die manager van jouw die doet lullig . Soort van zachte dwang je komt werken en liefst 150% inzet en anders weet mijnheer niet of er ooit nog plaats voor je is . Bahquote:Op woensdag 4 december 2013 21:05 schreef -Spring het volgende:
[..]
Jup! Mn bedrijfsarts heb ik nog niet gesproken. Ik ga m morgen even bellen.
Weet je, als ik eerlijk ben voel ik me er gewoon nog helemaal niet aan toe. Ik zou een ander in deze situatie ook adviseren om eerst echt goed op te knappen. Het voelt nog zo fragiel allemaal.
Maar ik wil ook sterk zijn. En toch proberen. Niet bij de pakken neer gaan zitten, me verschuilen achter mn depressie en zwelgen in zelfmedelijden.
Joene, dat zou wel érg lullig zijn. Eerst akkoord gaan met een contractverlenging van een half jaar en dan na twee uur ziekmelden. Ik vraag me nu wel ineens af of het uitzendbureau het überhaupt wel ziet zitten om mn contract te verlengen. Helemaal als de druk wordt opgevoerd. Zij dragen de risico's.
L kwam net dr bed uit geslaapwandeld. Ze wilde plassen in dr la met barbies.
volgens mij is dat hele sterk moeten zijn en denken dat je zwelgt de kern van je probleem.quote:Op woensdag 4 december 2013 21:05 schreef -Spring het volgende:
[..]
Jup! Mn bedrijfsarts heb ik nog niet gesproken. Ik ga m morgen even bellen.
Weet je, als ik eerlijk ben voel ik me er gewoon nog helemaal niet aan toe. Ik zou een ander in deze situatie ook adviseren om eerst echt goed op te knappen. Het voelt nog zo fragiel allemaal.
Maar ik wil ook sterk zijn. En toch proberen. Niet bij de pakken neer gaan zitten, me verschuilen achter mn depressie en zwelgen in zelfmedelijden.
Joene, dat zou wel érg lullig zijn. Eerst akkoord gaan met een contractverlenging van een half jaar en dan na twee uur ziekmelden. Ik vraag me nu wel ineens af of het uitzendbureau het überhaupt wel ziet zitten om mn contract te verlengen. Helemaal als de druk wordt opgevoerd. Zij dragen de risico's.
L kwam net dr bed uit geslaapwandeld. Ze wilde plassen in dr la met barbies.
kenmerkend voor blindedarmontsteking is loslaatpijn.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:32 schreef Luigi het volgende:
Pfoeh. Vrouwlief nog steeds thuis... volgens mij gaat dit het stadium buikgriepje voorbij. Hele nacht liggen creperen vd pijn, vanochtend maar naar huisarts gestuurd. Die wil iig gelijk even bloed laten prikken. Ik weet het niet, maar als het woord blinde darm hier vandaag nog valt kijk ik er niet van op. Dit is niet echt grappig meer zeg maar.
Thuiswerkdagje dus.
Nouja ik zeg ook maar wat, ik heb aardig wat buikgriepjes op mijn naam staan maar zoveel pijn is echt niet normaal volgens mij. Wat is loslaatpijn? Het voelde wel als rugweeen zei zequote:Op donderdag 5 december 2013 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kenmerkend voor blindedarmontsteking is loslaatpijn.
zachtjes de rechter onderbuik indrukken doet pijn, dan snel de hand weghalen doet nogmaals pijn ('loslaatpijn')quote:Op donderdag 5 december 2013 08:35 schreef Luigi het volgende:
[..]
Nouja ik zeg ook maar wat, ik heb aardig wat buikgriepjes op mijn naam staan maar zoveel pijn is echt niet normaal volgens mij. Wat is loslaatpijn? Het voelde wel als rugweeen zei ze.
Wat klinkt dat logischquote:Op donderdag 5 december 2013 08:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zachtjes de rechter onderbuik indrukken doet pijn, dan snel de hand weghalen doet nogmaals pijn ('loslaatpijn')
ik heb blindedarmontsteking gehad en het klopt idd. heel raarquote:Op donderdag 5 december 2013 08:38 schreef Luigi het volgende:
[..]
Wat klinkt dat logisch. Nouja ik was niet bij het consult, toen was ik een hypere uk naar school aan het krijgen en wil ook geen medische uitspraken doen verder
.
Maar dan gaat het je toch ook niet lukken? Kom op, je bent juist hierin verzeild geraakt omdat je doorvecht, niet opgeeft, en te ver over je grenzen gaat totdat je er letterlijk ziek van bent. Er was meer aan de hand dan alleen de reeds aanwezige chronische depressie en daar is niet echt iets aan veranderd, toch? Misschien toch nog eens contact opnemen met de bedrijfsarts en het nog eens bespreken?quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef -Spring het volgende:
Beterschap, Luigi! Wanneer krijgen jullie de uitslag van het bloedonderzoek?
Ik heb net de bedrijfsarts gebeld. Hij ziet het helemaal zitten. Ik moet het als een kans zien en een compliment dat ze nog vertrouwen in me hebben. Meteen vanaf 2013 volle bak vindt ie wat te heftig, daarom stelde ie voor om daarvoor al met twee dagen te beginnen. Dat de medicatie nu al zo goed aanslaan vindt ie een goed teken; dan kan het alleen maar beter gaan.
Ik wil helemaal niet! Maar dat durfde ik niet te zeggen.
Gelukkig vandaag nog, hopelijk zsm.quote:Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef -Spring het volgende:
Beterschap, Luigi! Wanneer krijgen jullie de uitslag van het bloedonderzoek?
Oh, fijn!quote:Op donderdag 5 december 2013 11:23 schreef Luigi het volgende:
[..]
Gelukkig vandaag nog, hopelijk zsm.
En jij![]()
![]()
om jezelf denken.
Met andere woorden: je kunt het ene toneelstukje niet succesvol vervangen voor het andere toneelstukje?quote:Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh, fijn!
Ik kan het iig proberen, zei de ba. Als het dan niet lukt kan ik iig zeggen dat ik het geprobeerd heb.
Mijn probleem is alleen dat ik mijn drempel om te gaan werken niet hoog is. De drempel om mezelf (straks evt weer) ziek te melden juist wel.
Weet je, ik ben gewoon ontzettend bang dat ie me niet gelooft als ik zeg dat ik er nog niet aan toe ben. Mijn 'probleem' is dat ik altijd veel te goed en vrolijk en helder overkom bij 'vreemden'. Kwestie van jarenlange training.Ik zit rechtop, lach, kijk m recht aan, geef een stevige hand, heb een heldere stem. Het lukt me ook niet om dat te veranderen, dat is er zo ingebakken. Dan moet ik een toneelstukje op gaan voeren. En daar prikt ie zo doorheen.
Gewoon je toneelstukje laten gaan. Wees eindelijk eens wie je bent.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef -Spring het volgende:
[..]
Oh, fijn!
Ik kan het iig proberen, zei de ba. Als het dan niet lukt kan ik iig zeggen dat ik het geprobeerd heb.
Mijn probleem is alleen dat ik mijn drempel om te gaan werken niet hoog is. De drempel om mezelf (straks evt weer) ziek te melden juist wel.
Weet je, ik ben gewoon ontzettend bang dat ie me niet gelooft als ik zeg dat ik er nog niet aan toe ben. Mijn 'probleem' is dat ik altijd veel te goed en vrolijk en helder overkom bij 'vreemden'. Kwestie van jarenlange training.Ik zit rechtop, lach, kijk m recht aan, geef een stevige hand, heb een heldere stem. Het lukt me ook niet om dat te veranderen, dat is er zo ingebakken. Dan moet ik een toneelstukje op gaan voeren. En daar prikt ie zo doorheen.
Maar dat is dus echt een teken dat je er niet aan toe bent! Echt er komt een dag dat je denkt dat je weer wil werken en het ook aan kan, alleen volgens mij ben je daar nog niet.quote:Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef -Spring het volgende:
Ik weet dat jullie hartstikke gelijk hebben, maar ik durf het gewoon niet te zeggen.![]()
Ik ben ontzettend bang dat het dan weer op m'n houding gegooid wordt.
en pijn rond de navel. Bij kinderen geven ze tegenwoordig eerst een mega antibioticakuur, ik blijf dat toch wel apart vinden.quote:Op donderdag 5 december 2013 08:34 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
kenmerkend voor blindedarmontsteking is loslaatpijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |