Ja, werd me aangeraden! Dus ik zag FFT's naam staan en dacht: mooi!quote:
Ik ga naar een verjaardag in Valkenswaard en heb een granieten vijzel gehaald.quote:Op zaterdag 30 november 2013 13:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, werd me aangeraden! Dus ik zag FFT's naam staan en dacht: mooi!
Sligro, wat voor lekkers ga je meebrengen
Lekker, sushi. Maar inderdaad voor 50 piek is wel veel voor 1 persoon.quote:Op zaterdag 30 november 2013 14:59 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik heb voor 50 piek aan sushi besteld.
Voor mij alleen.
Mijn ogen zijn weer groter dan mijn maag, gok ik zo.![]()
Lekker golfer, zelfgemaakte kroketjes. Denk ik. Staat hier altijd nog op de to learn-lijst.
Heb ik er ook bij, sashimi. Ik scheer het voor het gemak even over een kam.quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:34 schreef golfer het volgende:
[..]
Lekker, sushi. Maar inderdaad voor 50 piek is wel veel voor 1 persoon.
En ik vind die rijst altijd zo snel vullen. Vandaar dat ik meestal voor de sashimi ga.
Kroketjes maken is leuk werk, als je althans het Holtkamp-recept volgt.
Veel gebukt en gehurkt zitten? Bloedsomloop een beetje in de war?quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:05 schreef Sunnythesun het volgende:
Waarom krijg ik toch altijd knallende koppijn van in de tuin werken. Zo raar..![]()
Wel even lekker bezig geweest, dat wel.
Lekker, sushiIk heb daar ook de neiging mee veel te veel te bestellen
Nietquote:
Ja dat zal het wel zijn denk ik.. En een beetje verkrampt in de nek. Maar het is echt een nare, misselijkmakende koppijnquote:Op zaterdag 30 november 2013 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Veel gebukt en gehurkt zitten? Bloedsomloop een beetje in de war?
even lekker iets warms in de nek leggen misschien.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja dat zal het wel zijn denk ik.. En een beetje verkrampt in de nek. Maar het is echt een nare, misselijkmakende koppijn
Patisier-recept en vooral het dubbele laagje paneer (eerst fijn, daarna grof) maakt de kroketjes extra lekker.quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat maakt Holtkamp dan anders dan andere recepten? Makkelijker?
quote:Op zaterdag 30 november 2013 16:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
even lekker iets warms in de nek leggen misschien.
Ja deze kleur is ook wel tof, maar staat lang niet overal bij.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:13 schreef Bluezz het volgende:
Mooie kleur, wel opvallend
Nijgt naar een poncho, leuk
Hihi ik maak het nu dus gewoon zelf.. mijn sjaal en muts had ik ook nooit in een winkel kunnen vindenquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:22 schreef Bluezz het volgende:
En ik zit me rot te zoeken naar winkels die zoiets verkopen wat ik zoek
Altijd lekker daar uit eten. Waar gaan jullie eten?quote:Op zaterdag 30 november 2013 15:51 schreef Stereotomy het volgende:
Ha, golfer heeft dezelfde sashimi tactiek als mijn pa
zus geslaagde verjaardag gehad, vanavond weer met de familie aus essen in FFT dorp.
Nou dat is zo gek nog nie... maar ik wil het dan wel van stof.quote:Op zaterdag 30 november 2013 17:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Hihi ik maak het nu dus gewoon zelf.. mijn sjaal en muts had ik ook nooit in een winkel kunnen vinden
Hehe dat is ook vast wel ergens te vinden, maar waarschijnlijk pas als je niet meer zoektquote:Op zaterdag 30 november 2013 17:29 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nou dat is zo gek nog nie... maar ik wil het dan wel van stof.
Mooie soepelvallende beetje glitter stof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |