Doen ze goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef Tourniquet het volgende:
Sheep Marketplace, een van de Silk Road opvolgers, is er waarschijnlijk met $42 Miljoen aan bitcoins van hun "klanten" vandoor:
http://www.reddit.com/r/S(...)a_scam_proof_inside/
Precies, daar hoop ik ook op. Maar het duurt me wel langquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Oh nee dat heb ik ook niet gedaan, geen verlies nemen in de zin van verkopen voor minder dan dat je het hebt gekocht. LTC trekt wel weer bij.
"Look's like we've been...quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:32 schreef Tourniquet het volgende:
Sheep Marketplace, een van de Silk Road opvolgers, is er waarschijnlijk met $42 Miljoen aan bitcoins van hun "klanten" vandoor:
http://www.reddit.com/r/S(...)a_scam_proof_inside/
Precies.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
42 mil is wel een lekker afscheid.
Doen ze zeker goed!quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:34 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
42 mil is wel een lekker afscheid.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Hij wilt niet echt over de 35 heen he.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:39 schreef Scorpie het volgende:
Die trollbox![]()
Schrantee: NASA called from the moon, they saw PPC flying by!!!
Hier krijg je spijt vanquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:40 schreef roislecxe het volgende:
Als ik er eenmaal uitkan, stap ik niet zomaar terug in.
Eerst zien dat ik zonder verlies eruit kan :pquote:
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:39 schreef Scorpie het volgende:
Die trollbox![]()
Schrantee: NASA called from the moon, they saw PPC flying by!!!
als je van dat geld geen boodschappen of huur hoeft te betalen ofzo, zou ik het lekker laten liggen.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:41 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Eerst zien dat ik zonder verlies eruit kan :p
Misschien draai ik daarna nog bij.
Het is eigenlijk het geld van m'n vriendin, laten staan dus.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:42 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als je van dat geld geen boodschappen of huur hoeft te betalen ofzo, zou ik het lekker laten liggen.
dan sowieso laten staan want; LTC is better than my g/fquote:Op zaterdag 30 november 2013 01:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is eigenlijk het geld van m'n vriendin, laten staan dus.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:43 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
dan sowieso laten staan want; LTC is better than my g/f
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |