abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133925229
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:05 schreef -Spring het volgende:

[..]

Jup! Mn bedrijfsarts heb ik nog niet gesproken. Ik ga m morgen even bellen.

Weet je, als ik eerlijk ben voel ik me er gewoon nog helemaal niet aan toe. Ik zou een ander in deze situatie ook adviseren om eerst echt goed op te knappen. Het voelt nog zo fragiel allemaal.

Maar ik wil ook sterk zijn. En toch proberen. Niet bij de pakken neer gaan zitten, me verschuilen achter mn depressie en zwelgen in zelfmedelijden.

Joene, dat zou wel érg lullig zijn. Eerst akkoord gaan met een contractverlenging van een half jaar en dan na twee uur ziekmelden. Ik vraag me nu wel ineens af of het uitzendbureau het überhaupt wel ziet zitten om mn contract te verlengen. Helemaal als de druk wordt opgevoerd. Zij dragen de risico's.

L kwam net dr bed uit geslaapwandeld. Ze wilde plassen in dr la met barbies. :D
die manager van jouw die doet lullig . Soort van zachte dwang je komt werken en liefst 150% inzet en anders weet mijnheer niet of er ooit nog plaats voor je is . Bah
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  woensdag 4 december 2013 @ 22:43:39 #252
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_133927606
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2013 21:05 schreef -Spring het volgende:

[..]

Jup! Mn bedrijfsarts heb ik nog niet gesproken. Ik ga m morgen even bellen.

Weet je, als ik eerlijk ben voel ik me er gewoon nog helemaal niet aan toe. Ik zou een ander in deze situatie ook adviseren om eerst echt goed op te knappen. Het voelt nog zo fragiel allemaal.

Maar ik wil ook sterk zijn. En toch proberen. Niet bij de pakken neer gaan zitten, me verschuilen achter mn depressie en zwelgen in zelfmedelijden.

Joene, dat zou wel érg lullig zijn. Eerst akkoord gaan met een contractverlenging van een half jaar en dan na twee uur ziekmelden. Ik vraag me nu wel ineens af of het uitzendbureau het überhaupt wel ziet zitten om mn contract te verlengen. Helemaal als de druk wordt opgevoerd. Zij dragen de risico's.

L kwam net dr bed uit geslaapwandeld. Ze wilde plassen in dr la met barbies. :D
volgens mij is dat hele sterk moeten zijn en denken dat je zwelgt de kern van je probleem.
Ik denk dat op dit moment sterk betekent dat je kiest voor herstel. Voor jezelf. Voor goed instellen op medicijnen.
Het heeft 17 jaar? Geduurt om hier te komen dat los je niet in 3 weken en een pil op. Psychische problemen zijn gewoon legitieme klachten. Het is echt. En aan de hand. En het zegt niks over hoe sterk je bent of hoe zwak. Dat zeg je toch ook niet tegen iemand met migraine of een andere meer lichamelijke klacht?
Zoals ik het zie heb je tijd nodig voor jezelf. Om aan jezelf te werken en hier uit te komen met een ander copingmechanisme. En daar helpt deze manipulatieve baas niet aan mee.
Die denkt zakelijk aan zijn eigen toko (twee personeelsleden langdurig ziek drukt ook op zijn baangarantie heur ;) )
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 4 december 2013 @ 23:00:17 #253
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133928343
Wat de buurvrouw zegt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_133934715
Pfoeh. Vrouwlief nog steeds thuis... volgens mij gaat dit het stadium buikgriepje voorbij. Hele nacht liggen creperen vd pijn, vanochtend maar naar huisarts gestuurd. Die wil iig gelijk even bloed laten prikken. Ik weet het niet, maar als het woord blinde darm hier vandaag nog valt kijk ik er niet van op :'). Dit is niet echt grappig meer zeg maar.

Thuiswerkdagje dus.
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 08:34:51 #255
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133934741
quote:
15s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:32 schreef Luigi het volgende:
Pfoeh. Vrouwlief nog steeds thuis... volgens mij gaat dit het stadium buikgriepje voorbij. Hele nacht liggen creperen vd pijn, vanochtend maar naar huisarts gestuurd. Die wil iig gelijk even bloed laten prikken. Ik weet het niet, maar als het woord blinde darm hier vandaag nog valt kijk ik er niet van op :'). Dit is niet echt grappig meer zeg maar.

Thuiswerkdagje dus.
kenmerkend voor blindedarmontsteking is loslaatpijn.
pi_133934751
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

Nouja ik zeg ook maar wat, ik heb aardig wat buikgriepjes op mijn naam staan maar zoveel pijn is echt niet normaal volgens mij. Wat is loslaatpijn? Het voelde wel als rugweeen zei ze :D.
pi_133934755
Beterschap voor je vrouw luigi!

ik ga me zo klaar maken om naar het sinterklaasfeest op school te gaan,heb een kleine hulp Piet in de taxi gezet.
En als ik de afgelopen nacht mag geloven is Roy ook wel heel zenuwachtig O+
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 08:37:32 #258
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133934768
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:35 schreef Luigi het volgende:

[..]

Nouja ik zeg ook maar wat, ik heb aardig wat buikgriepjes op mijn naam staan maar zoveel pijn is echt niet normaal volgens mij. Wat is loslaatpijn? Het voelde wel als rugweeen zei ze :D.
zachtjes de rechter onderbuik indrukken doet pijn, dan snel de hand weghalen doet nogmaals pijn ('loslaatpijn')
pi_133934778
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zachtjes de rechter onderbuik indrukken doet pijn, dan snel de hand weghalen doet nogmaals pijn ('loslaatpijn')
Wat klinkt dat logisch :D. Nouja ik was niet bij het consult, toen was ik een hypere uk naar school aan het krijgen en wil ook geen medische uitspraken doen verder :P.
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 08:39:34 #260
37843 lady-wrb
kortaf
pi_133934788
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:38 schreef Luigi het volgende:

[..]

Wat klinkt dat logisch :D. Nouja ik was niet bij het consult, toen was ik een hypere uk naar school aan het krijgen en wil ook geen medische uitspraken doen verder :P.
ik heb blindedarmontsteking gehad en het klopt idd. heel raar
pi_133937319
Beterschap, Luigi! Wanneer krijgen jullie de uitslag van het bloedonderzoek?

Ik heb net de bedrijfsarts gebeld. Hij ziet het helemaal zitten. Ik moet het als een kans zien en een compliment dat ze nog vertrouwen in me hebben. Meteen vanaf 2013 volle bak vindt ie wat te heftig, daarom stelde ie voor om daarvoor al met twee dagen te beginnen. Dat de medicatie nu al zo goed aanslaan vindt ie een goed teken; dan kan het alleen maar beter gaan.

Ik wil helemaal niet! Maar dat durfde ik niet te zeggen. :')
pi_133937494
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef -Spring het volgende:

Ik heb net de bedrijfsarts gebeld. Hij ziet het helemaal zitten. Ik moet het als een kans zien en een compliment dat ze nog vertrouwen in me hebben. Meteen vanaf 2013 volle bak vindt ie wat te heftig, daarom stelde ie voor om daarvoor al met twee dagen te beginnen. Dat de medicatie nu al zo goed aanslaan vindt ie een goed teken; dan kan het alleen maar beter gaan.

Ik wil helemaal niet! Maar dat durfde ik niet te zeggen. :')
Maar dan gaat het je toch ook niet lukken? Kom op, je bent juist hierin verzeild geraakt omdat je doorvecht, niet opgeeft, en te ver over je grenzen gaat totdat je er letterlijk ziek van bent. Er was meer aan de hand dan alleen de reeds aanwezige chronische depressie en daar is niet echt iets aan veranderd, toch? Misschien toch nog eens contact opnemen met de bedrijfsarts en het nog eens bespreken?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 5 december 2013 @ 11:10:56 #263
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_133937672
Oh my, ik dacht dat ík eigenwijs was :D

Als je je been gebroken had op 6 plaatsen was je niet zo snel weer aan het werk geweest spring!
Zie het nu alsof je mentaal gebroken bent...dat heeft gewoon tijd nodig om te helen. Als je te snel weer gaat belasten zal het nooit goed genezen. Het blijft altijd wringen en wrikken.
Gun jezelf de tijd, echt!
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_133937728
Dat weet ik dus niet zo goed, of ik niet kan of dat ik niet wil. Ik durf niet goed, krijg een gierende hartklep van de gedachte alleen al, maar weet ook dat naarmate ik langer thuis zit, de drempel alleen maar hoger wordt.

Ik ben eerlijk geweest, heb gezegd dat ik ontzettend goede momenten heb, dat door die medicijnen mn basisgevoel stukken beter is maar dat ik er ook nog niet ben.

En heb aangegeven dat mn maneger het over meer inzet, flexibeler en meer uur had. Daar zag ie ook geen problemen in. Flexibeler kon betekenen de ene week 16 en de andere week 32 uur en ik kon de max laten vastleggen op 28 (ik werk nu 24).

En ik heb gezegd dat ik het allemaal goed vond. Oh man, ik ben zo'n muts.

Volgende week heb ik sowieso een DialogServicePopupContainer (wtf autocorrect) afspraak dus met m en dan gaan we een concreet werkhervattingsplan maken.
pi_133937823
Spring, dit is heel herkenbaar! Helpt als ik zeg dat ik de 1e keer ook best snel weer ging! En dat ik na 3 maanden weer thuis zat, langer als de 1e keer? Daarna ben ik eerst maanden bezig geweest met opbouwen, elke week een uurtje erbij, kijken hoe het ging. Echt neem de tijd. Je klinkt goed maar tussen de regels door eigenlijk niet. Als je bij de gedachten alleen al een gierende hartklep krijgt ben je er volgens mij niet aan toe!
pi_133937907
Ik weet dat jullie hartstikke gelijk hebben, maar ik durf het gewoon niet te zeggen. :')

Ik ben ontzettend bang dat het dan weer op m'n houding gegooid wordt.
pi_133937988
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 10:57 schreef -Spring het volgende:
Gelukkig vandaag nog, hopelijk zsm.

En jij }:| }:| }:| om jezelf denken.
pi_133938088
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:23 schreef Luigi het volgende:

[..]

Gelukkig vandaag nog, hopelijk zsm.

En jij }:| }:| }:| om jezelf denken.
Oh, fijn!

Ik kan het iig proberen, zei de ba. Als het dan niet lukt kan ik iig zeggen dat ik het geprobeerd heb.

Mijn probleem is alleen dat ik mijn drempel om te gaan werken niet hoog is. De drempel om mezelf (straks evt weer) ziek te melden juist wel.

Weet je, ik ben gewoon ontzettend bang dat ie me niet gelooft als ik zeg dat ik er nog niet aan toe ben. Mijn 'probleem' is dat ik altijd veel te goed en vrolijk en helder overkom bij 'vreemden'. Kwestie van jarenlange training. :P Ik zit rechtop, lach, kijk m recht aan, geef een stevige hand, heb een heldere stem. Het lukt me ook niet om dat te veranderen, dat is er zo ingebakken. Dan moet ik een toneelstukje op gaan voeren. En daar prikt ie zo doorheen.

[ Bericht 10% gewijzigd door -Spring op 05-12-2013 11:35:07 ]
pi_133938526
Hoe lang heb jij thuis gezeten, Lenaatje?
pi_133938864
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef -Spring het volgende:

[..]

Oh, fijn!

Ik kan het iig proberen, zei de ba. Als het dan niet lukt kan ik iig zeggen dat ik het geprobeerd heb.

Mijn probleem is alleen dat ik mijn drempel om te gaan werken niet hoog is. De drempel om mezelf (straks evt weer) ziek te melden juist wel.

Weet je, ik ben gewoon ontzettend bang dat ie me niet gelooft als ik zeg dat ik er nog niet aan toe ben. Mijn 'probleem' is dat ik altijd veel te goed en vrolijk en helder overkom bij 'vreemden'. Kwestie van jarenlange training. :P Ik zit rechtop, lach, kijk m recht aan, geef een stevige hand, heb een heldere stem. Het lukt me ook niet om dat te veranderen, dat is er zo ingebakken. Dan moet ik een toneelstukje op gaan voeren. En daar prikt ie zo doorheen.
Met andere woorden: je kunt het ene toneelstukje niet succesvol vervangen voor het andere toneelstukje?

Correctie: je kunt het toneelstukje dus niet succesvol vervangen door je oprechte gevoel/houding?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_133938895
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:27 schreef -Spring het volgende:

[..]

Oh, fijn!

Gewoon je toneelstukje laten gaan. Wees eindelijk eens wie je bent.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  donderdag 5 december 2013 @ 12:03:48 #272
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_133938945
Lijkt me echt een vreselijk dilemma, Spring. Ik zou ook heel erg geneigd zijn om snel weer te gaan werken, maar als je al gierende hartkleppen krijgt bij het idee alleen al, lijkt me dat toch best een teken.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_133939679
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2013 11:19 schreef -Spring het volgende:
Ik weet dat jullie hartstikke gelijk hebben, maar ik durf het gewoon niet te zeggen. :')

Ik ben ontzettend bang dat het dan weer op m'n houding gegooid wordt.
Maar dat is dus echt een teken dat je er niet aan toe bent! Echt er komt een dag dat je denkt dat je weer wil werken en het ook aan kan, alleen volgens mij ben je daar nog niet.

Ik heb de 1e keer een 2 maanden thuis gezeten, toen 4 maanden gewerkt en toen weer 4 maanden thuis. Toen ik de 2e keer terug kwam heel langzaam opgebouwd. Alles bij elkaar ben ik denk ik een jaar bezig geweest voor ik weer op mijn uren zat.
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2013 @ 12:45:51 #274
7074 moussy
kuttekop
pi_133940092
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2013 08:34 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

en pijn rond de navel. Bij kinderen geven ze tegenwoordig eerst een mega antibioticakuur, ik blijf dat toch wel apart vinden.
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_133940193
Spring,ik ben ook kampioen om net te doen dat alles prima met me gaat,dat ik vrolijk ben dat ik knal,dat ik straal.
maar terwijl ik inwendig kapot ging,paniekaanvallen had,hele nachten wakker lag,thuis niet te te genieten was.

Toen ik thuis kwam te zitten had ik ook regelmatig het gevoel wat doe ik hier,het gaat prima met me,ik kan met gemak weer werken,tot ik daadwerkelijk met de telefoon in mijn handen stond om op te bellen...
toen bekroop mij dat angstige gevoel,hyperventileren,zweten.

ik heb pas een jaar later terug op kunnen bellen zonder in een paniek aanval te belanden,mezelf daar voelen staan en bij mezelf denken het is goed zo,ik kan dit.

hoe reageert je psycholoog erop? Je vriend? Je aller beste vriendin als je doodleuk verteld vol overgave "ik spring ga weer terug werken,ik voel me 200% goed,kan de drukte weer aan,kan weer genieten van alle kleine en grote dingen"
kun je dat tegen hun maar vooral tegen jezelf zeggen?
ik kan en wil werken
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')