Wil je Pharkus schoppen of Birdie blauw schoppen?quote:
Gelukkigquote:Op woensdag 5 februari 2014 18:17 schreef Pharkus het volgende:
Geschopt.
De topics dan. Users schop ik niet
Zouden mods zo "blauw" wordenquote:
trieste reacties.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kunnen de kleuters in dit topic op hun vingers worden getikt:
FHF / Priscilla Hendriksen vermist (Oud huisgenoot)
Mijn god wat een reacties....quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:36 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Misschien kunnen de kleuters in dit topic op hun vingers worden getikt:
FHF / Priscilla Hendriksen vermist (Oud huisgenoot)
donequote:Op vrijdag 21 februari 2014 18:28 schreef marsan het volgende:
Zou een mod mss zo vriendelijk kunnen zijn om televisie toe te voegen in de topictitel van
FHF / [gratis] Televisie dit topic?
Vriendelijk bedankt
Slotjequote:Op zaterdag 15 maart 2014 15:37 schreef Ireth het volgende:
FHF / Vandaag af te halen: matras 140 x 200 (Utrecht!)
Hij mag dicht, matras is net opgehaald
Er is een topic voor dit soort aanbiedingen : FHF / Het centrale V&A "Gratis" linkjestopicquote:Op zondag 16 maart 2014 14:03 schreef El_Liberaliste het volgende:
Omdat ik niet weet of crossposten is toegestaan post ik 'm maar hier en niet in een nieuw topic, maar in V&A / [TK] Driezitsbank bied ik zo goed als gratis een bankstel aan in de omgeving Alphen a/d Rijn.
Thx, ik heb 'm er gezet.quote:Op zondag 16 maart 2014 18:51 schreef frederik het volgende:
[..]
Er is een topic voor dit soort aanbiedingen : FHF / Het centrale V&A "Gratis" linkjestopic
Alleen vraag ik me af of jouw aanbieding wel past binnen de FHF regels (flesje wijn is een tegenprestatie)
En Liesje ook niet meerquote:Op dinsdag 25 maart 2014 13:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
FHF / FOK!kers Helpen FOK!kers FAQ
Hier staat in de OP nog dat Cat22 mod is, maar volgensmij klopt dit niet meer, toch?
Dat wist ik niet. Post er ook nooit maar zat eens rond te kijken, kwam er toevallig langs en het schoot me te binnen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Upquote:Op vrijdag 4 april 2014 00:18 schreef vannelle het volgende:
Is het mogelijk om een enquete eerst aan een mod ter inzage te geven voor die geplaatst wordt?
FHF wordt de laatste tijd drukker met enquetes dan met het eigenlijke doel van FHF.
Al vind ik wat Yvonne hier boven typte wel erg netjes, alleen vrees ik dat weinig mensen dit lezen, men verrekt het om zelfs de FAQ maar te lezen lijkt het wel, laat staan dat ene bericht hoe goed bedoeld ook.
Voor mijn part een verplichting aan TS om 1 keer per 24 uur antwoord te geven op RELEVANTE vragen anders slotje.
Zo zijn ze verplicht hun topic bij te houden en scheid je het kaf van het koren.
Zijn maar wat ideetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |