Steven ten Have > Sandersquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Het zijn ook allemaal wandelende lijken dat PSV-bestuur en de technische staf.
Gewoon naar de koelkast lopen.quote:
Was het wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
PSV naar de tyfus![]()
Dat mensen dat een mooie club vinden
Een hekel aan andere clubs hebben vind ik dan ook weer niet zo'n hoog niveau.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
PSV naar de tyfus![]()
Nou nou nou.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef RensAjacied het volgende:
PSV naar de tyfus![]()
I see what you did there.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ola heeft een ijskoude uitstraling.
Precies ja, wat zetten ze zichzelf voor lul.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geef hem groot gelijk . Zijn baas is toch een mongool
Mijn part troggelt die ze nog de nodige miljoenen afquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:19 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Precies ja, wat zetten ze zichzelf voor lul.
FC Eindhovenquote:
quote:
Dijkgraaf viel tegen (tijdens de reclames even gekeken).quote:
Tjakka.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:23 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een geweldige speech van Cocu. Inspirerende man.
Oh dus niet terugkijken?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Dijkgraaf viel tegen (tijdens de reclames even gekeken).
Gemoedelijk Brabants onrustig dan wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:24 schreef RensAjacied het volgende:
Bij PSV is het al 5 jaar onrustig.
Zoals toen tegen Kaiserslauternquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:24 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Gemoedelijk Brabants onrustig dan wel.
Tenzij je wat wilt weten over het leven van Einstein.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
doe niet zo lullig jongens, was een prima peptalk van een coach. lekker makkelijk om hier vanuit je luie stoel te roepen hoe kut het is.
Dr. Who is sowieso een topshow. En tijdreis verhalen vind ik altijd spannendquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Tenzij je wat wilt weten over het leven van Einstein.
Nee, doe dan "The science of Doctor Who" van Brian Cox maar. Dan snap je een hele hoop meer van lichtsnelheid, e=mcc en waarom het niet mogelijk is terug in de tijd te gaan.
Eens.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef De_Dorstige het volgende:
Ik heb veel respect voor de voetballer Cocu, maar dit komt nogal pathetisch over.
Hallo Chris van der Weerdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
doe niet zo lullig jongens, was een prima peptalk van een coach. lekker makkelijk om hier vanuit je luie stoel te roepen hoe kut het is.
Goeien font.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cocu moet leren juichen.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:27 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cocu moet leren juichen.
[ afbeelding ]
Prachtig he.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef Pino112 het volgende:
Hoi Mex.
Heeft PSV mooi gedaan he gisteren?
dan moet je me niet zo stalken.. sickoquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jouw opmerkingen slaan ook totaal nergens op.
quote:
Zeker weten.quote:
Dat vind ik te beperkt, want we gaan het steeds breder maken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Het gaat alleen maar over voetbal zowaar!
Ik blijf daar om lachenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:28 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Cocu moet leren juichen.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of had je het daarover?quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Karina het volgende:
JammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Klopt, ze hadden wel wat dieper op de Gordon-discussie mogen ingaan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:31 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Dat vind ik te beperkt, want we gaan het steeds breder maken.
Ik riep het gisterenavond al.quote:
Misschien over de Amerikaanse verkiezingen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:33 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, ze hadden wel wat dieper op de Gordon-discussie mogen ingaan.
300?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb op Feijenoord een klein bedrag gezet.
450quote:
Ik overweeg ook 40-45 euro op ze in te zetten.quote:
Hehe maar serieus, 5 euro. Lage odds, 2.1 dus niet heel veel te winnen dit keer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik overweeg ook 40-45 euro op ze in te zetten.
Pussy met zelfmedelijdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb medelijden met PSV-supporters.
Sja.quote:
Bent u Emile Schelvis?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hedwiges had beter bij FC Madurodam kunnen gaan spelen.
Ja.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Bent u Emile Schelvis?
Die moeten ze vaker uitnodigen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef Karina het volgende:
Zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Eensch.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:45 schreef De_Dorstige het volgende:
[..]
Die moeten ze vaker uitnodigen.
Aangezien het allebei Duitse clubs zijn verwacht ik veel goals in de laatste paar minuten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
Alles beter dan Jan S. van Heracles A.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:46 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Eensch.
En Koert Westerman natuurlijk!
Duitsers he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Zo spreek je het dan ook uit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Ortief
zoals El Sierd zegt.
Niets mis mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ortiz vond ik altijd een goede speler.
Maar niet in Latijns Amerika.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo spreek je het dan ook uit.
Dat boeit me niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:49 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Maar niet in Latijns Amerika.
Ik kom uit Spanje.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Daar komt ie wel vandaan.
Bazen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer, idd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Pellè gaat de wijken inquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:56 schreef Grifte het volgende:
Gaat Pellè ook nog wat binnen de lijnen doen of wat is dit allemaal.
Ik mis toch wel het commentaar van Megastad FM twee jaar terug. Puur Feyenoord-commentaar van Edward van Cuilenborg.quote:
Was kortjakje toen wel bij elke wedstrijd ?quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ik mis toch wel het commentaar van Megastad FM twee jaar terug. Puur Feyenoord-commentaar van Edward van Cuilenborg.
Dat heb ik ook altijd bij jouquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:01 schreef RensAjacied het volgende:
Tranen in mijn ogen toen Koos daar zich voor lul liet zetten
Niet voordat er een mp4 is geplaatst! Stijn wie spelen er vanaaf allemaal en in welke volgorde?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:02 schreef Ajacied422 het volgende:
SPT / Darts #28 Op naar de PC.
Hier verder
John Part 5-6 Andy Hamiltonquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Syntix het volgende:
[..]
Niet voordat er een mp4 is geplaatst! Stijn wie spelen er vanaaf allemaal en in welke volgorde?
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
John Part 5-6 Andy Hamilton
Simon Whitlock 4-6 Justin Pipe
Robert Thornton v Richie Burnett nu mee bezig
Mervyn King v Raymond van Barneveld
Adrian Lewis v Kevin Painter
Paul Nicholson v Phil Taylor
Michael van Gerwen v Jamie Lewis
Dave Chisnall v Jelle Klaasen
Het lijkt erop he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:08 schreef opperkleurder het volgende:
Volgens mij hebben de heren onze kritiek ter harte genomen dat VI de laatste tijd vooral heel veel van hetzelfde was.
Prima voor de afwisseling, benieuwd of dit eenmalig was.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het lijkt erop he?
Was dit een topshow?
Denk van wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:15 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Prima voor de afwisseling, benieuwd of dit eenmalig was.
Zeker flink kritiek gekregen van de bazen. Eerste uitzending in maanden zonder boekjes.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:16 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk van wel.
Ze waren zo mak als lammetjes.
Dat zou best eens kunnen idd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:24 schreef macca728 het volgende:
[..]
Zeker flink kritiek gekregen van de bazen. Eerste uitzending in maanden zonder boekjes.
Nee dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:01 schreef Tim86 het volgende:
Hij staat gewoon niet op de site van RTL zelf (http://www.rtlxl.nl/#!/gemist/voetbal-international-197775) dus dan is er ook geen mp4..
Terwijl bitterballen een stuk lekkerder zijn dan die gore bamihappiesquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Jan houdt niet van bitterballen, maar wel een leuk plaatje.
Bamihapjes vies vinden.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl bitterballen een stuk lekkerder zijn dan die gore bamihappies
Had het eens geprobeerd toen het langskwam, omdat het er bij VI altijd over ging. Ik vond er echt helemaal niks aan. Heb ik liever een lekkere bitterbal.quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Terwijl bitterballen een stuk lekkerder zijn dan die gore bamihappies
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef wieisboos het volgende:
JAAAAA
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)92e-c8f85952aae0.mp4
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |