Komt door die BDO'ers bij de GSoD!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
Dolan![]()
Check Out Percentage
12.5% 2/16
Vanavondquote:
Part zit niet bij Sky !!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:03 schreef Nober het volgende:
Daniella heeft gewoon een zwart rokje eronder aan gedaan, en dat is dan een lingerie model.
Part alweer commentator bij Sky nu? De Engelse Stompé...
Hoor nu ook dat het Mason is, dit is blijkbaar op ITV en ik weet dat Part Canadees is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:24 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Part zit niet bij Sky !!
Is altijd bij de Bbc en de Itv zenders ,Mason ook trouwens
Is ook niet Engels ,komt uit Canada
White gooit gewoon goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat het niveau vanavond beter is.
Ik voor Pipe, wil d'r geen ruzie mee krijgen.quote:
Je bedoelt op dinsdag, vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:01 schreef Nober het volgende:
Waarom hebben ze de WK loting niet op donderdag gedaan?
Volgens mij omdat anders iedereen het daar over had terwijl dit nog gespeeld moet worden. Sws moeten ze dit eigenlijk nog mee laten tellen voor veranderingen,quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt op dinsdag, vraag ik me ook af.
Is die nog ergens te zien?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die loting wordt wel verricht maandag om 12:30 Nederlandse tijd samen met Phil Taylor & Michael van Gerwen.
Sure?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Live op RTL7 met Vincent, Jelle en Raymond?
ITV: "The Pipe is smoking" 3-1 al.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:05 schreef Max23 het volgende:
Het moment dat je zonder het middagprogramma gezien te hebben de stream van het darten aan zet en ziet dat Justin Pipe pas 1 leg bezig is
Nee joh, zou wel moeten natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |