ik ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik durf inmiddels nu niet meer te roepen hoe mijn PS4 het doet![]()
Uhh. Last of us is PS3 he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wacht denk ik totdat ik een Japans exemplaar uit de MM schappen kan pakken. Ik moet The last of us toch nog spelen![]()
(Toch ben ik een beetje jaloers op jullie)
Feb/Mrt 2014quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:06 schreef Anosmos het volgende:
Ik ga voor losse verkoop. Kunnen jullie een gokje doen wanneer ze gewoon in een gemiddelde MediaMarkt liggen? Is dat nog voor 2014?
Ik denk dat dat wel realistisch isquote:
Des te blijer ben ik dat em al juni dit jaar in de pre order heb gezetquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef rdwilbrink het volgende:
de run op Playstations 4 is groot hoor als je alleen al ziet wat mensen ervoor willen betalen via marktplaats
Die stonden er voor de launch nog wel. Blijkbaar uitgezet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Wel suf trouwens dat die PS4 upgrades nog niet in de EU store staan... ik wil voor de gein COD Ghosts wel upgraden voor een 10tje maar dat gaat dus (nog) niet
En ik wil playable demo's
wanneer is dat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Wel suf trouwens dat die PS4 upgrades nog niet in de EU store staan... ik wil voor de gein COD Ghosts wel upgraden voor een 10tje maar dat gaat dus (nog) niet
En ik wil playable demo's
Ik voer de coupon in en PS store sluit af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die stonden er voor de launch nog wel. Blijkbaar uitgezet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |