We konden dit profiel gewoon linken aan jouw stormfront.org-account.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ik neem aan dat ze na 12 jaar weten dat ik vooral grappige bedoelde posts plaats op dit forum, mods? Toch?
Nee dit hoeft niet. Als je de cookies acepteert op een website geef je direkt toestemming om ook de inhoud prijstegeven aan inlichtingendiensten. Dat was de hele opzet. Bedankt pechtold ea.quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Speelt Danny nog die prive berichten door naar de NSA eigenlijk?
Was maar een grapje! niet meteen bannen!
Maar FOK! is het grootste forum van Nederland, dus lijkt me geen gekke gedachte als het gehacked is.
Of userposts in al die gare topics. Waarom doe je dit eigenlijk en hoe lang ben je al moderator?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:51 schreef Specularium het volgende:
Je zou maar de hele dag die gare DM's van iedereen hier moeten lezen,.
Ik hoop het voor je Ryanquote:Op zaterdag 30 november 2013 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
Ik neem aan dat ze na 12 jaar weten dat ik vooral grappige bedoelde posts plaats op dit forum, mods? Toch?
Ik zou (als ik jouw was) geen kampeergas meer gaan kopen bij de boerenschuur.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
De AIVD heeft zelfs speciaal een logaritme bedacht om jouw post te categoriseren door middel van verschillende maten van 'grappigheid' zodat het makkelijker doorzoekbaar is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:18 schreef Ryan3 het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:52 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
De AIVD heeft zelfs speciaal een logaritme lol-lol-rofl-lol algoritme bedacht om jouw post te categoriseren door middel van verschillende maten van 'grappigheid' zodat het makkelijker doorzoekbaar is.
Ik heb trouwens wel een keer een telefoontje gekregen, wilde iemand weten of ik jouw posts begreep... Zei ik: nee, hoezo?quote:Op zaterdag 30 november 2013 18:50 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik zou (als ik jouw was) geen kampeergas meer gaan kopen bij de boerenschuur.
En dan kun je als de bestequote:Op zaterdag 30 november 2013 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ach, een beetje slowchatten dan is hun aandacht gauw verslapt hoor.
Ja, dat doen ze natuurlijk wel hè...quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef Karina het volgende:
[..]
En dan kun je als de bestegelukkig zeg ik op FOK! nooit rare dingen. Al hoop ik niet dat ze mijn DM en PM box lezen
Ja ik weet het, ik hield mezelf even voor de gek. Leegmaken heeft nu ook geen zin meer natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:26 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dat doen ze natuurlijk wel hè...
Nee, die hebben ze allemaal uitgedraaid en slingeren nu rond ten burele hè.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik hield mezelf even voor de gek. Leegmaken heeft nu ook geen zin meer natuurlijk.
Damn. Daar gaat mijn kans op een baan...quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:29 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nee, die hebben ze allemaal uitgedraaid en slingeren nu rond ten burele hè.
Topic is gehacked.quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:08 schreef Drugshond het volgende:
FB / Zijn we gehacked, door de AIVD ?
Wat zeggen de beheerders zelf.
Jawel, je kunt wel een baan krijgen, maar niet de baan die jij wil wrs...quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Damn. Daar gaat mijn kans op een baan...
Nee niet die snuffelbaan bij de AIVDquote:Op zaterdag 30 november 2013 19:33 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jawel, je kunt wel een baan krijgen, maar niet de baan die jij wil wrs....
Stage bij de directeur...quote:Op zaterdag 30 november 2013 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet die snuffelbaan bij de AIVD
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |