot ik nou gaan puzzelen ofwa?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:05 schreef alors het volgende:
[..]
Ik Per of Ramsey, maar dat is meer omdat ze in mijn team staan.
linksquote:Op woensdag 4 december 2013 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Is die Januzaj rechts of linksbenig?
Geen humor hebbenquote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Lachen om hem om jezelf zo beter te voelenAlors
Nee, jij hebt gewoon lachwekkende argumenten. Blaag.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef Syntix het volgende:
[..]
Lachen om hem om jezelf zo beter te voelenAlors
Met v Persie is het ook royal sadnessquote:Op woensdag 4 december 2013 22:07 schreef Pedroso het volgende:
Man Utd best wel armoedig zo zonder v. Persie. Toonbeeld is wel Felliani, heeft niks te zoeken bij een topclub.
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee, jij hebt gewoon lachwekkende argumenten. Blaag.
Op 't moment wel. Met hem zouden we favoriet zijn geweest.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met v Persie is het ook royal sadness
Zijn jullie nog steeds hoor.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Op 't moment wel. Met hem zouden we favoriet zijn geweest.
Ja maar dan pakken ze nog wel eens punten. Zonder hem niet.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met v Persie is het ook royal sadness
Nope. City en Chelsea.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn jullie nog steeds hoor.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat Liverpool wel veel voorstelt zonder Suárez dan?
Krijg je ervan als je je geld zet op 1 paardquote:Op woensdag 4 december 2013 22:10 schreef alors het volgende:
[..]
Ja maar dan pakken ze nog wel eens punten. Zonder hem niet.
tantoe mooiquote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef alors het volgende:
Rooney geel en mist Newcastle komend weekend
Hoeveel wedstrijden kijk jij?quote:Op woensdag 4 december 2013 22:11 schreef alors het volgende:
Rooney geel en mist Newcastle komend weekend
Heb je niets aan, veel te traag in zijn handelen. Leuk voor een subtopper maar niet goed genoeg voor de top. Schande dat United z'n oren heeft laten hangen naar de (matige) trainer en er een klein kapitaal voor betaald heeft.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Fellaini is echt slecht, terwijl ik hem nog best graag bij Arsenal wilde hebben.
Ik ookquote:Op woensdag 4 december 2013 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Fellaini is echt slecht, terwijl ik hem nog best graag bij Arsenal wilde hebben.
Ik volg gewoon de BBC site.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:14 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoeveel wedstrijden kijk jij?
Het Martin Jol effect.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Hahah. Tottenham staat achter tegen Fulham
AVB gaat er gewoon uit daar, goeie spelers heeft hij wel.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef Le_Professeur het volgende:
Hahah. Tottenham staat achter tegen Fulham
4xquote:Op woensdag 4 december 2013 22:18 schreef Syntix het volgende:
4-0 Liverpool. 4 x Suarez![]()
Uit een vrije trap overigens deze.
Futbol24.com voor de eckte ecktequote:Op woensdag 4 december 2013 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
Boefje, ik kijk Arsenal, maar voor de rest he.
Had Fellaini graag op dmf gezien, maar bij nader inzien is hij toch te traag voor het hogere niveau, terwijl ik er toch aardig van overtuigd was dat hij dat aan zou kunnen. Bij Everton speelde hij wel altijd aanvallend, maar in wezen is het een balveroveraar.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:16 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ookvorig jaar had hij zo'n goede periode bij Everton. Ik denk dat het bij Arsenal ook wel anders zou zijn geweest, want het loopt beter, en bij Arsenal zijn genoeg creatieve spelers, bij United is het zoveel van hetzelfde.
Dat hij Enoh haalt in de winterstop en dat Enoh de halve premier league sloopt met zijn tacklesquote:Op woensdag 4 december 2013 22:20 schreef alors het volgende:
Dat zou er ook nog wel bij kunnen, dat de bij United weggestuurde René Meulensteen straks furore maakt met Fulham
Wat een lachwekkende scheids is dat zeg.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef Pedroso het volgende:
Als Makkelie scheids zou zijn bij Man. United-Everton dan zouden er al 3 spelers rode kaarten en 4 pingels gegeven zijn.
quote:Op woensdag 4 december 2013 22:21 schreef TLC het volgende:
Toch mooi dat toppers als Zlatan en Suarez hun eerste successen in Nederland bij Ajax kenden![]()
Dat zal wel weer typisch zijn ja.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:23 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik zie die Chicharito straks gewoon scoren in blessuretijd.
Ik kijk enkel naar Arsenal.quote:Op woensdag 4 december 2013 22:25 schreef Syntix het volgende:
[..]
Suarez niet gezien zeker? Rendement zat bij die gast.
4-1 overigens.
Nou idd, Sunderland begon zo goedquote:Op woensdag 4 december 2013 22:29 schreef waaromniet1988 het volgende:
3 punten zijn binnen voor Chelsea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |