Wet gebeurd hierquote:
Dat vluchtende personeelquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Sjemmert het volgende:
Ik kan geen geld toevoegen aan mijn acount andere hier ook last van ? Ik gebruik een code.
http://www.eurogamer.net/(...)essure-of-ps4-launchquote:UPDATE: Sony has removed the option to redeem vouchers while it continues its investigation into the PSN disruption.
Vouchers e.d. zijn voorlopig uitgeschakeld:quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Sjemmert het volgende:
Ik kan geen geld toevoegen aan mijn acount andere hier ook last van ? Ik gebruik een code.
13 seconde eerderquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:43 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vouchers e.d. zijn voorlopig uitgeschakeld:
http://blog.eu.playstatio(...)etwork-announcement/
edit: goffer, laat maar
dedicated bdspeler?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:45 schreef New_Pope het volgende:
Ook maar eens een blu-ray bekeken met de PS4, maar de kwaliteit van een dedicated BD-speler haalt ie bij lange na niet. Maar goed, daarvoor heb ik hem natuurlijk ook niet gekocht.
heb je een CC nodig om de trial te activeren?quote:
ja, je moet die in je account hebben om die trial te kunnen activeren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb je een CC nodig om de trial te activeren?
Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef New_Pope het volgende:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:52 schreef Slayage het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef New_Pope het volgende:
Anders beuk je toch de hele stapel om?
wat een organisatie
Precies wat ik ook gehad heb, alleen is mijn RMA verzoek wel ingediend. Gewoon kut.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:58 schreef Kensuke het volgende:
Nou, ik las in het vorige topic al een paar dramatische ervaringen. Ik heb ook niet echt geluk gehad: Mijn PS4 is een waardeloze baksteen.
Leuke hé, launch. Al moet ik erbij zeggen dat de meerderheid natuurlijk geen problemen heeft.
Media Marktquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:49 schreef New_Pope het volgende:
Anders beuk je toch de hele stapel om?
PSN is al de afgelopen 8 uur bereikbaar.quote:Op zaterdag 30 november 2013 02:41 schreef Vendris het volgende:
Hé jongens, is PSN inmiddels weer bereikbaar? Groetjes vanuit de kroeg!
rond 21:00 anders lekker plat.quote:Op zaterdag 30 november 2013 03:31 schreef xminator het volgende:
[..]
PSN is al de afgelopen 8 uur bereikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |