ik ook nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:59 schreef wolfrolf het volgende:
Ik durf inmiddels nu niet meer te roepen hoe mijn PS4 het doet![]()
Uhh. Last of us is PS3 he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Vijf_voor het volgende:
Ik wacht denk ik totdat ik een Japans exemplaar uit de MM schappen kan pakken. Ik moet The last of us toch nog spelen![]()
(Toch ben ik een beetje jaloers op jullie)
Feb/Mrt 2014quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:06 schreef Anosmos het volgende:
Ik ga voor losse verkoop. Kunnen jullie een gokje doen wanneer ze gewoon in een gemiddelde MediaMarkt liggen? Is dat nog voor 2014?
Ik denk dat dat wel realistisch isquote:
Des te blijer ben ik dat em al juni dit jaar in de pre order heb gezetquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef rdwilbrink het volgende:
de run op Playstations 4 is groot hoor als je alleen al ziet wat mensen ervoor willen betalen via marktplaats
Die stonden er voor de launch nog wel. Blijkbaar uitgezet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Wel suf trouwens dat die PS4 upgrades nog niet in de EU store staan... ik wil voor de gein COD Ghosts wel upgraden voor een 10tje maar dat gaat dus (nog) niet
En ik wil playable demo's
wanneer is dat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef wolfrolf het volgende:
Wel suf trouwens dat die PS4 upgrades nog niet in de EU store staan... ik wil voor de gein COD Ghosts wel upgraden voor een 10tje maar dat gaat dus (nog) niet
En ik wil playable demo's
Ik voer de coupon in en PS store sluit af.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die stonden er voor de launch nog wel. Blijkbaar uitgezet?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:40 schreef Fuszy het volgende:
Toch wel een beetje spijt dat ik geen pre-order heb geplaatst. Niet dat ik nu tijd heb om te spelen, maar liever dat hij hier al was en af en toe aan kon zetten, dan dat ik nu nog ruim een maand mag wachten tot hij fatsoenlijk verkrijgbaar is.
And now we wait ...
Gelukkig heb ik Uncharted 3 nog liggen en kan ik the last of us nog wel ff kopen
wel laatquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:14 schreef Aether het volgende:
Eurogamer sources: Gaikai coming to PS4 in Q3 2014; Europe in 2015
http://www.eurogamer.net/(...)ak-records-at-launch
Unchartedquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:40 schreef Fuszy het volgende:
Toch wel een beetje spijt dat ik geen pre-order heb geplaatst. Niet dat ik nu tijd heb om te spelen, maar liever dat hij hier al was en af en toe aan kon zetten, dan dat ik nu nog ruim een maand mag wachten tot hij fatsoenlijk verkrijgbaar is.
And now we wait ...
Gelukkig heb ik Uncharted 3 nog liggen en kan ik the last of us nog wel ff kopen
Wet gebeurd hierquote:
Dat vluchtende personeelquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Sjemmert het volgende:
Ik kan geen geld toevoegen aan mijn acount andere hier ook last van ? Ik gebruik een code.
http://www.eurogamer.net/(...)essure-of-ps4-launchquote:UPDATE: Sony has removed the option to redeem vouchers while it continues its investigation into the PSN disruption.
Vouchers e.d. zijn voorlopig uitgeschakeld:quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:10 schreef Sjemmert het volgende:
Ik kan geen geld toevoegen aan mijn acount andere hier ook last van ? Ik gebruik een code.
13 seconde eerderquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:43 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Vouchers e.d. zijn voorlopig uitgeschakeld:
http://blog.eu.playstatio(...)etwork-announcement/
edit: goffer, laat maar
dedicated bdspeler?quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:45 schreef New_Pope het volgende:
Ook maar eens een blu-ray bekeken met de PS4, maar de kwaliteit van een dedicated BD-speler haalt ie bij lange na niet. Maar goed, daarvoor heb ik hem natuurlijk ook niet gekocht.
heb je een CC nodig om de trial te activeren?quote:
ja, je moet die in je account hebben om die trial te kunnen activeren.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:47 schreef Slayage het volgende:
[..]
heb je een CC nodig om de trial te activeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |