Dit topic is nog niet vol als het nog 2 1/3e isquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef MarijeH het volgende:
Oh stomme fout in de tt. Het moest 2 2/3 zijn.
Gaan Gerard en Michiel op 13 december door tot 01:00 uur of stoppen ze om 22:00 uur?
Liefst om 19u.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef MarijeH het volgende:
Oh stomme fout in de tt. Het moest 2 2/3 zijn.
Gaan Gerard en Michiel op 13 december door tot 01:00 uur of stoppen ze om 22:00 uur?
quote:
twitter:bart3fm twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 20:14:43Benieuwd hoeveel mensen door hebben dat we op http://t.co/YpbxvvD1Lp de splinternieuwe site aan 't testen zijn. Morgen officieel live! reageer retweet
Flink werk geweest de afgelopen maanden, blij dat 't nu in de afrondende fase zit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:16 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bart3fm twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 20:14:43Benieuwd hoeveel mensen door hebben dat we op http://t.co/YpbxvvD1Lp de splinternieuwe site aan 't testen zijn. Morgen officieel live! reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Flink werk geweest de afgelopen maanden, blij dat 't nu in de afrondende fase zit.
Volgens mij willen ze daar nog wel wat mee gaan doen ja, ligt eraan wanneer de fotograaf tijd heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is er geen betere foto van Bart? Nu lijkt het net alsof ie er geen zin in heeft.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze daar nog wel wat mee gaan doen ja, ligt eraan wanneer de fotograaf tijd heeft.
Uiterlijk is in de afgelopen 3 weken nog flink omgegooid, was oorpronkelijk de bedoeling dat 't er behoorlijk anders uit zou gaan zien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Vooral veel werk qua data/api zeker? Aan het uiterlijk is niet zo heel veel veranderd.
is dat Pino???quote:
WIE???quote:
Eloi Youssef van Kensingtonquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WIE???
Short skirt....long jacket!
ah ja.....nou, je mag hem hebben! ik vinnem nieso lekker!quote:
wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer op Gaston junior fapte.
Ja, dat zou best wel eens wat kunnen worden denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
goed nummer dit! zou Triggerfinger eens moeten coveren...
Het zijn zo van die jonkiesquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou van beide geen aanbod afslaan.
en van de hele band?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou van beide geen aanbod afslaan.
ja maar...stel....je krijgt een aanbod...je mag met alledrie zoenen...maar dan moet je ook met die Jan zoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar...stel....je krijgt een aanbod...je mag met alledrie zoenen...maar dan moet je ook met die Jan zoenenPrima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ah, okquote:
quote:
spoilert!quote:
spoiler!quote:
quote:
may I lick your lollipop?quote:
vooral de aannemersquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef alors het volgende:
Ik vind Plork en de aannemers maar kut.
ik zou ze niet aannemen...quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
Weer eens ingeschakeld, wat een prachtplaat
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
Weer eens ingeschakeld, wat een prachtplaat
quote:
dat wilde ik net typen!quote:
je hebt 2 armenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Tevens eenaan iedereen, anders krijg ik een lamme arm
Die andere houdt een telefoon vastquote:
haha, zeker omdat de heren nu in vorm zijn. de last van het gaan stoppen is erafquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Die andere houdt een telefoon vast![]()
Best geinig weer om te volgen als je het een paar maanden niet hebt gezien!
Daar zal het vast aan liggen jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, zeker omdat de heren nu in vorm zijn. de last van het gaan stoppen is eraf
ja, dat denk ik wel ja. en het is de laatste gewonequote:
Prima ook wat mij betreft, vrijdagavond mocht wel eens op de schopquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat denk ik wel ja. en het is de laatste gewone
ja, timur gaat het overnemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Prima ook wat mij betreft, vrijdagavond mocht wel eens op de schop
Helemaal tof, eens kijken of het net zo'n bende wordt als in het weekendquote:
vast wel, want zijn socialewerkplaatsstagair is er ook bij!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal tof, eens kijken of het net zo'n bende wordt als in het weekend
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vast wel, want zijn socialewerkplaatsstagair is er ook bij!![]()
maar ze zuigen nog hard!quote:
maak me gek!quote:
ik heb er 2...noordpoolfm en stenders leesvermaak. dat boek van ekdom heeft mn broertje. misschien maar eens jatten, ligt al 2 jaar bij mn ouders. mist ie toch nietquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:23 schreef Evertjan het volgende:
[..]
past mooi bij de andere boeken van de 3FM dj's
Pinopoeperdquote:
Ik luister weer eens een avondje en had zelfs zin om hier iets te postenquote:
Dat boek van Stenders heb ik niet. Is het een leuk boek? Noordpool FM en het boek van Ekdom heb ik wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb er 2...noordpoolfm en stenders leesvermaak. dat boek van ekdom heeft mn broertje. misschien maar eens jatten, ligt al 2 jaar bij mn ouders. mist ie toch niet
yup, goed boek. maar helaas nergens meer te krijgen. ik schijn er 2 te hebben, maar de 1e is onvindbaar. zit waarsch ergens in een doos...quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:27 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat boek van Stenders heb ik niet. Is het een leuk boek? Noordpool FM en het boek van Ekdom heb ik wel.
dan moet je veel mazzel hebben. en je kunt natuurlijk marktpl in de gaten houden...quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:29 schreef Promo_Guy het volgende:
Met een beetje mazzel duikt het boek van Stenders af en toe op @ bol.com.
Skin was live geweldig! vooral Weak was superquote:
Een van de weinige vrouwen die ik graag hoor zingenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:31 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.marktplaats.nl(...)0c1b&previousPage=lr
mooie Stenderskalender!
[..]
Skin was live geweldig! vooral Weak was super
Senk joequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aangenaam om u hier weer te mogen aanschouwen
we pesten je af en toe wel wegquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Senk joe![]()
Ik ga het alleen niet meer zo bont maken als voorheen
Hoeft ook niet, wij zijn niet de belangrijksten.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Senk joe![]()
Ik ga het alleen niet meer zo bont maken als voorheen
Dat ging een paar maanden geleden ook goed, ik vertrouw erop!quote:
Dank jequote:Op vrijdag 29 november 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
leuk om je weer te zien in dit topic Minthy
Klopt. Maar toch wel een beetje belangrijkquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, wij zijn niet de belangrijksten.
geintje hoorquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ging een paar maanden geleden ook goed, ik vertrouw erop!![]()
Vage muziek dit, niet erg tof voor op de radio
*gaat schijten in de hoek*quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
geintje hoorwees welkom, doe lekker waar je zin in hebt
ach, ik vind het wel lekker zo tussendoor, maar hoef het idd niet de hele avond aan te horen
als je er maar een vlaggetje inzetquote:
is van Madnessquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit??? nog nooooooooooooit gehoord!
ik meende al Baggy Trousers erin te herkennen. ook al zo'n kutplaat imho.quote:
Ken je dit echt niet?quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:43 schreef 3rdRock het volgende:
wat is dit??? nog nooooooooooooit gehoord!
nee, ik hoorde wel meteen dat het Madness was, maar mijn muzikale opvoeding is wat tekort geschoten. en ik houd niet van ska, reggae en dat soort bagger.quote:
Ah ja geeft niet hoor. Ik ben niet zo'n persoon die er problemen om maakt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, ik hoorde wel meteen dat het Madness was, maar mijn muzikale opvoeding is wat tekort geschoten. en ik houd niet van ska, reggae en dat soort bagger.
en dat mag jij dan weer vindenquote:Op vrijdag 29 november 2013 22:49 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ah ja geeft niet hoor. Ik ben niet zo'n persoon die er problemen om maakt.
Vind het wel een tof nummer
quote:
Team Pandapuntquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
echt, die reclame over Huiselijk Geweld klopt niet. Huiselijk Geweld stopt wel vanzelf...ooit gaat 1 van de partijen dood en dan stopt dat Huiselijk Geweld.....
neemt niet weg dat ik zo'n hulplijn erg goed en nuttig vind, maar de reclame klopt nietquote:
dat kan ook wel eens een SRknaller worden....quote:
Kan.. Maar denk dat #EATSLEEPRAVEREPEAT meer een hosplaat is.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat kan ook wel eens een SRknaller worden....
nja, ik vind timber ook wel lekker hosserig. en misschien iets toegankelijkerquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan.. Maar denk dat #EATSLEEPRAVEREPEAT meer een hosplaat is.
Ik ben voor, maar ik heb hem nog niet al te vaak gehoord. Dat zal vast schelenquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Kan.. Maar denk dat #EATSLEEPRAVEREPEAT meer een hosplaat is.
Gelukkig is ie nog niet heel veel op 3FM geweest, en dat moet ook nog niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben voor, maar ik heb hem nog niet al te vaak gehoord. Dat zal vast schelen
laatst de hele trilogie gezien. was best vetquote:
die was van jou? vond em leukquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:23 schreef richolio het volgende:
Een linker kloot voor een nissan note.
Nog even een paar weken rustig aan doen qua draaien!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gelukkig is ie nog niet heel veel op 3FM geweest, en dat moet ook nog niet eigenlijk.
Dit ken je niet?quote:
ow, die ken ik wel! die heeft Stenders nog gecoverd onder de naam Speaksluts!quote:
het refreintje welquote:
we gaan nu allemaal naar google+!quote:
quote:
ik vind het fijn om te horen. ik ben verliefd op Royquote:
Heb niet het gevoel dat ik daar naar hoef te kijken.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/programma/roydonders/home/index.xml
ik kijk ook niet, ik kom het wel eens tegen op sites enzo....quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ik daar naar hoef te kijken.
Heel af en toe pik ik per ongeluk een stukje mee, maar niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef ddx het volgende:
[..]
Heb niet het gevoel dat ik daar naar hoef te kijken.
Die is 18 geworden, dus exitquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:46 schreef minthy het volgende:
Zit Freek het oppaskind er niet meer bij?
en misschien al wel ontknaapt!quote:
ow, dat weet ik eigenlijk niet...quote:
hier geen last van....quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef ddx het volgende:
hmms webcam van 3fm zit steeds te reloaden hier
Ik was er niet bij verder hoor, laat daarover geen misverstanden ontstaan!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ow, dat weet ik eigenlijk niet...
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was er niet bij verder hoor, laat daarover geen misverstanden ontstaan!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
nou......bewijs eerst maar eens met foto's dat je er niet bij was en dan lullen we verderquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Denken dat ik ook maar ergens foto's van postquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nou......bewijs eerst maar eens met foto's dat je er niet bij was en dan lullen we verder
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Denken dat ik ook maar ergens foto's van post
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
ow god.....bingo met chinees restaurant![]()
topavond! en leuke EW en Stendersquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Qunix het volgende:
Uitje was tof, nu onderweg naar huis en zal dus niks horen. Morgen maar podcasten...
Vind Stenders een grotere topshow van EW eigenlijk.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:55 schreef Qunix het volgende:
Uitje was tof, nu onderweg naar huis en zal dus niks horen. Morgen maar podcasten...
Roger that!quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind Stenders een grotere topshow van EW eigenlijk.
Klopt, maar samen top vrijdagavond.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vind Stenders een grotere topshow van EW eigenlijk.
Ik vraag me af hoevaak hij in z'n broek zeikt van het lachenquote:
en volgend jaar gaat de vrijdagavond misschien korter worden. Hopelijk maakt Timur er wat van!quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoevaak hij in z'n broek zeikt van het lachen
Hopenlijk geen copy van weekend show, die is soms best grappig maar haalt het niet bij ew. (en zeker niet bij stenders)quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:59 schreef Qunix het volgende:
[..]
en volgend jaar gaat de vrijdagavond misschien korter worden. Hopelijk maakt Timur er wat van!
Vrijdagavondshow ligt de lat hoog, heel hoog...quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:03 schreef ddx het volgende:
[..]
Hopenlijk geen copy van weekend show, die is soms best grappig maar haalt het niet bij ew. (en zeker niet bij stenders)
van alle jocks van 3fm zie ik in Timur de beste opvolger...maar de tijd zal het lerenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef Qunix het volgende:
[..]
Vrijdagavondshow ligt de lat hoog, heel hoog...
Timur blijft ook gewoon in het weekend zitten toch? toch? please?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef ddx het volgende:
Zijn er zaterdagmiddag niet meer luisteraars ?
Vrijdagavond is toch tv avond voor hoop mensen lijkt me.
Uiteraard, lijkt me wel.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Timur blijft ook gewoon in het weekend zitten toch? toch? please?
Timur los is prima ja, Herman zou ook prima zijn wat mij betreft.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:08 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
van alle jocks van 3fm zie ik in Timur de beste opvolger...maar de tijd zal het leren
die heb ik af en toe in stukjes gehoord en dat klonk ok jaquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:10 schreef ddx het volgende:
[..]
Timur los is prima ja, Herman zou ook prima zijn wat mij betreft.
Ik hoop dat Domien weekenduren gaat krijgen. Gewoon, om rubbereend en een héleboel anderen op de kast te jagenquote:
Niet de keren dat hij show van Domien in de ochtend overnam.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die heb ik af en toe in stukjes gehoord en dat klonk ok ja
Timur los? Timur komt met die kabouter hoor!
Domien is ook amper te toppenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:11 schreef ddx het volgende:
[..]
Niet de keren dat hij show van Domien in de ochtend overnam.
nee, ok...maar wel toen hij Giel overnam. en vrijdagavond komt Ramon gewoon mee. schijnt ie zelf gezegd te hebbenb (gemist) en Sirolf bevestigde het. en wat Sirolf zegt is waarquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:11 schreef ddx het volgende:
[..]
Niet de keren dat hij show van Domien in de ochtend overnam.
Domien?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:13 schreef ddx het volgende:
Trouwens wie wordt vervanging voor Gerard straks, neem niet aan dat Michiel er dan een 4u show van maakt ?
+1quote:
zijn er meerdere uitvoeringen?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Najaarsknaller in originele uitvoering
Ze lieten een sample horen met een beat eronderquote:
van East 17??quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze lieten een sample horen met een beat eronder
Zoiets ja.quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef 3rdRock het volgende:
overigens.....Kraantje Pappie...zou dat een synoniem voor piemel zijn? een piemel kun je zien als een piemel kraan waar pap uitkomt....
volgens mij was dat de standaardversie...ach, wat maakt het uit. lekker nummerquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Tenminste; ik hoorde Stay another day.
Je hebt Stay toch ook met extra kerstklokjes enzulks?quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja. Tenminste; ik hoorde Stay another day.
ah ja, bedankt voor de correctie. dat bedoel ik jaquote:
owja! dat klopt ja! net als Baby don't go van Close II You!quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt Stay toch ook met extra kerstklokjes enzulks?
Ik ken alleen de slome versie met piano die je altijd hoordequote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij was dat de standaardversie...ach, wat maakt het uit. lekker nummer
Brr, kerstquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:21 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je hebt Stay toch ook met extra kerstklokjes enzulks?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:25 schreef minthy het volgende:
M'n hoofd doet het weer beter blijkbaar, de opgaves zijn aardig gemakkelijk
Duurt even maar het komt allemaal weer goed. Zoals beloofdquote:
Preciesquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Duurt even maar het komt allemaal weer goed. Zoals beloofd![]()
ja, ik zat ff te rekenen..ik weet dat de opvolger van deze plaat Carnaval de Paris was. en dat was weer voor WK98 in Frankrijk....dus ik kon het wel inschatten jaquote:
Ik niet, schrik me altijd een hoedje van dit soort uitsprakenquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, ik zat ff te rekenen..ik weet dat de opvolger van deze plaat Carnaval de Paris was. en dat was weer voor WK98 in Frankrijk....dus ik kon het wel inschatten ja
trustenquote:
Truste Pino!quote:
Je loopt wel erg achter Rockjenquote:
ja, klopt. ik hoorde Don't speak net voor het eerstquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Je loopt wel erg achter Rockjen
Don't tell me, 'cause it hurtsquote:Op zaterdag 30 november 2013 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, klopt. ik hoorde Don't speak net voor het eerst
wmb 1 vd mooiste liedjes ooitquote:
Hooikoorts!!111quote:Op zaterdag 30 november 2013 00:46 schreef ChatGirl het volgende:
Danny heeft morgen ook een raspje op z'n stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |