SPOILER: GifsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon een topichunter die Cavaliers. Ik zou een TR plaatsen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:18 schreef JaimyLee het volgende:
![]()
Je kunt geen nieuw topic in deze reeks openen omdat er nog een ander topic open is.
Ik heb lessen van Stijn gehad om de topics het snelst te kunnen openen. Gun me dit plezier toch, hier kick ik op.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon een topichunter die Cavaliers. Ik zou een TR plaatsen.
Heb ik jou daarin lessen gegeven? jeetje.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:22 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik heb lessen van Stijn gehad om de topics het snelst te kunnen openen. Gun me dit plezier toch, hier kick ik op.
Als ze gelijk spelen/verliezen kan hij sowieso niet heel lekker slapen vanavondquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Tranquilize het volgende:
Ik huil nog steeds om dat moment van Giroud
Ja, daar had je speciale trucjes voor, zei je. Die heb je ook aan Rens gegeven.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb ik jou daarin lessen gegeven? jeetje.
Oh, 't zal wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja, daar had je speciale trucjes voor, zei je. Die heb je ook aan Rens gegeven.
Toine, Dione en Frank Evenblij zijn voor Willem II, die hebben het veel erger.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:24 schreef Tranquilize het volgende:
Ik huil nog steeds om dat moment van Giroud
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:28 schreef Tranquilize het volgende:
RAMSEY WAT EEN KOPBAL WAT EEN BAAS MOOI GEBAAR OOK
Wat was er ook alweer met die Filipijnen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien was dat verhaal dat iemand doodgaat als Ramsey scoort wel een fabeltje.
Toen was Erica Terpstra gaan baden op vakantie.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:32 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Wat was er ook alweer met die Filipijnen?
was gewoon een neger in beeldquote:
speelt briljant jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:00 schreef Banaanensuiker het volgende:
Stat from @Orbinho - Per Mertesacker with 100% passing accuracy in the first half. Steady from the BFG
Dat denkt iedereen elke week weer.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:30 schreef Grifte het volgende:
Fulham 1-0 achter bij West Ham. Lijkt me einde verhaal voor Jol bij deze stand.
Het is wel de club waar hij debuteerde hé. Maar goed, als je juicht hoeft het niet te betekenen dat je geen respect meer hebt voor je club, dus je hebt wel gelijk vind ik. (Of je moet juichen zoals van Persiequote:Op zaterdag 30 november 2013 17:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat spelers niet juichen als ze scoren tegen hun oude club mag van mij ook wel eens ophouden..
Hij speelt en wordt betaald door zijn huidige club.. vind het dus raar dat spelers niet gewoon juichen als ze scoren.. je bent blij dat je scoort, juich dan gewoon.. betekent idd niet dat je dan geen respect meer hebt voor je oude club.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:02 schreef Tranquilize het volgende:
[..]
Het is wel de club waar hij debuteerde hé. Maar goed, als je juicht hoeft het niet te betekenen dat je geen respect meer hebt voor je club, dus je hebt wel gelijk vind ik. (Of je moet juichen zoals van Persie)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |