abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 december 2013 @ 12:49:56 #276
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133940227
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:13 schreef -Spring het volgende:

Volgende week heb ik sowieso een DialogServicePopupContainer (wtf autocorrect) afspraak dus met m en dan gaan we een concreet werkhervattingsplan maken.
Dat lijkt me nou een briljant ding; een spontaan verschijnende prullenbak waar je gesprekken in kunt weggooien alsof ze nooit gebeurd zijn O+

Het prototype is voor die knurft van een manager van jou :Y
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 12:55:25 #277
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133940428
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef -Spring het volgende:
Beterschap, Luigi! Wanneer krijgen jullie de uitslag van het bloedonderzoek?

Ik heb net de bedrijfsarts gebeld. Hij ziet het helemaal zitten. Ik moet het als een kans zien en een compliment dat ze nog vertrouwen in me hebben. Meteen vanaf 2013 volle bak vindt ie wat te heftig, daarom stelde ie voor om daarvoor al met twee dagen te beginnen. Dat de medicatie nu al zo goed aanslaan vindt ie een goed teken; dan kan het alleen maar beter gaan.

Ik wil helemaal niet! Maar dat durfde ik niet te zeggen. :')
wat een idioot, die bedrijfsarts. het is wel duidelijk op wiens hand die is. :')
  donderdag 5 december 2013 @ 12:56:17 #278
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133940463
Als je masker zo met je vergroeid is, dan is het heel moeilijk om het af te zetten, heel eng ook, want je weet niet of dat meisje dat ooit dat masker opgezet heeft zich wel weet te handhaven in deze grote boze wereld, als moeder, vrouw, werknemer, vriendin, enz.

Dat je je toneelstukje dus niet kunt laten varen om de werkelijke jij te laten zien is niet zo vreemd, het is echter wel vreemd dat de bedrijfsarts liever doet alsof dat masker de werkelijke persoon is.
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 12:59:20 #279
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133940562
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef -Spring het volgende:
Ik weet dat jullie hartstikke gelijk hebben, maar ik durf het gewoon niet te zeggen. :')

Ik ben ontzettend bang dat het dan weer op m'n houding gegooid wordt.
kom op voor jezelf!

toen ik op arbeidstherapeutische basis weer aan het werk ging, kwam ik op een ochtend op mijn werk en kreeg ik te horen: of je gaat nu weer voltijds aan de slag (40 uur) of je hoepelt maar op.
ik was zo verbouwereerd dat ik mijn jas heb gepakt en ben weggegaan
  donderdag 5 december 2013 @ 13:01:36 #280
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_133940621
quote:
15s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:32 schreef Luigi het volgende:
Pfoeh. Vrouwlief nog steeds thuis... volgens mij gaat dit het stadium buikgriepje voorbij. Hele nacht liggen creperen vd pijn, vanochtend maar naar huisarts gestuurd. Die wil iig gelijk even bloed laten prikken. Ik weet het niet, maar als het woord blinde darm hier vandaag nog valt kijk ik er niet van op :'). Dit is niet echt grappig meer zeg maar.

Thuiswerkdagje dus.
Klinkt als wat ik een week of 6 geleden had.. Kon ook niet meer lopen van de buikpijn en aanraken was helemaal een no-go. Ik bleek wel allemaal verhoogde waardes te hebben in m'n bloed, maar omdat ik geen koorts had bleef het bij dagelijks bloedprikken in het ziekenhuis en dagelijks overleg met de huisarts. Na een dag of 5 waren de infecties grotendeels weg en kon ik weer wat doen..
Dem, wat voelde ik me ellendig!

Sterkte voor je meisje dus!
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_133940661
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:59 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

kom op voor jezelf!

toen ik op arbeidstherapeutische basis weer aan het werk ging, kwam ik op een ochtend op mijn werk en kreeg ik te horen: of je gaat nu weer voltijds aan de slag (40 uur) of je hoepelt maar op.
ik was zo verbouwereerd dat ik mijn jas heb gepakt en ben weggegaan

Wat de neuk :').

Ik ben wel gezegend weer geloof ik. Belde vanochtend m'n werkgever dat ik liever thuis bleef gezien de omstandigheden en kreeg een 'groot gelijk' terug. En dat terwijl ik dinsdag ook al een middagje eerder naar huis was gegaan.
pi_133940680
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:01 schreef E.T. het volgende:

[..]

Klinkt als wat ik een week of 6 geleden had.. Kon ook niet meer lopen van de buikpijn en aanraken was helemaal een no-go. Ik bleek wel allemaal verhoogde waardes te hebben in m'n bloed, maar omdat ik geen koorts had bleef het bij dagelijks bloedprikken in het ziekenhuis en dagelijks overleg met de huisarts. Na een dag of 5 waren de infecties grotendeels weg en kon ik weer wat doen..
Dem, wat voelde ik me ellendig!

Sterkte voor je meisje dus!
Oh, het vooruitzicht! :(. Maar thanks! Klinkt idd wel heel erg als ja...
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 13:03:32 #283
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133940681
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:02 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wat de neuk :').

Ik ben wel gezegend weer geloof ik. Belde vanochtend m'n werkgever dat ik liever thuis bleef gezien de omstandigheden en kreeg een 'groot gelijk' terug. En dat terwijl ik dinsdag ook al een middagje eerder naar huis was gegaan.
heerlijk toch!
  donderdag 5 december 2013 @ 13:07:16 #284
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_133940803
quote:
8s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef Luigi het volgende:

[..]

Oh, het vooruitzicht! :(. Maar thanks! Klinkt idd wel heel erg als ja...
Ik kreeg nog wel mee dat ik, als het weer voorkomt, eerder naar de huisarts of HAP moet gaan. (toen ik bij de HA zat was het al weer iets op z'n retour.. vermoed dat ik een nachtje had mogen logeren als ik eerder was gegaan ;) )
Heb nog wel dat ik bij elk darmkrampje in de stress schiet of het niet weer gaat beginnen :')
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 13:10:37 #285
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133940911
toen ik destijds bij mijn huisarts kwam met buikpijn, was het na het onderzoek: hoe ben je hier gekomen?
ik: op de fiets
hij: ben je nou helemaal gek o|O ik breng je even met de auto naar het ziekenhuis
ik ben die zelfde dag nog geopereerd
toen ik een week later het ziekenhuis weer uitmocht, moest ik eerst mijn fiets weer bij de dokter ophalen :')
pi_133940944
quote:
6s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:07 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik kreeg nog wel mee dat ik, als het weer voorkomt, eerder naar de huisarts of HAP moet gaan. (toen ik bij de HA zat was het al weer iets op z'n retour.. vermoed dat ik een nachtje had mogen logeren als ik eerder was gegaan ;) )
Heb nog wel dat ik bij elk darmkrampje in de stress schiet of het niet weer gaat beginnen :')
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik al gelijk iets had van hier klopt iets niet. Buikgriepje ok, maar met zoveel pijn... Er liggen hier nog ibu's van een tandartsgebeuren pas geleden en zelfs die deden niks...
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 13:12:57 #287
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133941003
ik heb ook wel eens darmonsteking gehad. dat deed eerlijk gezegd veel meer pijn dan die blindedarmontsteking.
pi_133941015
Ja dat die gloeiende gloeiende huisarts even belt ofzo dus.
pi_133941237
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 12:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Met andere woorden: je kunt het ene toneelstukje niet succesvol vervangen voor het andere toneelstukje?

Correctie: je kunt het toneelstukje dus niet succesvol vervangen door je oprechte gevoel/houding?
Nou ja, dat 'toneelstukje' is mss wel zoals ik ben. Of geworden ben. Als ik dat moet veranderen, moet ik heel bewust zielig gaan zitten doen voor mn gevoel. :)

Mss wat Leandra zegt.

Volgens de ba kan het best nog zo zijn dat de medicatie tzt opgehoogd gaat worden, zei ie. Als ik me weer minder ging voelen.

Wel gaf ie als tip mee in niet direct ja te zeggen op m'n managers voorstellen maar deze goed te overdenken en op papier te zetten.

Het lijkt mij handig dat ie contact opneemt met mn psych. Daar heb ik alleen pas weer een afspraak mee nadat ik hem gesproken heb. Wel heb ik net een tussentijdse belafspraak met r geregeld maar ze kon op zn vroegst pas een dag voordat ik de ba spreek. Dan heeft ie zn pva al klaar.
pi_133941409
Nu nog even verzinnen hoe en wat ik doe met pakjesavond/middag. Wordt een duo evenementje denk ik :D.
pi_133941535
quote:
18s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Luigi het volgende:
Nu nog even verzinnen hoe en wat ik doe met pakjesavond/middag. Wordt een duo evenementje denk ik :D.
Oh God ja. Wij gaan zaterdag helemaal naar Den Haag om Sint te vieren. Met lootjes en zo. Da's over twee dagen al! :o
pi_133941602
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:28 schreef -Spring het volgende:

[..]

Oh God ja. Wij gaan zaterdag helemaal naar Den Haag om Sint te vieren. Met lootjes en zo. Da's over twee dagen al! :o
Wij zouden het vandaag doen want ik ben er ondertussen een beetje klaar mee en dan kunnen we het afsluiten zeg maar :'). Er staat een flinke zak kado's op zolder te wachten op een scheurgrage uk... maar... zet ik die klaar voor als ze uit school komt... laat ik 'm staan voor vanavond na het eten... laatste vind ik denk ik leuker... lastig lastig.
pi_133941665
Wij hebben het gelukkig al achter de rug..
pi_133941696
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wij zouden het vandaag doen want ik ben er ondertussen een beetje klaar mee en dan kunnen we het afsluiten zeg maar :'). Er staat een flinke zak kado's op zolder te wachten op een scheurgrage uk... maar... zet ik die klaar voor als ze uit school komt... laat ik 'm staan voor vanavond na het eten... laatste vind ik denk ik leuker... lastig lastig.
Na schooltijd. Kan ze er nog even lekker mee spelen.
Of misschien ook even afhankelijk van hoe het met je vrouw gaat.
Met een meidenkwartet
pi_133941701
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef Luigi het volgende:

[..]

Na het eten. Met warme chocomel. Of je moet bang zijn dat ze daarna niet slaapt.
  donderdag 5 december 2013 @ 13:34:09 #296
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133941711
Bij ons wordt het gewoon morgen, alleen een beetje jammer dat N mogelijk tot vrij laat aan het werk is, maar het is niet anders.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_133941717
Bedankt dames! :P.
pi_133941771
In ieder geval veel plezier!
Met een meidenkwartet
pi_133941778
wij vieren het als ik thuiskom, voor het eten nog. Ik krijg namelijk een poffertjespan en B krijgt poffertjesmix en dan eten we poffertjes :D

We moeten alleen nog wat verzinnen om de cadeaus binnen te krijgen :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133941840
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef miss_sly het volgende:
wij vieren het als ik thuiskom, voor het eten nog. Ik krijg namelijk een poffertjespan en B krijgt poffertjesmix en dan eten we poffertjes :D

We moeten alleen nog wat verzinnen om de cadeaus binnen te krijgen :')
Wij hebben nog een echte werkende open haard, dus het is altijd wel leuk om de zak daarin te deponeren en dan heel nietsvermoedend thuis te komen (en zelf dan te treuzelen bij binnenkomst zodat zij de zak ontdekt :D ). Een vorige keer had ik ook pepernoten buiten gestrooid, die had Piet natuurlijk laten vallen vanaf het dak! :P. Zo leuk :D.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')