SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beschrijving:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klik hier voor Vogel's verzamelde werken!
quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:18 schreef mschol het volgende:
[..]
van de week een sp game gestart, maar zo rond de eerste nacht werd ik het weer een beetje zat![]()
siquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:36 schreef Ame_thyst het volgende:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 13:35 schreef MineraalWater het volgende:
ik ga wel eens zoeken, moet ik eerst een oude versie MC vinden (1.6.x), zit nu op 1.7.xquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:20 schreef SosuaCafe het volgende:
Je zou eens wat van die modpacks moeten proberen.
Tekkit is erg goed geworden. Met galacticraft enzo.
FTB is ook erg goed (Direwolf20-Unleashed)
Hexxit is meer adventure/exploring
Maakt niet uit. Enerzijds heb je de ftb launcher.. Anderzijds de tekkit launcher.quote:Op vrijdag 29 november 2013 13:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga wel eens zoeken, moet ik eerst een oude versie MC vinden (1.6.x), zit nu op 1.7.x
?quote:
Mooie video ook. Als ik naar een video over een game kijk zie ik graag 95% de tijd alleen de hoofden van mensen die spelenquote:Op vrijdag 29 november 2013 16:57 schreef vogelkooi het volgende:
http://luxuria-superbia.com/
leuke game
had nog wel ff gekeken maar zo goed waren die aanbiedingen niet.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:34 schreef mschol het volgende:
[..]
amazon misschien? maar dan wel de .com variant die vermoedelijk niet naar je zal versturen
digitale software (key's dus) zijn echter totaal geen probleem
waar zit je nu dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:29 schreef Curlbrah het volgende:
BTC-e is echt een hoerensite, ben blij dat ik er weg ben.
Ik had ook geen last tot ik er grote hoeveelheden vanaf / erop wilde zetten, toen was ik er snel klaar mee.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
waar zit je nu dan?
Ik heb nog nergens last van gehad tbh.
doh. Ik hoorde dat daar nagenoeg geen handel was. Klopt dus niet blijkt?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:34 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Ik had ook geen last tot ik er grote hoeveelheden vanaf / erop wilde zetten, toen was ik er snel klaar mee.
edit: zie mijn bovenstaande post
niet zoveel als op btc-e maar de site is een stuk relaxter, ze verifiëren je snel en er is tenminste support.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
doh. Ik hoorde dat daar nagenoeg geen handel was. Klopt dus niet blijkt?
oogt tussen krijt en aquarel in. Maar is zeker weten computergemaakt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:53 schreef MineraalWater het volgende:
Ik zoek zo'n soort stijl eigenlijk voor nog 1 wallpaper:
[ afbeelding ]
Weet iemand hoe dat heet? Ik zou zeggen concept art achtig iets
?quote:
Ja ik weet dat het met de computer is gemaakt maar ik zoek echt zo'n soort stijl die 2de komt al aardig in de buurt maar wil iets meer naturel kleuren hebben. Die boom is too much space achtig fantasy. Heb nu die ik net stuurde en deze:quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:01 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
oogt tussen krijt en aquarel in. Maar is zeker weten computergemaakt.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind die een stuk minder maar de link werkt welquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef Ame_thyst het volgende:
[ afbeelding ]
werkt die, uit dezelfde 'serie'
Thanksquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:07 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.deviantart.com/art/Paraiso-319587395
wel stuk digitaler maar goed op deviantart staat het vol
Wat ben je aan het doen dan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:12 schreef Ame_thyst het volgende:
chunks processed (209505 total, ~34.6%
De hele map aan het preloaden of hoe moet ik dat noemen.quote:
Gewoon een map vol met alleen maar forest biomes en giant sequoiasquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:12 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Gewoon een map vol met alleen maar forest biomes en giant sequoias
Beetje Dayz meets minecraft...quote:
Er komt ooit een Standalone. geen idee of dat wat word. Zombie games worden een beetje oud nuquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:17 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Beetje Dayz meets minecraft...
Gebeurt er nog wat met dat dayz?
Echt 3 dagen rondgelopen toen, had ik eindelijk wat spul. Bam headshot.
Ik zit nu wat te kloten met dat tekkit/galacticraft. Best grappig.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Nja wat je ziet is dat er gigantisch veel indie's/mods nu dat survival gebeuren proberen en toe nu toe is alles (behalve dan MC) behoorlijk gefaald.
True, Nouja bijna alles dan.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:20 schreef Ame_thyst het volgende:
Nja wat je ziet is dat er gigantisch veel indie's/mods nu dat survival gebeuren proberen en toe nu toe is alles (behalve dan MC) behoorlijk gefaald.
Ja true.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:27 schreef Timwonnacott het volgende:
Er zijn gewoon hoop dingen toegevoegd in MC die het spel een heel stuk makkelijker kunnen maken. Een automatische farm en dergelijke was ook niet mogelijk in het begin. Nu heb je gewoon redelijk snel alles wel klaar, maar de echte drive om zoals vroeger grote projecten en dergelijke te bouwen is weg. Dat was min of meer de nieuwigheid.
Dat heb ik ook wel, verleden jaar hoop spellen gekocht, bijv Starcraft II: Heart of Swarm, Diablo 3 (mss al iets ouder), Far Cry 3, AC 3. Geen van die 4 heb ik uitgespeeld, tot op afgelopen week toen ik Starcraft en Diablo op de moeilijkste graad maar eens heb uitgespeeld. FC3 en AC3 moet nog, maar gaat moeizaamquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja true.
Ik vind het zelf ook echt moeilijk om een beetje een leuk spel te vinden. Wat ik lekker kan uitspelen of online kan doen waar ik dan iig meer dan 2 uur plezier van heb
Ja precies, Ik zit voortaan gewoon een beetje games te zoeken kijken of er nog leuke games zijn maar valt vies tegen. Zal wel aan mij liggenquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:32 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, verleden jaar hoop spellen gekocht, bijv Starcraft II: Heart of Swarm, Diablo 3 (mss al iets ouder), Far Cry 3, AC 3. Geen van die 4 heb ik uitgespeeld, tot op afgelopen week toen ik Starcraft en Diablo op de moeilijkste graad maar eens heb uitgespeeld. FC3 en AC3 moet nog, maar gaat moeizaam
Dat hele pack is vernieuwd he?quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:38 schreef MineraalWater het volgende:
Tekkit enzo vind ik dan ook weer niks aan
Nah, merk al gewoon dat veel games hetzelfde proberen maar die halen het gewoon net niet bij iets anders in het genre en daardoor is dat weer minder leuk. Zit weinig in dat het origineel maakt en je ook die drive hebt om gewoon door te gamen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:36 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja precies, Ik zit voortaan gewoon een beetje games te zoeken kijken of er nog leuke games zijn maar valt vies tegen. Zal wel aan mij liggen
heb maar 1 server hèquote:Op vrijdag 29 november 2013 20:37 schreef SosuaCafe het volgende:
Kwak anders gewoon effe zo'n tekkit servertje aan. Of voltz. Ftb kennen we wel nu.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nah, merk al gewoon dat veel games hetzelfde proberen maar die halen het gewoon net niet bij iets anders in het genre en daardoor is dat weer minder leuk. Zit weinig in dat het origineel maakt en je ook die drive hebt om gewoon door te gamen.
Geloof het enige nieuwste spel dat ik dit jaar heb gekocht en ook 1 ruk heb uitgespeeld was Deus ex human revolution. Nou niet omdat de gameplay zo revolutionair nieuw was, viel best tegen, beetje sloom soms. Maar verhaallijn was erg goed.
Ja helemaal waar. Laatste goeie spellen die ik dan heb gespeeld zou dan wel Portal 2 zijn en Quantum Conondrum vond ik ook erg tof en dat Tiny Brains vond ik ook heel tof (vandaag gespeeld)quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:39 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Nah, merk al gewoon dat veel games hetzelfde proberen maar die halen het gewoon net niet bij iets anders in het genre en daardoor is dat weer minder leuk. Zit weinig in dat het origineel maakt en je ook die drive hebt om gewoon door te gamen.
Geloof het enige nieuwste spel dat ik dit jaar heb gekocht en ook 1 ruk heb uitgespeeld was Deus ex human revolution. Nou niet omdat de gameplay zo revolutionair nieuw was, viel best mee. Maar verhaallijn was erg goed.
Zat vanmiddag met mschol te spelen. Best leuk weer idd.quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:48 schreef Timwonnacott het volgende:
TF2 kan ik in fases soms weer heel leuk vinden ja.
quote:Op vrijdag 29 november 2013 21:03 schreef Ame_thyst het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ssen_in_amerika.html
skype.quote:
ffquote:Op vrijdag 29 november 2013 21:52 schreef TJV het volgende:
Heeeel lang verhaal. Tlr;dr: uit ouderlijk huis gegooid omdat ze niet in god gelooft, hierheen gekomen voor 8 maanden om daar even weg te zijn en ik ben ongeveer de enige tegen wie ze in een maand tijd meer dan 'hoi' heeft gezegd. En huilen, heel veel huilen.
Haha, daar wachten we nog maar even mee.quote:
Sony faalt zo hard dat hun eigen headsets niet werken op de PS4!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef Ame_thyst het volgende:
Wist niet dat de PS4 waterdicht is, dat is wel cool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Best een stap, van een religie afvallen, zelf ook meegemaakt/gedaan. Overigens wel een manier om snel van een 'vriendenkring' af te komen, dat dan weer wel.quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef TJV het volgende:
[..]
Haha, daar wachten we nog maar even mee.
quote:
Joah, vind het allemaal wel erg snel gaan maar als ze eerst bij toch wel redelijk vreemden loopt te huilen en daarna op de bank zit alsof ze er al jaren tussen hoort, denk ik maar ach, niemand heeft er last van. Dus vandaar heb ik mijn bed maar eens verschoond.quote:
Ze is zweeds, niet roemeensquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:21 schreef TJV het volgende:
[..]
Joah, vind het allemaal wel erg snel gaan maar als ze eerst bij toch wel redelijk vreemden loopt te huilen en daarna op de bank zit alsof ze er al jaren tussen hoort, denk ik maar ach, niemand heeft er last van. Dus vandaar heb ik mijn bed maar eens verschoond.
Nee joh, bewaren, niet alles is te vergelijken met een bitcoinquote:
hier is maar een reactie mogelijkquote:
allemaal kwats..quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:28 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
hier is maar een reactie mogelijk
![]()
![]()
als we zo gaan beginnenquote:
quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:30 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
als we zo gaan beginnen
ken ik ook maar van lost in translation hoor![]()
Milfquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:08 schreef Timwonnacott het volgende:
Maar OT, wel blij dat mijn ouders besloten hebben me gewoon op te laten groeien zonder indoctrinatie. Stond me vrij zelf te kiezen maar deed al![]()
bij die kneusjes die af en toe buiten de klas apart een lesje godsdienst kregen.
Voornaamste klacht is nog dat het een godsgruwelijk knappe deerne was die die les gaf. Woont hier nog in de buurt, kom er wel eens tegen met de hond uit laten. Zie je dr van een afstand denk je zo, daar komt leuke meid aan en dan is ze wat dichterbij en zie je toch dat ze ook al 40+ is. Trap er steeds weer in.
tommie. Worldcoin en megacoinquote:
1 minuut op die site en het komt al over als een scam, dus zij bepalen wanneer de coins vrij gemaakt worden, right....quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef MineraalWater het volgende:
Had gehoord dat megacoin niet zo top was
vooralsnog stevig winstquote:Op vrijdag 29 november 2013 23:41 schreef MineraalWater het volgende:
Had gehoord dat megacoin niet zo top was
Don't be a fool, wrap your tool.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef TJV het volgende:
Er ligt een wezen in mijn bed, welterusten *zwaaismiley
Je moest het even melden he.quote:Op vrijdag 29 november 2013 23:50 schreef TJV het volgende:
Er ligt een wezen in mijn bed, welterusten *zwaaismiley
Naja, meer omdat het een vreemde gang van zaken is.quote:Op zaterdag 30 november 2013 01:23 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Je moest het even melden he.nu denkt iedereen "Zo die tom is een player wejooo".
Doe hem de groeten.
ah je leeft nogquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Naja, meer omdat het een vreemde gang van zaken is.
Lekker geslapen? hihiquote:Op zaterdag 30 november 2013 10:20 schreef TJV het volgende:
[..]
Naja, meer omdat het een vreemde gang van zaken is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
de film?quote:
En je grietje speelt mee?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:05 schreef TJV het volgende:
Bah wat zuig ik opeens in bf op de ps4, damn.
Die van jou zit toch ook niet mee te kijken wat je hier allemaal post?quote:
Zit je op een server of sp?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:44 schreef Timwonnacott het volgende:
Terriaria is wel geinig idd. Gruwelijk hard afgemaakt eerste nacht. Net minecraft all over.
Beste voor mij was om een huisje van de grond af te maken.quote:
true.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:10 schreef Ame_thyst het volgende:
nee want had een poll gedaan en niemand wilde voltz
Met een groepje misschien niet.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:12 schreef Timwonnacott het volgende:
Heb nooit gestemd. Wil best wel eens voltz proberen, maar gaat nou eenmaal hoop tijd in zitten.
hoe groot ?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:07 schreef Ame_thyst het volgende:
die worldborder fucking kut plugin - heb nu al 50x de server ge restart maar hij maakt die world fill maar niet af, telkes geen ram of ander gezeik.
http://www.reddit.com/r/ImaginaryVillages/quote:Op vrijdag 29 november 2013 20:04 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het met de computer is gemaakt maar ik zoek echt zo'n soort stijl die 2de komt al aardig in de buurt maar wil iets meer naturel kleuren hebben. Die boom is too much space achtig fantasy. Heb nu die ik net stuurde en deze:[ afbeelding ]
Moet er dus nog 1
Zeker leuke meid.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:21 schreef Ame_thyst het volgende:
wat voor jou tim https://www.facebook.com/niouk.reehuis
pff moet niet alles googlen
kwam van hier: http://www.zie.nl/video/a(...)de-slag/m1mzbrkf8swx
3 maanden geleden dus tjaquote:Op zaterdag 30 november 2013 20:11 schreef MineraalWater het volgende:
Dacht dat dit project al lang dood was:
Tja lijkt meer op een school project ofzoquote:Op zaterdag 30 november 2013 21:12 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
3 maanden geleden dus tjabeetje game zonder visie imho
Het uitdrijven van god heeft heel wat vuisten nodig!quote:Op vrijdag 29 november 2013 22:03 schreef TJV het volgende:
Oh ja en een plottwist voor vogel: ze staat nu hier onder de douche. Slaapt hier vannacht.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 21:47 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Het uitdrijven van god heeft heel wat vuisten nodig!
Meh, misschien leuk voor kimholland.comquote:Op zaterdag 30 november 2013 22:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Tegeltjeswijsheid, dat.
quote:Op zaterdag 30 november 2013 23:35 schreef mschol het volgende:
shit, ik voel mij oud.... heb een 14 jarige nederlander op steam en die kent de hele gulden niet eens(althans, hij kent het, maar heeft er nooit mee betaald of in handen gehad)
- ps4 ownerquote:
Heb alleen battlefield en dat heb ik al genoeg gedaan vandaag, morgen maar een game erbij halen.quote:
verkopen met winst, kan volgens mij prima, en dan gewoon echt gamen op een pc..quote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef TJV het volgende:
Heb toch niet voor niets die PS4 gekocht? Zit te twijfelen tussen Fifa en NBA, NBA ziet er wel gaaf uit maar ik weet 0,0 van basketbal.
R9 290xquote:Op zondag 1 december 2013 11:15 schreef SosuaCafe het volgende:
Wat is een beetje een degelijke ati gpu?
nvidia was leuk vroeger, nu zijn ze te duur en slurpen ze veels te veel energie t.o.v. de concurrentiequote:
500 euro. Pfoequote:Op zondag 1 december 2013 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
R9 290x
[..]
nvidia was leuk vroeger, nu zijn ze te duur en slurpen ze veels te veel energie t.o.v. de concurrentie
290 dan, dies 'maar' 350 euroquote:
Geen idee, volgens mij zitten ze qua energie verbruik best dicht bij elkaar allemaal. Waar ik naar gekeken heb dan. Na jaren ATI gekocht te hebben nu naar Nvidia gegaan, stuk betere driver support naar mijn mening (ze ditchen niet een kaart na een jaar of wat) en ze ondersteunen veel 3D applicaties waar ik dagelijks mee werkquote:Op zondag 1 december 2013 11:19 schreef mschol het volgende:
[..]
R9 290x
[..]
nvidia was leuk vroeger, nu zijn ze te duur en slurpen ze veels te veel energie t.o.v. de concurrentie
De R9 290 is nu eigenlijk "beter" dan de GTX 780 qua FPS performance dan. de 290 is wel luider en word warmer.quote:Op zondag 1 december 2013 11:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij zitten ze qua energie verbruik best dicht bij elkaar allemaal. Na jaren ATI gekocht te hebben nu naar Nvidia gegaan, stuk betere driver support naar mijn mening (ze ditchen niet een kaart na een jaar of wat) en ze ondersteunen veel 3D applicaties waar ik dagelijks mee werkATI totaal niet. Wilde een midrange kaart en van ati kwam er niets in de buurt van de 760 qua prijs dus die heb ik nu, fijn ding
midrange zou het heel goed kunnen dat ze dicht bij elkaar liggen, ga je wat meer naar high end dan ga je merken dat de nvidia verhoudingswijs teveel stroom lustquote:Op zondag 1 december 2013 11:39 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Geen idee, volgens mij zitten ze qua energie verbruik best dicht bij elkaar allemaal. Waar ik naar gekeken heb dan. Na jaren ATI gekocht te hebben nu naar Nvidia gegaan, stuk betere driver support naar mijn mening (ze ditchen niet een kaart na een jaar of wat) en ze ondersteunen veel 3D applicaties waar ik dagelijks mee werkATI totaal niet. Wilde een midrange kaart en van ati kwam er niets in de buurt van de 760 qua prijs dus die heb ik nu, fijn ding
het luider en warmer worden komt vooral door de reference koeler, ik weet niet exact de waardes, maar meende gelezen te hebben dat een artic cooler al iets van 30 graden onder load weghaaltquote:Op zondag 1 december 2013 11:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
De R9 290 is nu eigenlijk "beter" dan de GTX 780 qua FPS performance dan. de 290 is wel luider en word warmer.
290 is ook 100 euro minder dacht ik zo uit mijn hoofd.
T zijn allebei prima kaarten verder. Maar het is nu eigenlijk wachten op AMD Mantle en Nvidea G-sync.
Moet zeggen dat AMD het de laatste tijd heel goed doet met al hun nieuws uitbrengen enz.
de 290 schijnt daarin geweldig te zijn, als ik dit doorlees: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1567070/lastquote:Op zondag 1 december 2013 11:50 schreef SosuaCafe het volgende:
Ging mij voornamelijk om altcoins te minen. Misschien in een aparte kast.
Wat is je PSNquote:Op zondag 1 december 2013 00:09 schreef TJV het volgende:
Heb toch niet voor niets die PS4 gekocht? Zit te twijfelen tussen Fifa en NBA, NBA ziet er wel gaaf uit maar ik weet 0,0 van basketbal.
twitter:OffVinDiesel twitterde op zondag 01-12-2013 om 11:20:54My heart is hurting so sad.Paul walker was a good man.RIP my friend...Sorry to the Walker family. reageer retweet
huh?quote:Op zondag 1 december 2013 13:16 schreef Ame_thyst het volgende:
Tering trainsimulator met je kut errors die nooit gefixed worden
koop een echte pc en installeer geen virussen..quote:Op zondag 1 december 2013 13:19 schreef Ame_thyst het volgende:
en nu is steam bevroren in het midden van mijn scherm en ik mag er niet op klikken omdat steam. IK WIL GEWOON IN HET WEEKEND EEN SPELLETJE KUNNEN SPELEN ZONDER ALTIJD DIT GEZEIK GODVERDOMME.
als jij altijd maar problemen hebt, heb je of een nep pc, of een shitload virussen die de boel in de soep laten lopen....quote:Op zondag 1 december 2013 13:40 schreef Ame_thyst het volgende:
heb een echte pc en geen virussen, heeft dat er nu mee te maken
mensen die anno 2013 nog steeds problemen aan 'virussen' wijtenquote:Op zondag 1 december 2013 13:41 schreef mschol het volgende:
[..]
als jij altijd maar problemen hebt, heb je of een nep pc, of een shitload virussen die de boel in de soep laten lopen....
ik heb toevallig van de week een probleem met een virus opgelost... dus ja.. nog steeds actueel:quote:Op zondag 1 december 2013 14:04 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
mensen die anno 2013 nog steeds problemen aan 'virussen' wijten
HALLO MIJNHEER LOONIAR!quote:
Heb altijd een boekje met kruiswoordpuzzels op mijn nachtkastje liggen.quote:Op zondag 1 december 2013 15:17 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Of samen de rebus in de Donald Duck Extra oplossen
wat is je probleem precies? Steamfora al gecheckt? (Je hebt de discussions, maar ook nog een aparte forums)quote:Op zondag 1 december 2013 15:54 schreef Ame_thyst het volgende:
Needat wordt een positief mailtje naar de support
Stuk?quote:
Herkenbaar. Zit beetje te twijfelen, N5, G2 of gewoon de Note 3?quote:Op zondag 1 december 2013 16:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Nah hij word sloom, loopt vaker vast enzo. Heb hem dan ook alweer meer als 2 jaar nu.
"unable to load file - Scenario.bin"quote:Op zondag 1 december 2013 16:13 schreef mschol het volgende:
[..]
wat is je probleem precies? Steamfora al gecheckt? (Je hebt de discussions, maar ook nog een aparte forums)
GPU-Z misschien?quote:Op zondag 1 december 2013 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
is er een simpel / licht programma dat laat zien hoeveel video ram er in gebruik is?
BOBBERquote:Op zondag 1 december 2013 22:17 schreef bobbernaut het volgende:
EEEWWWAAA IK BEN WEER TERUG UIT VUGHT
WAS BERUCHT OP DE VLUCHT
MAAR NU BEN IK OPGELUCHT
KANKER IBAHESJ MAAKT MN LEVEN ZUUR ALS WAHED CITROEN
WOENSEL BITCH
quote:Op zondag 1 december 2013 22:42 schreef kensei het volgende:
[..]
gelijk weer drama in het tentenkamp?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |