in de vijver?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
het gebeurd allemaal in de wijert
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
BLASFEMIE GIJ HEIDEN GIJ ZAL STERVEN IN HET BRANDENDE VUUR VAN SATAN
Niemand is lief, alles is kut, nou grgr hè.quote:
niet mijn tekst. ik haat alles grquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niemand is lief, alles is kut, nou grgr hè.
wat deed je hier, waarom zei je niksquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef Monopoly het volgende:
Ik was gisteren nog in je woonplaats dv
Ik kom er elke week wel een keer of 4.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:47 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
wat deed je hier, waarom zei je niks
YOU DONT LOVE ME ANYMORE
..ohquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:48 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kom er elke week wel een keer of 4.
Even de trein stilzetten op het station, raampje open, blazen, deurtjes dicht en weer weg
lekkerrrrrquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:49 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Prima te doen. Moneyz maken enzo
quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:51 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
je bent een nicht grgr de waarheid
oh okeequote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
ik weet dat je me leuk vindt, stop met zo hard ontkennen
daar was ik toch niet jonguhquote:Op vrijdag 29 november 2013 19:55 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Niet weten![]()
monomeet 2012 never forget
Zullen wij na schooltijd bij elkaar gaan spelen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schattigquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:05 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Ja
En we spreken alleen Russisch.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zullen wij na schooltijd bij elkaar gaan spelen?Ik moet huiswerk maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |