Nee, die coin gaat het dus niet worden voor mij. Fixed supply en daarom ook deflatiegevaar. Geen serieuze currency.quote:
Mij benieuwen. Stiekem wel leuk hé.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef gelly het volgende:
[..]
Ja.. gekocht op iets van 1030 dacht ik.
Voor handel op de site 0,2% per transactie, voor wegsluizen van tegoeden 0,001 BTC (voor andere coins weet ik niet)quote:
Nog net aanquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Scorpie het volgende:
Heeft iedereen al winst behalve gelly?
8% is niet gek toch voor een eerste dag..quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Scorpie het volgende:
Hoe tellen jullie je winst uit ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Voor handel op de site 0,2% per transactie, voor wegsluizen van tegoeden 0,001 BTC (voor andere coins weet ik niet)
Dollars. Als het daalt, kan je weer meer bitcoins kopen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef QuadrupleU het volgende:
Nu btc zo hoog is hoe zit het dan met btc/usd, welke is slimmer om te hebben
Aangezien btc sws gaat zakken
zit nog in de winst van 4 maanden terug hahaquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef Scorpie het volgende:
Hoezo hoog? $1,20 per mBTC is nog vrij goedkoop denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef QuadrupleU het volgende:
Nu btc zo hoog is hoe zit het dan met btc/usd, welke is slimmer om te hebben
Aangezien btc sws gaat zakken
De tijd dat BTC alleen maar stijgt is allang voorbij, er komen nog steeds meer mensen en door de heoveelheid mensen is BTC onstabieler qua prijs. groter vraag/aanbodquote:
Handelen in mBtc is toch gewoon hetzelfde als Btcquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Hoezo hoog? $1,20 per mBTC is nog vrij goedkoop denk ik.
Ik zou bijna gaan sellen ik word er helemaal gek van. Eigenlijk een uurtje m'n pc weg doen en dan wel weer zien op hoeveel ppc staat.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef doo. het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan sellen ik word er helemaal gek van. Eigenlijk een uurtje m'n pc weg doen en dan wel weer zien op hoeveel ppc staat.
Met zulke cijfers is mBTC handiger, 10 mBTC kopen klinkt gevoelsmatig ook aantrekkelijker dan 0,01 BTC.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef QuadrupleU het volgende:
[..]
Handelen in mBtc is toch gewoon hetzelfde als Btc
niet te zuinig iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Die Chinese LTC marktgrote bedragen vergelijken met btc-e
To the moon!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:42 schreef probeer het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat de Bitcoin zelf gaat doen, de aankomende dagen?
Waar kijk je om de Chinese LTC markt te zien?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
Die Chinese LTC marktgrote bedragen vergelijken met btc-e
Onbekend, maar ik vermoed nog immer een stijgende trend.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:42 schreef probeer het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat de Bitcoin zelf gaat doen, de aankomende dagen?
Dat is echt fantastisch!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Waar kijk je om de Chinese LTC markt te zien?
Dat pakt ie automatisch al. Althans bij mij wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef .PRISM het volgende:
Waar in Multibit kan ik de minerfee toevoegen?
Ah oke, dus ik kan gewoon al mijn BTC's overmaken zonder zelf er iets af te halen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat pakt ie automatisch al. Althans bij mij wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |