Dat lijkt me nou een briljant ding; een spontaan verschijnende prullenbak waar je gesprekken in kunt weggooien alsof ze nooit gebeurd zijnquote:Op donderdag 5 december 2013 11:13 schreef -Spring het volgende:
Volgende week heb ik sowieso een DialogServicePopupContainer (wtf autocorrect) afspraak dus met m en dan gaan we een concreet werkhervattingsplan maken.
wat een idioot, die bedrijfsarts. het is wel duidelijk op wiens hand die is.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef -Spring het volgende:
Beterschap, Luigi! Wanneer krijgen jullie de uitslag van het bloedonderzoek?
Ik heb net de bedrijfsarts gebeld. Hij ziet het helemaal zitten. Ik moet het als een kans zien en een compliment dat ze nog vertrouwen in me hebben. Meteen vanaf 2013 volle bak vindt ie wat te heftig, daarom stelde ie voor om daarvoor al met twee dagen te beginnen. Dat de medicatie nu al zo goed aanslaan vindt ie een goed teken; dan kan het alleen maar beter gaan.
Ik wil helemaal niet! Maar dat durfde ik niet te zeggen.
kom op voor jezelf!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef -Spring het volgende:
Ik weet dat jullie hartstikke gelijk hebben, maar ik durf het gewoon niet te zeggen.![]()
Ik ben ontzettend bang dat het dan weer op m'n houding gegooid wordt.
Klinkt als wat ik een week of 6 geleden had.. Kon ook niet meer lopen van de buikpijn en aanraken was helemaal een no-go. Ik bleek wel allemaal verhoogde waardes te hebben in m'n bloed, maar omdat ik geen koorts had bleef het bij dagelijks bloedprikken in het ziekenhuis en dagelijks overleg met de huisarts. Na een dag of 5 waren de infecties grotendeels weg en kon ik weer wat doen..quote:Op donderdag 5 december 2013 08:32 schreef Luigi het volgende:
Pfoeh. Vrouwlief nog steeds thuis... volgens mij gaat dit het stadium buikgriepje voorbij. Hele nacht liggen creperen vd pijn, vanochtend maar naar huisarts gestuurd. Die wil iig gelijk even bloed laten prikken. Ik weet het niet, maar als het woord blinde darm hier vandaag nog valt kijk ik er niet van op. Dit is niet echt grappig meer zeg maar.
Thuiswerkdagje dus.
Wat de neukquote:Op donderdag 5 december 2013 12:59 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kom op voor jezelf!
toen ik op arbeidstherapeutische basis weer aan het werk ging, kwam ik op een ochtend op mijn werk en kreeg ik te horen: of je gaat nu weer voltijds aan de slag (40 uur) of je hoepelt maar op.
ik was zo verbouwereerd dat ik mijn jas heb gepakt en ben weggegaan
Oh, het vooruitzicht!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:01 schreef E.T. het volgende:
[..]
Klinkt als wat ik een week of 6 geleden had.. Kon ook niet meer lopen van de buikpijn en aanraken was helemaal een no-go. Ik bleek wel allemaal verhoogde waardes te hebben in m'n bloed, maar omdat ik geen koorts had bleef het bij dagelijks bloedprikken in het ziekenhuis en dagelijks overleg met de huisarts. Na een dag of 5 waren de infecties grotendeels weg en kon ik weer wat doen..
Dem, wat voelde ik me ellendig!
Sterkte voor je meisje dus!
heerlijk toch!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:02 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat de neuk.
Ik ben wel gezegend weer geloof ik. Belde vanochtend m'n werkgever dat ik liever thuis bleef gezien de omstandigheden en kreeg een 'groot gelijk' terug. En dat terwijl ik dinsdag ook al een middagje eerder naar huis was gegaan.
Ik kreeg nog wel mee dat ik, als het weer voorkomt, eerder naar de huisarts of HAP moet gaan. (toen ik bij de HA zat was het al weer iets op z'n retour.. vermoed dat ik een nachtje had mogen logeren als ik eerder was gegaanquote:Op donderdag 5 december 2013 13:03 schreef Luigi het volgende:
[..]
Oh, het vooruitzicht!. Maar thanks! Klinkt idd wel heel erg als ja...
Mja, ik moet eerlijk zeggen dat ik al gelijk iets had van hier klopt iets niet. Buikgriepje ok, maar met zoveel pijn... Er liggen hier nog ibu's van een tandartsgebeuren pas geleden en zelfs die deden niks...quote:Op donderdag 5 december 2013 13:07 schreef E.T. het volgende:
[..]
Ik kreeg nog wel mee dat ik, als het weer voorkomt, eerder naar de huisarts of HAP moet gaan. (toen ik bij de HA zat was het al weer iets op z'n retour.. vermoed dat ik een nachtje had mogen logeren als ik eerder was gegaan)
Heb nog wel dat ik bij elk darmkrampje in de stress schiet of het niet weer gaat beginnen
Nou ja, dat 'toneelstukje' is mss wel zoals ik ben. Of geworden ben. Als ik dat moet veranderen, moet ik heel bewust zielig gaan zitten doen voor mn gevoel.quote:Op donderdag 5 december 2013 12:00 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met andere woorden: je kunt het ene toneelstukje niet succesvol vervangen voor het andere toneelstukje?
Correctie: je kunt het toneelstukje dus niet succesvol vervangen door je oprechte gevoel/houding?
Oh God ja. Wij gaan zaterdag helemaal naar Den Haag om Sint te vieren. Met lootjes en zo. Da's over twee dagen al!quote:Op donderdag 5 december 2013 13:25 schreef Luigi het volgende:
Nu nog even verzinnen hoe en wat ik doe met pakjesavond/middag. Wordt een duo evenementje denk ik.
Wij zouden het vandaag doen want ik ben er ondertussen een beetje klaar mee en dan kunnen we het afsluiten zeg maarquote:Op donderdag 5 december 2013 13:28 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh God ja. Wij gaan zaterdag helemaal naar Den Haag om Sint te vieren. Met lootjes en zo. Da's over twee dagen al!
Na schooltijd. Kan ze er nog even lekker mee spelen.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij zouden het vandaag doen want ik ben er ondertussen een beetje klaar mee en dan kunnen we het afsluiten zeg maar. Er staat een flinke zak kado's op zolder te wachten op een scheurgrage uk... maar... zet ik die klaar voor als ze uit school komt... laat ik 'm staan voor vanavond na het eten... laatste vind ik denk ik leuker... lastig lastig.
Na het eten. Met warme chocomel. Of je moet bang zijn dat ze daarna niet slaapt.quote:Op donderdag 5 december 2013 13:30 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wij zouden het vandaag doen want ik ben er ondertussen een beetje klaar mee en dan kunnen we het afsluiten zeg maar. Er staat een flinke zak kado's op zolder te wachten op een scheurgrage uk... maar... zet ik die klaar voor als ze uit school komt... laat ik 'm staan voor vanavond na het eten... laatste vind ik denk ik leuker... lastig lastig.
Wij hebben nog een echte werkende open haard, dus het is altijd wel leuk om de zak daarin te deponeren en dan heel nietsvermoedend thuis te komen (en zelf dan te treuzelen bij binnenkomst zodat zij de zak ontdektquote:Op donderdag 5 december 2013 13:36 schreef miss_sly het volgende:
wij vieren het als ik thuiskom, voor het eten nog. Ik krijg namelijk een poffertjespan en B krijgt poffertjesmix en dan eten we poffertjes
We moeten alleen nog wat verzinnen om de cadeaus binnen te krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |