Dit topic is nog niet vol als het nog 2 1/3e isquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef MarijeH het volgende:
Oh stomme fout in de tt. Het moest 2 2/3 zijn.
Gaan Gerard en Michiel op 13 december door tot 01:00 uur of stoppen ze om 22:00 uur?
Liefst om 19u.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:09 schreef MarijeH het volgende:
Oh stomme fout in de tt. Het moest 2 2/3 zijn.
Gaan Gerard en Michiel op 13 december door tot 01:00 uur of stoppen ze om 22:00 uur?
quote:
twitter:bart3fm twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 20:14:43Benieuwd hoeveel mensen door hebben dat we op http://t.co/YpbxvvD1Lp de splinternieuwe site aan 't testen zijn. Morgen officieel live! reageer retweet
Flink werk geweest de afgelopen maanden, blij dat 't nu in de afrondende fase zit.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:16 schreef Pino112 het volgende:
twitter:bart3fm twitterde op vrijdag 29-11-2013 om 20:14:43Benieuwd hoeveel mensen door hebben dat we op http://t.co/YpbxvvD1Lp de splinternieuwe site aan 't testen zijn. Morgen officieel live! reageer retweet
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:22 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Flink werk geweest de afgelopen maanden, blij dat 't nu in de afrondende fase zit.
Volgens mij willen ze daar nog wel wat mee gaan doen ja, ligt eraan wanneer de fotograaf tijd heeft.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is er geen betere foto van Bart? Nu lijkt het net alsof ie er geen zin in heeft.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:25 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij willen ze daar nog wel wat mee gaan doen ja, ligt eraan wanneer de fotograaf tijd heeft.
Uiterlijk is in de afgelopen 3 weken nog flink omgegooid, was oorpronkelijk de bedoeling dat 't er behoorlijk anders uit zou gaan zien.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Vooral veel werk qua data/api zeker? Aan het uiterlijk is niet zo heel veel veranderd.
is dat Pino???quote:
WIE???quote:
Eloi Youssef van Kensingtonquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
WIE???
Short skirt....long jacket!
ah ja.....nou, je mag hem hebben! ik vinnem nieso lekker!quote:
wat?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij meer op Gaston junior fapte.
Ja, dat zou best wel eens wat kunnen worden denk ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:50 schreef 3rdRock het volgende:
goed nummer dit! zou Triggerfinger eens moeten coveren...
Het zijn zo van die jonkiesquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou van beide geen aanbod afslaan.
en van de hele band?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik zou van beide geen aanbod afslaan.
ja maar...stel....je krijgt een aanbod...je mag met alledrie zoenen...maar dan moet je ook met die Jan zoenenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja maar...stel....je krijgt een aanbod...je mag met alledrie zoenen...maar dan moet je ook met die Jan zoenenPrima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
ah, okquote:
quote:
spoilert!quote:
spoiler!quote:
quote:
may I lick your lollipop?quote:
vooral de aannemersquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:36 schreef alors het volgende:
Ik vind Plork en de aannemers maar kut.
ik zou ze niet aannemen...quote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
Weer eens ingeschakeld, wat een prachtplaat
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef minthy het volgende:
Weer eens ingeschakeld, wat een prachtplaat
quote:
dat wilde ik net typen!quote:
je hebt 2 armenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:47 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Tevens eenaan iedereen, anders krijg ik een lamme arm
Die andere houdt een telefoon vastquote:
haha, zeker omdat de heren nu in vorm zijn. de last van het gaan stoppen is erafquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Die andere houdt een telefoon vast![]()
Best geinig weer om te volgen als je het een paar maanden niet hebt gezien!
Daar zal het vast aan liggen jaquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
haha, zeker omdat de heren nu in vorm zijn. de last van het gaan stoppen is eraf
ja, dat denk ik wel ja. en het is de laatste gewonequote:
Prima ook wat mij betreft, vrijdagavond mocht wel eens op de schopquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:51 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, dat denk ik wel ja. en het is de laatste gewone
ja, timur gaat het overnemenquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Prima ook wat mij betreft, vrijdagavond mocht wel eens op de schop
Helemaal tof, eens kijken of het net zo'n bende wordt als in het weekendquote:
vast wel, want zijn socialewerkplaatsstagair is er ook bij!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Helemaal tof, eens kijken of het net zo'n bende wordt als in het weekend
Dan is het goed!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vast wel, want zijn socialewerkplaatsstagair is er ook bij!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |