Dan zou ik niet twijfelen.quote:
Cpu mining naar wat?quote:
das nie veelquote:Op donderdag 28 november 2013 22:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nee, geen cpu mining, je ziet toch geen procces draaien?
Gaat om die 6MB ram
Hebben jullie al geneukt?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:39 schreef TJV het volgende:
Aight bekende van dat uitwisselingsprogramma van de vu weet wat meer over haar, hoe bedoel je geen netwerk!
Allejezus natuurlijk nietquote:
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef MineraalWater het volgende:
Deze nogmaals posten gewoon omdat het zo is.
Ik weet niet hoe jouw stelsel in elkaar zit, maar een 8 gaat bij mij al teveel naar 'does not matter - want sex' toe. En daar is ze te lief voor. want blond en blauwe ogenquote:Op donderdag 28 november 2013 22:42 schreef kensei het volgende:
Het zit me een beetje dwars dat je haar een 7.5 noemde in je eerste bericht
Dus 8+ is voor jouw per definitie geen relatiemateriaal?quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw stelsel in elkaar zit, maar een 8 gaat bij mij al teveel naar 'does not matter - want sex' toe. En daar is ze te lief voor. want blond en blauwe ogen
Bij een 10 ben jij zeker niet de enige die haar pruimpje zal zien..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:44 schreef TJV het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw stelsel in elkaar zit, maar een 8 gaat bij mij al teveel naar 'does not matter - want sex' toe. En daar is ze te lief voor. want blond en blauwe ogen
Jawel maar als een compleet onbekend meisje op mij af stapt is dat niet zonder reden en dan ga ik niet meteen gek doen. Andersom lijkt het een ander verhaal te zijn.quote:Op donderdag 28 november 2013 22:47 schreef kensei het volgende:
[..]
Dus 8+ is voor jouw per definitie geen relatiemateriaal?
Er zijn maar weinig 10en..quote:Op donderdag 28 november 2013 22:48 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Bij een 10 ben jij zeker niet de enige die haar pruimpje zal zien..
quote:Op donderdag 28 november 2013 22:52 schreef TJV het volgende:
Ja jezus jij bent zo'n stylish motherfucker, alles wordt vochtig als jij langs loopt.
hihiquote:
Nice.quote:
Het taakbeheer van linux ongeveer.quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Waar kijk ik naar.
Ah alright, en wat is er zo bijzonder aan?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:21 schreef shaderon het volgende:
[..]
Het taakbeheer van linux ongeveer.
Niets, dacht laat mijn htop ook zienquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:23 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah alright, en wat is er zo bijzonder aan?
Wat had jij op?quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Zag gister een john dere inde luch jonge was zeker hoger dan 30meter
Ghehe stond op zo'n platform wettewallllquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:27 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Wat had jij op?
Lol ik weet welke je bedoeltquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:28 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ghehe stond op zo'n platform wettewallll
Ghehe coolquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Lol ik weet welke je bedoelt
Ohja claas is het idd! Mooren Machines is etquote:Op vrijdag 29 november 2013 00:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben de naam ff kwijt, maar dat is geen JD dealer maar een bedrijf met occassions. Volgens mij een Claas dealer uit mijn hoofd.
Ja, beide. En dan een jaartje laten staan. Profit!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:26 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Moet ik nu nog in bitcoins of litecoins stappen ja ofte nee?
JA de VSquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:17 schreef Curlbrah het volgende:
Morge, vandaag is het black friday, weet iemand nog plekken waar ze tegen fikse korting pc hardware verkopen oid?
JA MoOREN dat was het!quote:Op vrijdag 29 november 2013 00:45 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ohja claas is het idd! Mooren Machines is et
amazon misschien? maar dan wel de .com variant die vermoedelijk niet naar je zal versturenquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:17 schreef Curlbrah het volgende:
Morge, vandaag is het black friday, weet iemand nog plekken waar ze tegen fikse korting pc hardware verkopen oid?
Hoe maak je een wallet etc danquote:Op vrijdag 29 november 2013 07:55 schreef Mender het volgende:
[..]
Ja, beide. En dan een jaartje laten staan. Profit!
Bitcoin qt of multibit downloaden. En voor litecoin heb je een aparte nodig. Zal vanavond nog wel het een en ander uitleggen als je wilt. Ook hoe het veilig moet. Heb nu geen tijdquote:Op vrijdag 29 november 2013 09:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoe maak je een wallet etc dan?
Multibit voor bitcoin. Litecoin qt voor tadaa litecoin.quote:Op vrijdag 29 november 2013 09:54 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Hoe maak je een wallet etc dan?
Lijkt wel een beetje op je Aldiequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:19 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
http://i.imgur.com/80oTA4d.png
Btc-e is toch een exchange? Dat zei ik.quote:Op vrijdag 29 november 2013 10:58 schreef SosuaCafe het volgende:
Nee. Via bitonic.nl bitcoins kopen.
Die van wallet naar exchange plaatsen. Van van btc -> ltc maken.
BA4222RD is voor 25 euro off maar volgensmij zijn alle SSDs opquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:19 schreef Ame_thyst het volgende:
die SSD aanbieding van staples is zeker over?
thx, nja zal die page ff in de gaten houdenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
BA4222RD is voor 25 euro off maar volgensmij zijn alle SSDs op
quote:Op vrijdag 29 november 2013 11:19 schreef Ame_thyst het volgende:
die SSD aanbieding van staples is zeker over?
PC4613LA 30 euro off mits je voor minimaal 85 euro besteld, en voor/uiterlijk 30 november besteldquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:23 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
BA4222RD is voor 25 euro off maar volgensmij zijn alle SSDs op
Oh had geen idee dat die nog werktenquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
PC4613LA 30 euro off mits je voor minimaal 85 euro besteld, en voor/uiterlijk 30 november besteld
Hmm kan niet bestellen als ze niet in voorraad zijn, dat is karig zegquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:27 schreef mschol het volgende:
[..]
[..]
PC4613LA 30 euro off mits je voor minimaal 85 euro besteld, en voor/uiterlijk 30 november besteld
i stand corrected, was tot gister geldig die codequote:Op vrijdag 29 november 2013 11:27 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Oh had geen idee dat die nog werkten
Ja iddquote:Op vrijdag 29 november 2013 11:50 schreef Ame_thyst het volgende:
ook zo mooi als er van die foto's op facebook vandaan komen van "We have 1000Mac Book Pro's to give away plz like and share" Ja hoor vastEn dan een stock foto erbij natuurlijk. En de halve wereld die het dan natuurlijk liked.
Enig idee wat je met die cryptsypoints kan?quote:
Nee geen ideequote:Op vrijdag 29 november 2013 12:36 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Enig idee wat je met die cryptsypoints kan?
Mij bestquote:
Cryptsy Points can be traded on the exchange under the "CP/BTC" trading pair. You can transfer Cryptsy Points to other users. You can also use your Cryptsy Points to enter weekly drawings for some pretty awesome prizes. We will also have a standing buy order on the exchange if you would simply like to cash them out.quote:
oh kut vandaag is het vrijdag, sry deze week ben ik elke dag een dag in de warquote:
Ha! Lucky for you today is :quote:Op vrijdag 29 november 2013 12:40 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
oh kut vandaag is het vrijdag, sry deze week ben ik elke dag een dag in de war
van de week een sp game gestart, maar zo rond de eerste nacht werd ik het weer een beetje zatquote:Op vrijdag 29 november 2013 13:01 schreef Ame_thyst het volgende:
Wil wel vandaag starten maar op vrijdag is er nooit een hond online hiero
Allemaal naar de gay bar ofzo
En van de gigantische tweakers community heeft maar liefst 1 iemand gereageerd
Minecraft is wel over zijn top heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |