Meeste publieksstemmen denk ik jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Collin weer door gaat hoor
zolang de bakvissen hem maar zien is het primaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
Collin komt nauwelijks boven de muziek uit
hebben we toch nog een soort Roel van Velzen: die kwam niet boven de druknop uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef tralalala het volgende:
Collin komt nauwelijks boven de muziek uit
Slim van Sjon de Molquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef Stickertje het volgende:
[..]
zolang de bakvissen hem maar zien is het prima
Voor meisjes van 14-16 wel...quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef vencodark het volgende:
Sorry hoor, maar deze gast is toch niet lekker?
Als ik twitter moet geloven glijden nu wat vrouwen over de vloer naar het toilet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:14 schreef vencodark het volgende:
Sorry hoor, maar deze gast is toch niet lekker?
Om te kotsen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik twitter moet geloven glijden nu wat vrouwen over de vloer naar het toilet.
Als een soort van Monorail?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ik twitter moet geloven glijden nu wat vrouwen over de vloer naar het toilet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |