SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Werd het toen niet 1-1?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:53 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Twente wint in Kerkrade, Twente wordt dus kampioen.
Nee. Ook 1-2. Kan dus niet meer stuk.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Nee. Ook 1-2. Kan dus niet meer stuk.
Ga jij je nou maar druk maken om PSV.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Twente wordt gewoon weer 6e joh. Ajax of Vitesse zal wel kampioen worden.
On dat doe ik al vaak zat, maar volgens mij hebben die vanavond niet gespeeld. Of heb ik een wedstrijd gemist?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Ga jij je nou maar druk maken om PSV.
6e? Welke clubs zijn beter dan? PSV?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:59 schreef tompsv18 het volgende:
Twente wordt gewoon weer 6e joh. Ajax of Vitesse zal wel kampioen worden.
Dat zei je de vorige seizoenen ook, maar ook toen gebeurde hetquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
6e? Welke clubs zijn beter dan? PSV?
Ok. Dat is inderdaad een garantie.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Dat zei je de vorige seizoenen ook, maar ook toen gebeurde het
Daarom. Fijn dat we het eens zijn.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ok. Dat is inderdaad een garantie.
Dat gebeurt je vast vaker?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
On dat doe ik al vaak zat, maar volgens mij hebben die vanavond niet gespeeld. Of heb ik een wedstrijd gemist?
Of het je vaker gebeurt, dat je een wedstrijd mist. Gewoon een vraag, kleutertje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Deze opmerking kan ik niet echt plaatsen, maar ik zal er wel even om lachen. Hahahahahahaha.
Uh, nee. Vanwaar deze interesse?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:18 schreef Sportex het volgende:
[..]
Of het je vaker gebeurt, dat je een wedstrijd mist. Gewoon een vraag, kleutertje.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:19 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Uh, nee. Vanwaar deze interesse?
Ah oke dan, bedankt voor deze nuttige mededeling.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:57 schreef Sportex het volgende:
[..]
Gegarandeerd feestje wil ik niet missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |