SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vrijdag 29 november
Eerste ronde
Afternoon Session (12:45)
Ian White v Ronnie Baxter
Kim Huybrechts v Terry Jenkins
Wes Newton v Andy Smith
Gary Anderson v Stuart Kellett
Brendan Dolan v Wayne Jones
Jamie Caven v Colin Lloyd
Peter Wright v Michael Smith
Steve Beaton v James Wade
Evening Session (07:00)
John Part v Andy Hamilton
Simon Whitlock v Justin Pipe
Robert Thornton v Richie Burnett
Mervyn King v Raymond van Barneveld
Adrian Lewis v Kevin Painter
Paul Nicholson tegen Phil Taylor
Michael van Gerwen v Jamie Lewis
Dave Chisnall v Jelle Klaasen
Wij kijken ook.quote:
Hier niets aan het handje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Grifte het volgende:
Hapert het beeld bij jullie ook? Geluid is hier prima, maar het beeld schokt steeds.
Voorzichtig gesponsord.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Mansjester het volgende:
Volgens mij wordt dit toernooi gesponsord door cash converters
Bij mij is het prima.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Grifte het volgende:
Hapert het beeld bij jullie ook? Geluid is hier prima, maar het beeld schokt steeds.
Dat Barney de halve finale van vorig jaar moet verdedigen. Co zei nee het is van 2 jaar terug. Probeert die zich er onder uit te lullen door te zeggen qua gevoel bedoelde ik.quote:
Iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Barney de halve finale van vorig jaar moet verdedigen. Co zei nee het is van 2 jaar terug. Probeert die zich er onder uit te lullen door te zeggen qua gevoel bedoelde ik.
Wat een josti is het ookquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:40 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Barney de halve finale van vorig jaar moet verdedigen. Co zei nee het is van 2 jaar terug. Probeert die zich er onder uit te lullen door te zeggen qua gevoel bedoelde ik.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:42 schreef Sportex het volgende:
Gewoon Co als presentator. Perfect en gecast en kan altijd.
Wiequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een josti is het ook.
Kunnen ze niet De Cuil aantrekken voor het darten?
Dat zou een goeie zet zijn, dan krijgen we recordkijkcijfers.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat een josti is het ook.
Kunnen ze niet De Cuil aantrekken voor het darten?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:42 schreef Sportex het volgende:
Gewoon Co als presentator. Perfect gecast en kan altijd.
Wel jammer dat zijn fantastische site weg is.quote:
via een webarchief website kan je 'm terug vinden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:44 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Wel jammer dat zijn fantastische site weg is.
De tijden dat SBS6 nog Lakeside uitzondquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Die van sbsDie was zo enthousiast altijd
Als de sponsor maar in beeld komt, al kan je het moeilijk missenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een kutbeelden, de helft van de tijd te laat de dubbel in beeld
Geweldig tijd inderdaad. Lakeside is ook al bijnaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De tijden dat SBS6 nog Lakeside uitzond
overtuigend was het niet, nee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat spelde ie weer waardeloos.
Thornton wint dat geef ik jullie op een briefje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een mazzelpik.
Thornton zal lastiger worden.
Goeie tipquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nu even zappen naar de Duitse competitie op Nederland 2.
Nou nou papzak, hij zit elke dag in de sportschool hoor, eet ook beter.quote:
"geluk dwing je af"quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef Nappie-Oleon het volgende:
zovaak valt het ook de verkeerde kant op, daarom des te knap
Hij ziet er afgetraind uit inderdaadquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nou nou papzak, hij zit elke dag in de sportschool hoor, eet ook beter.
Als Lewis het goeie gevoel heeft is het echt niet normaal hoe hoog hij kan gooien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Lewis heeft het gevoel nog niet.
Painter moet dus toeslaan nu
Dan smijt hij ook achteloos die pijlen in de triple 20, heerlijk is dat.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als Lewis het goeie gevoel heeft is het echt niet normaal hoe hoog hij kan gooien.
Dat kan niet, dat gaat niet...........en dan patsquote:
Als die het waarmaakt zoals in het begin dan ben je een baas,. Toen zocht die ook nog het publiek op. Nu is er niet veel meer van over.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:27 schreef AFCNiels het volgende:
Na zo'n opkomst heb je al gelijk een hekel aan iemand.
Zijn tegenstander moet zich schamen. Lekker terug naar dat kutland van hem en nooit meer terugkomenquote:
Laat hem lekker met Part en Hamilton er uitdonderen hun verpesten onze avond.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is die Nicholson slecht zeg. Die kan er ook nog wel eens uitvliegen met een ongelukkige loting.
Echt he en Wright 110 bijna en niemand heeft t erover en ook elke x die kanjer Marcel met Phil verliest en dus nam die het niet serieus.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Taylor is onbereikbaar taylor is alles.
Taylor heeft máár 93 gemiddeld joh
Beste van het toernooi tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Peter Wright een testcase voor Phil
Als Phil tegenstand krijgt groeit die ook naar een hoog niveau . Vandaag sloeg helemaal nergens opquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Beste van het toernooi tot nu toe.
Wright heeft 101 staanquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Echt he en Wright 110 bijna en niemand heeft t erover en ook elke x die kanjer Marcel met Phil verliest en dus nam die het niet serieus.
Mooiste partij van de dag al is Klaasen ook niet in topvorm en met Chizzy weet je t nooitquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef Ajacied422 het volgende:
straks ook nog chisnall - klaasen
gebrek aan tegenstandquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:11 schreef AFCNiels het volgende:
Mighty Mike kan ook beter dan dit, jammer dat hij zijn echte topvorm niet meer heeft.
Ik ben benieuwd wat Jelle er van bakt.quote:
Tegen Whitlock gooide hij niet slecht.quote:
Kellett wordt ook steeds beter.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Samen met Winstenly wel de sterkste ongeplaatste spelers en Evans ook wel.
Jeb die is ook lastig.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kellett wordt ook steeds beter.
Het is ook echt zo'n mannetje die naaktfoto's zou sturen naar kleine meisjes.quote:
En teveel hersens.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:32 schreef AFCNiels het volgende:
Dat grietje keek wel geil naar Jelle, maar ze is toch al minstens 15 jaar te oud voor hem.
Bij Suljovic ligt het aan de vorm van de dag.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:34 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook nog dan hebben we de 5 moeilijke wel gehad toch?
Toen was die nog in topvormquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:40 schreef Ajacied422 het volgende:
We zien het maandag wel met de loting.
Hopen dat Winstanley weer niet een King ofzo treft
Vond het wel jammer dat Vincent hem pakte toen hij die 9-dart gooide. Winstanley had nog wel kunnen stunten toen.quote:
lekker heracles utrechtquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:56 schreef hafcfan het volgende:
Ik mis alles alleen s'middags zie ik wat.
Lewisquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:55 schreef Ajacied422 het volgende:
De bracket
Van Gerwen v Lewis
Beaton v Newton
Hamilton v Dolan
Jenkins v White
-------------------------
Anderson v Klaasen
Pipe v Caven
Thornton v Van Barneveld
Wright v Taylor
quote:Op zaterdag 30 november 2013 11:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Door het verlies van Painter en de winst van Beaton, Gando & Caven zakt Painter al naar plek 23 op de Order of Merit.
Prachtig avondprogramma.quote:Zaterdag 30 November
13.45-18.00 uur
Tweede ronde
Brendan Dolan v Andy Hamilton
Terry Jenkins v Ian White
Jamie Caven v Justin Pipe
Steve Beaton v Wes Newton
Zaterdag 30 November
20.00-24.00 uur
Tweede ronde
Jelle Klaasen v Gary Anderson
Robert Thornton v Raymond van Barneveld
Peter Wright v Phil Taylor
Michael van Gerwen v Adrian Lewis
Ik denk het ookquote:
Komt door die BDO'ers bij de GSoD!quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:20 schreef AFCNiels het volgende:
Dolan![]()
Check Out Percentage
12.5% 2/16
Vanavondquote:
Part zit niet bij Sky !!quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:03 schreef Nober het volgende:
Daniella heeft gewoon een zwart rokje eronder aan gedaan, en dat is dan een lingerie model.
Part alweer commentator bij Sky nu? De Engelse Stompé...
Hoor nu ook dat het Mason is, dit is blijkbaar op ITV en ik weet dat Part Canadees is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:24 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Part zit niet bij Sky !!
Is altijd bij de Bbc en de Itv zenders ,Mason ook trouwens
Is ook niet Engels ,komt uit Canada
White gooit gewoon goed.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:47 schreef AFCNiels het volgende:
Ik hoop dat het niveau vanavond beter is.
Ik voor Pipe, wil d'r geen ruzie mee krijgen.quote:
Je bedoelt op dinsdag, vraag ik me ook af.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:01 schreef Nober het volgende:
Waarom hebben ze de WK loting niet op donderdag gedaan?
Volgens mij omdat anders iedereen het daar over had terwijl dit nog gespeeld moet worden. Sws moeten ze dit eigenlijk nog mee laten tellen voor veranderingen,quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je bedoelt op dinsdag, vraag ik me ook af.
Is die nog ergens te zien?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Die loting wordt wel verricht maandag om 12:30 Nederlandse tijd samen met Phil Taylor & Michael van Gerwen.
Sure?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:04 schreef Nober het volgende:
[..]
Live op RTL7 met Vincent, Jelle en Raymond?
ITV: "The Pipe is smoking" 3-1 al.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:05 schreef Max23 het volgende:
Het moment dat je zonder het middagprogramma gezien te hebben de stream van het darten aan zet en ziet dat Justin Pipe pas 1 leg bezig is
Nee joh, zou wel moeten natuurlijk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |