Doet mij een beetje denken aan die ouderwetse pc games, dan die tussenstukjes ervan tussen de levelsquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Doet mij een beetje denken aan die ouderwetse pc games, dan die tussenstukjes ervan tussen de levels
Ze hadden in het begin al die leuke .swf bestanden verzameld,van het internet. nu maken mensen ze speciaal voor zor.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:57 schreef ToT het volgende:
Hoe dan ook: niet echt een ideale site voor mensen met epilepsie!
100 idd!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:04 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Er staat dus geen C1000 op die winkel gevel
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]Hij werkte op een klokmechanisme, niet op benzine!
Bij het voorhoofd omdraaienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐱
Het internet samengevat in 7000 pagina'squote:Op vrijdag 29 november 2013 21:42 schreef Spinosaurus het volgende:
Mijn dank voor deze links, eindelijk iets vets! Dat ik dit nooit eerder wist...
7000? Kut, ik zag eerder vanavond wel een leuke die ik niet meer terug kan vinden!quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:44 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het internet samengevat in 7000 pagina's
meestal klik ik dan 6 keer op random, en 5 terug.quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:50 schreef ToT het volgende:
[..]
7000? Kut, ik zag eerder vanavond wel een leuke die ik niet meer terug kan vinden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |